Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
5x the church buitenkweek 2011
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 5x the church buitenkweek 2011
Sorry typefoutje zat op mijn iPod en zal er wel langs getypt hebben, natuurlijk weet ik wel wat ph is, al ben ik het met vale eens . Wel heb ik een vraagje hoe duur is zo'n setje ongeveer?Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012
Comment
-
Dat blijkt wel, paranoia heeft niks met blowen te maken, maar meer met je persoonlijkheid.........zelf dacht ik meer aan "Verbale agressiviteit en niet aflatende vijandigheid" welke kenmerken van een andere aandoening zijn, maar ik ga niet persoonlijk worden, want ik ben een mod en geen lid van het menselijk ras !
Last edited by ceBep; 27 September 2011, 23:27.
Comment
-
Helaas heeft vale als moderator nog een andere "functie" hier: gewoon lid.
Het kleine verschil zit, zoals sommige misschien hebben opgemerkt in de kleur waarin hij zijn berichten achterlaat.....ik heb namelijk wel degelijk verschil in mijn taak als medewerker van het forum en mijn bijdrage aan het forum als gewoon lid. Call me onzinnig of belachelijk, maar laat mijn moderatorschap er buiten!
Dus ff in het groen om het officieel te maken:
Comment
-
hallo het gaat heel slecht met plant 4 zal ik deze oogsten deze week of heeft dit nog geen nut en kan ik dan net zo goed proberen er nog iets van te halen.
ik denk haast dat deze dood aan het gaan is. en dan kan ik net zo goed deze week oogsten nu het nog mooi weer is, wat denkn jullieVolg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vale View PostDat blijkt wel, paranoia heeft niks met blowen te maken, maar meer met je persoonlijkheid.........zelf dacht ik meer aan "Verbale agressiviteit en niet aflatende vijandigheid" welke kenmerken van een andere aandoening zijn, maar ik ga niet persoonlijk worden, want ik ben een mod en geen lid van het menselijk ras !
Ga maar eens terug in dit topic. JIJ ben natuurlijk de idioot...Last edited by Hash Head; 6 October 2011, 05:15.
Comment
Comment