Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tomaat,s buitenkweek 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: tomaat,s buitenkweek 2011

ok, bedankt voor de snelle reactie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joppes8 View Post
      hey, ik heb ook 5 zaadjes big bang autoflower gekocht en vroeg me af of jullie een paar tips voor me hebben... en is het erg dat ik geen voeding heb?
      Voeding is niet erg als je maar bloei stimulator hebt.Voeding halen ze wel uit de potgrond.

Comment

hey tomaat

ik ben ook bezig met bigbang (zie kweek verslag)
        de eerste had ik tussen watten laten ontkiemen
        en had 10 dagen nodig om te ontkiemen
        en daarna 2 dagen om boven de grond te komen
        ze krijgt 18 uur licht in wit kastje met spaarlampen
        maar bij mooi weer naar buiten
        deze plant is 3,5 week later in bloei gegaan en was toen 38 cm

een 2e poging met 2 zaadjes direct in de grond
        onttkiemde beide binnen 4 dagen op 14 april
        deze 2 staan buiten in een plastic planten kasje
        en ze zijn nu ong net zo ver als kindjes op de foto
        ik denk dat het komt omdat we nog niet zo veel licht uren hebben dat de groei achter blijft

bloeien gaat het plantje echt wel dus denk dat bloei stimulator overbodig is
        een booster voor de toppen wil ik wel gaan geven

sucses met je kweek.. ik blijf je volgen..

Comment

Ik ben je ook aan het volgen. Ik laat mijn planten gewoon buiten staan. Behalve als er regen word voorspeld dan zet ik ze in de schuur. Je kunt denk ik wel 3 of 4 oogsten draaien als je wil in deze zomer. Je moet dan je zaadjes 3 weken voor het oogsten van je oude planten ontkiemen. Zo haal je er misschien wel 4. Ik probeer dit tenminste ook

Comment

Hey Tomaat,

dat ziet er toch goed uit ofnie,ja je moet geduld hebben dan komt alles goed!
            Ikzelf praat iedere dag met ze.
            De volgende ronde wil ik ook autoflowers nemen,dan hoef ik niet te verduisteren.
            succes met je kweekje,ik blijf het volgen

TheBull

Comment

Ze zien er goed uit hoor

groetjes Bella
              God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door led View Post
                Ik ben je ook aan het volgen. Ik laat mijn planten gewoon buiten staan. Behalve als er regen word voorspeld dan zet ik ze in de schuur. Je kunt denk ik wel 3 of 4 oogsten draaien als je wil in deze zomer. Je moet dan je zaadjes 3 weken voor het oogsten van je oude planten ontkiemen. Zo haal je er misschien wel 4. Ik probeer dit tenminste ook
                Dat is ook de bedoeling niet 3 of 4 rondes maar wel zeker 2 rondes.Ik hoop de big bang zo rond eind juni begin juli klaar te hebben en in juni nieuwe zaadjes ontkiemen en die hoop ik dan in augustus of begin september klaar te hebben.Dan zou je in augustus nog een ronde kunnen beginnen en die zou ongeveer in oktober klaar moeten zijn maar dat weet ik nog niet of ik dat doe.

Comment

ziet er goed uit hoor. ik ben zelf ook bezig met wat autoflowers en die gaan nu als een trein. morgen zijn ze een maand oud

Comment

Heeey

Succes met je kweek!

Heb zelf ook nog 5 autobigbang zaadjes, die wil ik gaan gebruiken voor de 2e kweek deze zomer.

Comment

Heb green-o-matic besteld voor de volgende ronde. Schijnt een erg lekker snel plantje te zijn. Heb jij die al een keer gehad?

Comment

Hey

Ik ben nu bezig met green-o-matic. Ze groeien best snel ik heb ze nu 31 dagen staan (van zaad tot plantje) en 2 beginnen al te bloeien. Wel raar want het zijn de kleinste 1 daarvan is maar 19 cm .
                        Maarja tis me eerste kweek ik zie wel waar het schip strand.

grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door led View Post
                          Heb green-o-matic besteld voor de volgende ronde. Schijnt een erg lekker snel plantje te zijn. Heb jij die al een keer gehad?
                          Nee green-o-matic heb ik nog nooit gehad.Vorig jaar had ik easy bud en lowryder 2 maar dat was niet zo,n succses.Omdat ik de plantjes geen bloei voeding had gegeven was de oogst echt heel mager <hele dunne kleine topjes> dus dit jaar zo gauw ze beginnen te bloeien bloei voeding geven.

Comment

@smokingblue 19cm is wel erg klein idd maar dan kun je er wel meer kwijt 4 dicht tegen elkaar aan en het lijkt net 1 plant misschien moet je ze in grotere potten zetten? Een vriend van mij had ook big bang autoflowers en heeft ze een week langer in te kleine potten laten zitten dan ik en die zijn op dit moment de helft klein dan die van mij. We hebben ze allebei op de zelfde dag laten ontkiemen. Ben benieuwd hoe de green-o-matic het onder led doet. Word mijn winter projectje denk ik.

Comment

@tomaat Ik heb 5 lowrider 2 gehad en vond het ook een beetje tegen vallen. Ik had wel bloeivoeding gebruikt. Onder led was het dan wel. Je merkt dat de planten onderaan bij led te weinig licht krijgen en dus kleinere toppen krijgt. Boven in waren ze wel redelijk groot. Ik blijf toch echt fan van big bang! Hoop dat de autoflower net zo goed is.

Comment

Weer een kleine update van de 5 big bang zaadjes zijn nu nog 3 plantjes over 1 plantje bleef zover achter met de groei dat ik hem zelf maar heb geveld.Ik ben op het moment 2 white russian aan het ontkiemen zodat ik weer 5 plantjes heb.Allen die white russian is regulier zaad dus dat is afwachten wat het wordt.Ondanks het mooie weer van afgelopen tijd vindt ik nog steeds dat de plantjes niet echt hard groeien.Ondanks dat ze niet hard groeien vindt ik wel dat ze er goed bij staan.De planten zijn nu 5 weken oud.Nog geen bloei verschijnselen.001.jpg002.jpg

Comment

Bezig...
                                X