Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tomaat,s buitenkweek 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

tomaat,s buitenkweek 2011

Korting op 420shop
    Zo dit jaar weer een buitenkweek maar dit jaar alleen maar autoflowers en de start is al gemaakt met 3x big bang autoflower.Er komen nog 2 zaadjes bij ik denk 2x bleuberry van lowlife.De bedoeling is om dit jaar 2 oogsten te draaien.Ik hoop op een redelijk goeie lente en dan hoop ik de eerste ronde zo rond eind juni klaar te hebben.Dan zo rond eind juni hoop ik met ronde 2 te kunnen beginnen die bestaat uit de plantjes white russian en ak47xhaze deze zaden zijn afkomstig van andere leden hier op het forum.Deze ronde hoop ik dan in september af te kunnen ronden.Dan hoop ik dat ik wat heb om de winter door te komen ik doe toch allen maar vaporiseren 2a 3 keer in de week.Ik ga proberen het verslag met foto,s en zo bij te houden. grtz tomaat

Re: tomaat,s buitenkweek 2011

Kleine update het wordt voor nu 5x big bang autoflower.Ik had een beetje een rotzooitje van mijn zaadjes gemaakt en nu wist ik niet meer welke de bleuberry,s waren stom stom.IK had de zaadjes een beetje door elkaar gegooid.De big bang had ik nog fijn in de verpakking zitten dus dat was niet zo moeilijk.

Comment

Nou suc6
      God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
        Nou suc6
        dank je wel belladonna ik zal het nodig hebben

Comment

Zo hier zijn mijn plantjes 4x big bang autoflower ze zijn morgen precies 2 weken oud ongeveer.001.jpg002.jpgZe zitten nu in kleine turfpotjes en als ik ze in grotere potjes doe verteren de turfpotjes als het goed is dus ik hoef ze allen maar in een grotere pot te doen.Ik ben benieuwd.

Comment

laat ze je s'nachts al buiten staan? suc 6

PPlantje
            ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PPLANTJE View Post
              laat ze je s'nachts al buiten staan? suc 6

PPlantje
              Nee s, nachts gaan ze naar binnen in de woonkamer waar de temperatuur 16,5 graden is.S,morgens rond een uur of 11 gaan ze met dit weer naar buiten.

Comment

Het verplaatsen van je planten is niet echt goed.
                ik zou ook je plantjes netjes in de potjes met aarde zetten zo dat je lekker stevig staan.
                Je kan ze in de nacht buiten laten staan maar wel beetje beschut liefst en niet teveel water geven .

groetjes Bella
                God was never on your side..

Comment

Ik zal ze deze week eens even in grote potten zetten.Verder heb ik nu nog 2 zaadjes ak47 x haze zaadjes ontkiemt regular dus afwachten wat dat nog wordt.

Comment

Hoe grote potten ga je gebruiken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
                      Hoe grote potten ga je gebruiken?
                      Ik zat te denken aan 7.5 of 10 liter potten.

Comment

Het zijn 7.5 liter potten geworden ik heb ze vandaag overgeplaatst in de grotere potten

Comment

Zo dit zijn de plantjes 1 week verder overgepot in grotere potten.Ondanks het zonnige en warme weer van afgelopen week vindt ik toch dat ze niet echt spectaculair hard gegroeid zijn.Ze zijn nu 3 weken oud.Maar ja geduld is een schone zaak.
                          002.jpg001.jpg

Comment

hey, ik heb ook 5 zaadjes big bang autoflower gekocht en vroeg me af of jullie een paar tips voor me hebben... en is het erg dat ik geen voeding heb?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joppes8 View Post
                              hey, ik heb ook 5 zaadjes big bang autoflower gekocht en vroeg me af of jullie een paar tips voor me hebben... en is het erg dat ik geen voeding heb?
                              je kan het best even rond kijken op dit forum, staat genoeg info.
                              en dit is een kweekverlag van iemand anders, er is een appart topic voor vragen over buitenkweek
                              sigpic

Comment

Bezig...
                              X