helolow medekwekers,
vorig jaar ben ik direct begonnen met stekjes die al een paar weken oud waren maar nu heb ik zaadjes gekocht. ik ben begonnen met 5 dieselryders om te zien of het mij zou lukken voor te ontkiemen en jah
na een dag of 4 wachten komen de eerste baby's tot leven...
de eerste is al ongeveer een 6tal cm en heb ik uit de kweekruimte genomen zodat hij wat kan genieten van het zonnetje..
de aarde heb ik gewoon uit de tuin genomen om het plantje niet te beschadigen.
wanneer zou ik hem mogen overplanten met batmix?
voor de andere plantjes ga ik ng eventjes wachten omdat er onderaan ng geen worteltje uitkomt..
volgende week begin ik met het ontkiemen van 10x white widow, 5x pureAK47, 5x Sweet Seeds en ng 6x speed devil, big devil, fast bud
tjeeerzzz
als er opmerkingen zijn, shoot !
dieselryder.jpgdieselryder2.jpg
vorig jaar ben ik direct begonnen met stekjes die al een paar weken oud waren maar nu heb ik zaadjes gekocht. ik ben begonnen met 5 dieselryders om te zien of het mij zou lukken voor te ontkiemen en jah
na een dag of 4 wachten komen de eerste baby's tot leven...
de eerste is al ongeveer een 6tal cm en heb ik uit de kweekruimte genomen zodat hij wat kan genieten van het zonnetje..
de aarde heb ik gewoon uit de tuin genomen om het plantje niet te beschadigen.
wanneer zou ik hem mogen overplanten met batmix?
voor de andere plantjes ga ik ng eventjes wachten omdat er onderaan ng geen worteltje uitkomt..
volgende week begin ik met het ontkiemen van 10x white widow, 5x pureAK47, 5x Sweet Seeds en ng 6x speed devil, big devil, fast bud
tjeeerzzz
als er opmerkingen zijn, shoot !
dieselryder.jpgdieselryder2.jpg
Comment