Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x the church buitenkweek 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x the church buitenkweek 2011

@schele. het is niet hetzelfde probleem net als bij jou (misschien dat dit het nog wordt). ik weet niet wat mijn plant op gaat brengen, ik hoop 150 gram per plant en dan hou ik een zekerheid over dat 1 plant het misschien niet zou redden en dan kom ik uit op 600 gram totaal, mocht ik dit hebben dan zou ik heel erg tevreden zijn.

ik heb er, op het moment dat ik een foto maakte van 1 van de planten, 1 vliegje en (ik denk) een paar luizen op gezien-> zie foto'sIMG_7336.jpgIMG_7338.jpg

ook heb ik een foto gemaakt van de grote plant, want ook op het nieuwe blad heeft deze de zelfde tekenen als eerder ook heeft deze een beetje vraatschade net zoals met de vorige plant, weet iemand wat dit is?IMG_7337.jpg

ook heb ik nog een foto gemaakt waar 2 planten op te zien zijn met deze gaat het redelijk goedIMG_7335.jpg
    Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

Comment

lijkt het jullie verstandig om wat kalk bij de groote plant de doen , en wat moet ik doen tegen de vraatschade??

hier heb ik wat foto's waar je de planten goed kunt zien
      IMG_7339.jpgIMG_7341.jpgIMG_7340.jpgIMG_7342.jpgIMG_7343.jpg
      Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

Comment

alles gaat goed hier op de een of andere manier zijn alle luizen er uit en ook heeft de grote plant geen rare uitslag meer.

ik heb net mijn planten op gemeten om over een tijdje terug te kunnen kijken hoe groot ze waren op dat moment.
        ik hzal ze even nummeren om er een overzicht in te bewaren

1. deze is uit de volgende serie en is met een harde in haal race bezig en is nu 50 cm hoog deze heeft denk ik ook het meeste uren zon op een dag
        2. daarn ook uit de laatste serie een van 30 cm deze heeft het minste zon maar als deze iets groter wordt heeft deze ook voldoende zon. ze is 31 cm
        3. de 3e deze is ook uit de laatste serie en is een beetje gestrekt omdat er net een struik voor zit die een klein beetje zon weg neemt. ze is 40 cm groot
        4. de grootste en ook de plant die er als eerste was is nu 54 cm
        5. en de laatste is uit de eerste serie, heeft een goede plaats maar is al vanaf het begin een achter blijver en is 19 cm maar wel goed vol
        Last edited by bangman; 7 June 2011, 15:07. Reden: overzichtelijker

Comment

ik ga dit volgen. Ik heb zelf ook church zaden staan, maar dan guerilla. Jammer genoeg zijn ze op de plek zelf gezaaid en dus daar moeten ontkiemen. Er zijn er maar 2/5 bovengekomen...
          Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

Comment

Last edited by Hash Head; 2 June 2011, 22:31.

Comment

het is weer eens tijd voor een update. alles gaat goed alleen heb ik wel wat last van vreetschade voornamelijk door mieren denk ik, daarom wil ik dat knoflook extract er op spuiten weet iemand hoe je dit maakt?
              zonder vreetschade:
              IMG_7359.jpgIMG_7353.jpgIMG_7357.jpg
              met vreetschade
              IMG_7352.jpgIMG_7355.jpgIMG_7358.jpg

Comment

Staat hier uitgelegd:

Comment

ok bedankt hashead zal ik van de week als ik tijd heb een gaan brouwen.

ik heb zojuist mijn planten opgemeten en om het even overzichtelijk te maken heb ik ze in een paar reacties eerder een nummer gegeven hier ga ik nu mee verder.

1. 67 deze doet het goed en is ook mooi wel wat vraatschade maar goed daar kan ie wel tegen
                  2. 50 deze heeft wat meer schaduw maar doet het ook aardig, bijna geen vraatschade
                  3. 77 deze gaat als een speer ondanks dat dit ook de plant is met de meeste vreetschade.
                  4. 76 deze gaat ook goed deze wordt nu bijgehaald door nummer 3. nummer 1 komt er ook aan. maar dat maakt ze wel goed in de breedte, deze is wel voller dan de rest
                  5. 34 deze is ook weer begonnen met groeien, het is wel grappig om te weten dat deze nu 3 "hoofdtoppen" heeft. het zijn niet echt 3 hoofdtoppen omdat ze niet uit dezelfde internode komen maar ze hebben we dezelfde hoogte.

bedankt voor het lezen

Comment

ziet er goed uit buiten de bladschade waar je echt iets moet aan doen probeer zo biologisch mogelijk te blyven want he wilt uiteraard geen chemische plan
                    ben zelf ook bezig met the church maar ben wat later begonnen en ze zijn bedoeld voor guerilla
                    hoe oud zijn je plantjes nu?
                    ga je zeker volgen!
                    a joint everyday keeps the doctor away

Comment

de eerste serie is op 3 april in een potje gestopt en de 2e op 25 april
                      dus 9 weken en 6 weken oud

Comment

hoi iedereen

ze groeien goed maar nu heeft er eentje een raar bladprobleem, weet iemand wat dit is?IMG_7360.jpgIMG_7362.jpgIMG_7361.jpg

de knoflook staat te trekken en dan ga ik deze waarschijnlijk morgen of overmorgen er op aan brengen weet iemand hoe dit moet?? met de gieter of liever met een plantenspuit??

Comment

met de spuit

Comment

hallo

ik heb vandaag de planten bespoten met het knoflook extract ik hoop dat dit scheelt tegen de insecten.
                            ook heb ik de planten opgemeten:
                            1. 79 cm
                            2. 61 cm
                            3. 94 cm
                            4. 85 cm
                            5. 48 cm

maar weet er niemand wat dat blad probleem is want ik heb het ook al op meerdere bladeren gezien. IMG_7361.jpg

Comment

Groeien precies goed je planten!
                              Die gaatjes in je blad zijn niets erg, daar zal je plant niet aan ten onder gaan... Je blad op de laatste foto ziet er minder goed uit, kan het wel niet thuisbrengen.
                              Succes

Comment

dat lijkt me niets speciaal
                                Etiam inter vepres rosae nascuntur

Comment

Bezig...
                                X