Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x the church buitenkweek 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x the church buitenkweek 2011

als de zon schijnt elke dag ,bij donker weer zoals gisteren en vandaag alleen maar water

Comment

hallo iedereen ik heb goed nieuws en slecht nieuws
      ik zal beginnen met het goede, bij mijn planten zijn de beginnende topjes al zichtbaarIMG_7708.jpgIMG_7709.jpg

en dan nu het slechte,
      het gaat niet goed met plant 4 deze heeft gekke uitslag
      IMG_7710.jpgIMG_7711.jpgIMG_7712.jpg
      ook heeft ze veel last van blad uitval en lijkt ze dus best kaal van ondere
      IMG_7713.jpgIMG_7714.jpg

ik hoop dat jullie weten wat het is??
      Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

Comment

fosfor tekort

Comment

Dus meer voeding?
          Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

Comment

zou naar een tuincentra of boerenbond fosfor halen
            en voorzichtig toedienen en even stoppen met je bloeivoeding

Comment

hallo weer tijd voor een updat

het gaat redelijk goed met de planten, maar natuurlijk niet zo heel goed met plant 4, maar naar mijn mening is de situatie niet verslechterd.
              Ik zal eerst een paar foto's laten zien.

plant 1 IMG_7770.jpg
              plant 2IMG_7771.jpg
              plant 3IMG_7772.jpg
              plant 4 IMG_7773.jpgIMG_7774.jpg
              plant 5 IMG_7775.jpg

zoals jullie kunnen zien gaat het best goed met de planten. voor de fosofor, is fosfor plus van hesie ook genoeg?? misschien kan ik nog iets anders regelen anders dan doe ik die.

en dan iets heel anders, bij de blokker zijn spaarlampen in de aanbieding, zijn deze goed voor een kweek??IMG_7778.jpg
              Last edited by bangman; 12 September 2011, 16:26.

Comment

Het is toch beendermeel geworden van de Boerenbond. Ik hoop dat dit genoeg is.
                Weet iemand hoe vaak je het toe moet dienen

Comment

beendermeel is fosfor maar breekt heel langzaam af
                  heeft zes maanden nodig d8 ik
                  kunt wat oplossen in wat lauw water en dat gieten
                  hoeveel , tsja , ik doe veel op gevoel
                  en voor die spaarlampen moet je spectrum bekijken 2800K voor groei d8 ik

er zullen nog wel een paar andere mensen zijn met advies

ff afw8en

greetz
                  Last edited by member10463; 12 September 2011, 22:56.

Comment

Er zijn verscheidene topics op dit forum over spaarlampen en TL-balken. ff de search gebruiken dan vind je ze vast wel.
                    Deze zijn echter alleen geschikt voor de groeifase en moeten binnen zo'n 10cm afstand van de plant worden gehouden (omdat ze maar weinig lumen uitstralen).
                    Handig om enkele weken mee voor te groeien voordat je planten naar buiten gaan of onder hogedruk natriumlampen worden geplaatst.

Comment

Eyy allemaal , heb een vraagje , ik ga volgend jaar naar het buitenland te verhuizen ( wel in eu ) en een wietplantage te beginnen op het land . in de middle of nowhere , dus niemand ruikt het of kan het ruiken en als ze het ruiken weten ze waarschijnlijk niet eens wat het is .,, de zon schijnt er in de zomer ELKE dag met 42 graden minimaal , ik weet dan wormenmest veel bestandsdelen bevat die de plant nodig hebt , ik weet ook wat te doen als je ze ondervoed of verbrand , maar is wormenmest nou echt zo goed? en moet ik het mixen met potgrond? En klopt het dat je voedingsspuiten kan kopen die je gewoon op je plant spuit? ( zoals bloeivoeding ofzo) ik las dat het HET spul is weetje , maar er zijn zoveel verschillende dingen .. Ik kan altijd naar een growshop toegaan voor het beste advies maar ik wil het ook wel is van mensen horen die zelf kweken.

Met vriendelijke Groet.

Comment

je kan het beste gewoon groei en bloei voeding in flessen kopen wat je moet aanmaken met water en denk eraan met 42 graden hoef je dat spul echt niet op je planten te spuiten en waarom zou je het spuiten als je die planten toch iedere dag water moet geven want met 42 graden kan je nog beter 2 keer dan 1 keer water geven en in de middle of nowhere weet niet of het ver van je toekomstige huis is maar k zegje dat het geen pretje is om er 2x per dag heen te gaan in 42 graden hahaha

Comment

hoi iedereen

het tekort begint steeds grotere vormen aan te nemen, nog een paar foto's ofdat jullie zeker weten of het een fosfor tekort is

en wat moet ik dan halen als het dat inderdaad is?? hesi fosofor +??IMG_7779.jpgIMG_7781.jpgIMG_7782.jpgIMG_7780.jpg

Comment

nee je moet fosfor van canna moet je hebben

Comment

Is goed, maar wat is het verschil met dat van hesi? En waarom is canna beter

Comment

Comment

Bezig...
                                X