Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hoi ik heb de planten weer opgemeten
plant 1 177
plant 2 146
plant 3 180
plant 4 140
plant 5 142
de paarden mest heeft zijn werk gedaan ze zijn aardig gegroeid en ook mooi voller geworden.
ik heb hier ook nog een fles planten voeding gevonden met de npk verhouding van 7-3-5 is deze te gebruiken??
Bangman als deze fles PH neutraal is dan kun je deze volgens mij gewoon gebruiken (Er zitten voedingsstoffen in heb laatst ook gewoon goedkope voeding gebruikt en het werkte ) maar ik wil geen slecht advies geven dus vraag het nog maar even na verder mooie planten man en ook lekker groot.
@ hash head: dat is dan een les voor volgend jaar maar ik ben nu van mening dat het niet meer rendabel is om daar nu nog aan te beginnen, en overigens nu met die nieuwe voeding zijn mijn planten er ook weer mooi bovenop gekomen en zijn ze weer mooi aan het groeien. de ene plant die nu nog sterk vergeeld is heeft ie denk ik nog overgehouden van de keer dat ie geknakt is geweest.
@ abel: denk je dat dit nog nut heeft of zou het daar nu te laat voor zijn? of kan ik dan beter hesi bloei complex halen??
ik heb afgelopen donderdag bloei gehaald en ze beginnen nu al donkerder te worden dus het heeft goed geholpen, ik heb nog wel een vraagje, hoe vaak moet ik ze in de week voeding geven?
Comment