Hallo iedereen, vorige week zaadjes besteld via wietzaadjes.nl en ben van plan om deze op m'n balkon te gaan kweken. Heb een paar Roadrunners en Fastbud 2 besteld en heb er 4 vorige week dinsdag ontkiemd.
Ben van plan om ze op de vensterbank een beetje te laten groeien en s'avonds als de zon weg is nog een paar uurtjes onder 2x 100w (Osram spot R80 natura) lampen te zetten. Kan misschien beter een ander type lamp gebruiken maar deze had ik nog liggen van een paar jaar geleden.
2x100w osram spot r80 natura.jpg(oh ja die extra 2 zijn White Widow voor een vriend van me)
Planning nu is om ze over een weekje of 2 buiten te zetten in een kas, weet alleen nog niet hoe groot ik deze moet maken i.v.m. dat ik niet weet wat de plantjes gaan doen qua hoogte.
Verder heb ik de plantjes nu in stek- en zaaigrond staan en bij de growshop een zak goede aarde gehaald.
Toch wil ik vast wat vragen stellen, dus wie zin heeft graag een antwoord.
Hoeveel liter potten kan ik het beste gebruiken (5 ltr)?
Hoeveel ruimte hebben de plantjes nodig hoogte/breedte(in m'n kas)?
Kan je autoflowers ook toppen of beter niet doen?
Gasten bedankt en hopelijk veel leesplezier bij m'n volgende updates.
Ben van plan om ze op de vensterbank een beetje te laten groeien en s'avonds als de zon weg is nog een paar uurtjes onder 2x 100w (Osram spot R80 natura) lampen te zetten. Kan misschien beter een ander type lamp gebruiken maar deze had ik nog liggen van een paar jaar geleden.
2x100w osram spot r80 natura.jpg(oh ja die extra 2 zijn White Widow voor een vriend van me)
Planning nu is om ze over een weekje of 2 buiten te zetten in een kas, weet alleen nog niet hoe groot ik deze moet maken i.v.m. dat ik niet weet wat de plantjes gaan doen qua hoogte.
Verder heb ik de plantjes nu in stek- en zaaigrond staan en bij de growshop een zak goede aarde gehaald.
Toch wil ik vast wat vragen stellen, dus wie zin heeft graag een antwoord.
Hoeveel liter potten kan ik het beste gebruiken (5 ltr)?
Hoeveel ruimte hebben de plantjes nodig hoogte/breedte(in m'n kas)?
Kan je autoflowers ook toppen of beter niet doen?
Gasten bedankt en hopelijk veel leesplezier bij m'n volgende updates.
Comment