Hallo allemaal
Dit jaar ga ik voor de eerste keer kweken. Hier heb ik voor gekozen omdat een vriend van mij ook kweekt en ik wou dit ook wel een keertje proberen,
Ik woon op een soort van boerderij dus plek zat, daarom heb ik gekozen voor the church. Hopelijk heb ik hier goed aan gedaan.
Het plan:
- Ik heb ze zojuist besteld bij Dutch-Headshop, heb er goede verhalen van gehoord.
- Van het weekend ontkiemen in een boterkuipje met gaatjes en watjes er in, dit in de
CV ruimte omdat het daar donker is en van een constante warme temperatuur.
- Wanneer ze ontkiemd zijn ga ik ze laten groeien in kleine bakjes. ze zullen dan in
een glazen kas staan.
- waarna ik ze overpot in grotere bakjes. dan zal ik ze ook overdag buiten zetten
zodat ze in het directe zonlicht staan.
- wanneer ze dan naar mijn mening groot genoeg zijn zal ik ze buiten in de volle
grond planten. deze grond zal al voor bewerkt en bemest zijn. waardoor ik niet van
plan was om voeding te gebruiken tenzij dit nodig is.
- ook zal ik bij een plant wat stekjes afnemen en hier wat op experimenteren
hoop op een goede oogst en hoop er veel van te leren
gr bangman
zijn jullie het met mij eens of hebben jullie nog tips?
Dit jaar ga ik voor de eerste keer kweken. Hier heb ik voor gekozen omdat een vriend van mij ook kweekt en ik wou dit ook wel een keertje proberen,
Ik woon op een soort van boerderij dus plek zat, daarom heb ik gekozen voor the church. Hopelijk heb ik hier goed aan gedaan.
Het plan:
- Ik heb ze zojuist besteld bij Dutch-Headshop, heb er goede verhalen van gehoord.
- Van het weekend ontkiemen in een boterkuipje met gaatjes en watjes er in, dit in de
CV ruimte omdat het daar donker is en van een constante warme temperatuur.
- Wanneer ze ontkiemd zijn ga ik ze laten groeien in kleine bakjes. ze zullen dan in
een glazen kas staan.
- waarna ik ze overpot in grotere bakjes. dan zal ik ze ook overdag buiten zetten
zodat ze in het directe zonlicht staan.
- wanneer ze dan naar mijn mening groot genoeg zijn zal ik ze buiten in de volle
grond planten. deze grond zal al voor bewerkt en bemest zijn. waardoor ik niet van
plan was om voeding te gebruiken tenzij dit nodig is.
- ook zal ik bij een plant wat stekjes afnemen en hier wat op experimenteren
hoop op een goede oogst en hoop er veel van te leren
gr bangman
zijn jullie het met mij eens of hebben jullie nog tips?
Comment