Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: buitenkweek 2011 lowryder#2 autoflower en top 44
in de natuur zitten ze ook continue langs elkaar dus zie ik er geen erg in ze bij elkaar te houden!
Je vrouwtje is wel enorm groot tegenover je mannetje is dat die top 44?
Gaat goed, ik ga je volgen aangezien ik ook nog van plan ben wat lowryders binnen enkele weken te starten.
Heb nu al 2 autoflowers op balkon en eentje in de tuin, en nog verschillende af zaden.
He Levi,
Ik heb het heel simpel gedaan, gewoon een rolmaatje ertegen aan houden.
Ff met de ene kant tot de aarde, en dan een beetje globaal kijken hoe hoog ze zijn.
Inmiddels tik ik de 50 cm aan, alleen ben nu een halve week de planten in bloei aan het zetten en dat schiet in mijn ogen niet op, maar ik zal wel te ongeduldig zijn.
het vrouwtje begint al te suikeren haha =p ik denk dat het geen kwaad kan om het mannetje er nu bij te zetten , aja er plakt precies vuil aan de thc moet ik hier iets voor doen en er zitten zo van die heel kleine vliegjes tussen de blaren kan ik misschien hier iets tegen doen
Comment