Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x the church buitenkweek 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x the church buitenkweek 2011

je kan er ook even een stokje naastzetten als je nog niet gaat overpotten. zonde als ze straks breken

Comment

hallo allemaal

ik heb een probleempje denk ik. ik heb verschillende bruine vlekjes op mijn blad.
      IMG_7276.jpg

IMG_7275.jpg
      kunnen jullie mij vertellen wat dit is en of dit schadelijk is?? moet ik hier iets aan doen?
      bvd
      Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

Comment

kijk hier eens:
        Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!
        sigpic

Comment

Lijkt op een beginnend calcium gebrek.

Comment

zal ik er dan een beetje kalk bij doen??
            bedankt voor de snelle reacties
            Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

Comment

Ik zou ze verpotten, grote kans dat je probleem dan opgelost wordt.

Comment

ja overpotten naar goede grond en je probleem zal zich waarschijnlijk oplossen. heb je mischien water gegeven terwijl de zon er nog op stond. waar daar kan het mischien ook een beetje mee te maken hebben .

succes ermee

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-3x-auto-2x-WW

kijk ook eens bij mijn verslag

Comment

ok bedankt voor de snelle tips. dan ga ik wanneer er niet meer al te veel regen voorspelt wordt voor komende week in de volle grond zetten. of is dit nog te vroeg?? dit doe ik dan alleen met de grote plant.

@michaelvld ik snap wat je bedoeld maar dit kan het niet geweest zijn want ik geef met een bekertje onder bij de aarde water en niet met een giet of iets dergelijks, maar bedankt voor de hulp

Comment

Ze mogen allemaal naar buiten in de volle grond

Comment

Zo is het Abel!
                      IJsheiligen is geweest voor diegene die dit vasthoudt als richtlijn:
                      Hup naar buiten met die planten, tenminste als je ze wilt behouden....ze gaan heus niet dood aan een spatje regen, maar wel aan te kleine potten met voedingsarme aarde.

Comment

het is weer tijd voor een update
                        ik heb de grote plant in de volle grond gezet en ik was aangenaam verrast door de volle klomp wortels die er onder aan zat.
                        IMG_7303.jpg
                        met de andere vier plantjes gaat het ook goed ze groeien mooi, aankomende week gaan ook deze de volle grond in.
                        IMG_7305.jpg
                        dit is de plant die bij de eerste 2 hoorde, deze heeft een beetje een rare internode, aan een kant is er geen vertakking bij gekomen.
                        IMG_7306.jpg

Comment

hey bangman, mooie planten heb je daar.ik ben ook bezig met de church en ga jou zeker volgen om te kunnen vergelijken.ik kweek wel niet in volle grond, maar in kuipen.heb er 9 maar ben wel iets na jou begonnen.ben benieuwd naar het resultaat.het is maar men eerste kweek.

Comment

Damn die grote ziet er goed uit volgensmij!
                            Ben zelf momenteel ook de Church zaden aan het kweken.

Comment

hallo iedereen

alles gaat goed hier ze zijn flink aan het groeien, maar is het normaal dat net geleden, dus tegen de avond, op bijna elke plant wel een vliegje zit.
                              ook zijn enkele bladen een klein beetje aangevreten ofzo.
                              voor extra duidelijkheid zal ik morgen of overmorgen wat foto's uploaden

Comment

he bangman,kijk anders even op mijn topic.weet wel niet hoe ik er hier een link kan bij zetten,maar je vind het wel.9x church en 1x onbekend.wel ik heb er ook een weekje last van gehad.op sommige zaten telkens vliegjes en ik kan je verzekeren dat men ene plantje er echt spacy uitziet,heb ook enkele luisjes bij aangetroffen.kijk daar mischien ook maar eens naar.en zal op tijd eens komen piepen of er nieuwe pic's opstaan om te kunnen vergelijken.zeg heb jij nu enig gedacht wat je van the church per plant aan droge rookwaar over houd?want van die 900 gram dat ze zeggen bij greenhouse geloof ik ni teveel van.het is ook maar men eerste kweek dus ben al blij met iets,maar voor de zekerheid heb ik er meerdere gezet,ik weet dat dit van de omstandigheden afhangt maar iemand zou toch een schatting kunnen geven?jij mischien?greetz

Comment

Bezig...
                                X