Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hallo iedereen ik heb goed nieuws en slecht nieuws
ik zal beginnen met het goede, bij mijn planten zijn de beginnende topjes al zichtbaarIMG_7708.jpgIMG_7709.jpg
het gaat redelijk goed met de planten, maar natuurlijk niet zo heel goed met plant 4, maar naar mijn mening is de situatie niet verslechterd.
Ik zal eerst een paar foto's laten zien.
zoals jullie kunnen zien gaat het best goed met de planten. voor de fosofor, is fosfor plus van hesie ook genoeg?? misschien kan ik nog iets anders regelen anders dan doe ik die.
en dan iets heel anders, bij de blokker zijn spaarlampen in de aanbieding, zijn deze goed voor een kweek??IMG_7778.jpg
beendermeel is fosfor maar breekt heel langzaam af
heeft zes maanden nodig d8 ik
kunt wat oplossen in wat lauw water en dat gieten
hoeveel , tsja , ik doe veel op gevoel
en voor die spaarlampen moet je spectrum bekijken 2800K voor groei d8 ik
er zullen nog wel een paar andere mensen zijn met advies
ff afw8en
greetz
Last edited by member10463; 12 September 2011, 22:56.
Er zijn verscheidene topics op dit forum over spaarlampen en TL-balken. ff de search gebruiken dan vind je ze vast wel.
Deze zijn echter alleen geschikt voor de groeifase en moeten binnen zo'n 10cm afstand van de plant worden gehouden (omdat ze maar weinig lumen uitstralen).
Handig om enkele weken mee voor te groeien voordat je planten naar buiten gaan of onder hogedruk natriumlampen worden geplaatst.
Eyy allemaal , heb een vraagje , ik ga volgend jaar naar het buitenland te verhuizen ( wel in eu ) en een wietplantage te beginnen op het land . in de middle of nowhere , dus niemand ruikt het of kan het ruiken en als ze het ruiken weten ze waarschijnlijk niet eens wat het is .,, de zon schijnt er in de zomer ELKE dag met 42 graden minimaal , ik weet dan wormenmest veel bestandsdelen bevat die de plant nodig hebt , ik weet ook wat te doen als je ze ondervoed of verbrand , maar is wormenmest nou echt zo goed? en moet ik het mixen met potgrond? En klopt het dat je voedingsspuiten kan kopen die je gewoon op je plant spuit? ( zoals bloeivoeding ofzo) ik las dat het HET spul is weetje , maar er zijn zoveel verschillende dingen .. Ik kan altijd naar een growshop toegaan voor het beste advies maar ik wil het ook wel is van mensen horen die zelf kweken.
je kan het beste gewoon groei en bloei voeding in flessen kopen wat je moet aanmaken met water en denk eraan met 42 graden hoef je dat spul echt niet op je planten te spuiten en waarom zou je het spuiten als je die planten toch iedere dag water moet geven want met 42 graden kan je nog beter 2 keer dan 1 keer water geven en in de middle of nowhere weet niet of het ver van je toekomstige huis is maar k zegje dat het geen pretje is om er 2x per dag heen te gaan in 42 graden hahaha
Comment