Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onder de spaanse zon deel 2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Onder de spaanse zon deel 2

die extrema vind ik erg mooi op die gerolde blaadjes na , heeft een grijsgroene kleur als ik het goed zie.
    de rest is ook al mooi aan het aandikken
    en met je extreem vroege bloei kun je sommige misschien al in september gaan oogsten
    keep them blooming
    greetz

Comment

Lekkere uitbundige bloei heb je daar Inti
      Zou mooi zijn als je idd eind september kan oogsten.
      Maar denk wel dat het eind 1e week tot 2e week van Oktober gaat worden.
      Je kan er bijna op gaan gokken lol,als een soort oogst race ( 1 euro op de 2e week van Oktober voor mij in dat geval hehe)
      Altijd weer een genoegen om jouw schatjes te zien.
      Wou dat het bij mij ook zo ging .
      Keep it up Inti
      Suckses

Greetzz

Comment

Voor mij zit het seizoen erop en ik heb t wel ff mee gehad.
        Vandaag op klaarlichte dag zijn alle planten gestolen, niks meer over. Zo nutteloos ze waren nog lang niet rijp.
        Tot volgend jaar vanaf een andere locatie
        sigpic

Comment

dat is altijd ,n kutgevoel!gewoon n rotstreek,erg jammer!
          grtz

Comment

INttiiiiiiiiiii nooooooo
            damn kerel dan toch gestolen..... pfff wat kutlozers die dat gedaan hebben!!
            Mijn innige deelneming int, dat heeft vast pijn gedaan, en op klaarlichte dag dan nog, straks was het de policia ...
            ik kijk al uit naar volgend jaar !!!
            grtz
            sigpic

Comment

Zwaar klote man,alle beveiliging heeft dus niet geholpen .
              Je ziet maar weer hoe triest mensen waren als het de guardia niet was.
              Had je ze wel op eigen terrein of....
              Maakt het leed word er natuurlijk niet minder om maar wel de verwerking (zou voor mij iig wel zo zijn).
              Dan weet je dat de Guardia ze weggehaald hebben en das altijd ietsie mini pietsie beter te verwerken dan dat ze gewoon lomp zijn gejat.
              1 troost Inti bij mij lijkt het ook een verloren zaak met mijn PP's,alleen dan door toprot met de groeten van het o zo lekkere weer hier in NL.
              De natste zomer in ruim 100 jaar .
              ga ze dit weekend noodgewongen omhakken.
              Heel veel sterkte gewenst van hier iig,vind het echt zwaar zwaar klote voor je.
              Daarintegen kijk ik wel alvast uit naar jouw kweek verslag voor volgend jaar.(als je er dan nog zin in heb).
              Voor wat het waard is,het ga je goed man,en kop op volgend jaar gaat het goed komen

Greetzz

Comment

hoop voor jou dat je een flink eind gaat verhuizen, want anders weten ze je weer te vinden.
                Zou als ik jou was wiet kweken die je niet reukt
                deze kan ik je aanbevelen: super lemon haze ,lemon skunk,super silver haze van green house en crimea blue van barneys farm
                kan je allemaal bestellen www.wietzaadjes.nl
                Last edited by Abel; 1 September 2011, 20:53.

Comment

Comment

Toch maar een schrikklok?
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

thx voor het medeleven.
                      Het is zuur en ff slikken maar het zat er wel in, de slimmerikken kwamen overdag zodat ze de boobytraps konden zien.
                      Heb wel een idee van de daders maar wat moet je ermee, zeker geen politie geweest die nemen mij dan ook gelijk mee

Het werk gaat zwaar achteruit hier en mn vriendin begint haar familie te missen, dus misschien doe ik volgend jaar mee met het heerlijke zomer weer in holland
                      sigpic

Comment

jammer jammer was een plezier om naar jou planten te kijken

Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                        laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Haatelijk dat er zulke mensen rond lopen.
                          Het waren zulke mooie planten, en valt dit niet op als iemand met een grote wietplant met toppen ergens loopt?

Veel sterkte gewenst en ik hoop dat je je volgende kweek wel volledig kan voltooien en ook roken.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
                          Groet,
                          PlasticHorse

Comment

Tsja, je kon erop wachten. Ze hadden deze niet voor niks nog even laten staan.
                            Ze waren deze heus niet vergeten, die moesten gewoon nog even staan.
                            Volgende keer meer geluk op een andere plek.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

idd ze waren ze nog niet vergeten had ik ook niet echt verwacht.
                              Ik sliep al bij de planten, maarja dat hadden ze waarschijnlijk ook door en kwamen daarom overdag.

Gelukkig schieten vrienden te hulp en kan ik bij verschillende vrienden nog wat autoflowers neerzetten dus helemaal zonder ga ik niet zitten gelukkig.
                              Heb aan t begin van t seizoen ook wat zaadjes ontkiemd en uitgedeeld aan vrienden en die kan ik ophalen zodra ze klaar zijn dat zijn nog s toffe vrienden kan ik toch nog ff proefen van de great white shark.
                              Heb ook nog 2 autoflowers ontkiemd big devil 2 en die staan voor mijn raam zodat ik er zicht op heb en gaan in de avond naar binnen.

Zou ook heeeeel graag nog wat autoflowers opofferen en op dezelfde plek neerzetten in potten waar de rest van de gestolen planten stonden.
                              Maar dan onder de rand waar je de pot pakt rondom scheermessen in de pot duwen.
                              Mijn vriendin gaat binnenkort een maand naar nederland, lijkt me een goed moment.
                              sigpic

Comment

Zou ook heeeeel graag nog wat autoflowers opofferen en op dezelfde plek neerzetten in potten waar de rest van de gestolen planten stonden.
                                Maar dan onder de rand waar je de pot pakt rondom scheermessen in de pot duwen.
                                Mijn vriendin gaat binnenkort een maand naar nederland, lijkt me een goed moment.
                                Omg auwija. drastisch maar kan me je boosheid wel goed voorstellen. Zou zelf dan ook op zulke gedachtes komen.

Comment

Bezig...
                                X