Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
yep ze hebben uitgeleefd tot het einde :p de lowryders toch ondertussen staat er en nieuw vrouwtje zal wel bijna klaar zijn en van de zaadkweek heb zo een 200 zaadjes geoogst dus kan ik nog een tijdje verder ik zal een foto zetten want ik weet niet precies waneer ik moet oogsten :p
en kan iemand mij misschien zeggen hoe ik mijn top44 op 12/12 zet dat ze in de bloei gaan want ze worden mij wat te groot
Re: buitenkweek 2011 lowryder#2 autoflower en top 44
Kijk eens aan 200 zaden, ik ben momenteel ook bezig met het kweken van lowryder zaden voor mijn guerilla voor volgend jaar.
Mag ik vragen hoeveel vrouwelijke planten je daarvoor nodig had?
Misschien staat het wel ergens in je verslag maar dat heb ik dan over het hoofd gezien.
Ik heb momenteel 4 vrouwen en 1 man in een pot staan (zie mijn topic http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...eek-Lowryder-1)
ik heb 1 vrouwtje en 1 mannetje het werk laten doen en 200 zaadjes eind resultaat , het is veel beter als je eerst reguleer zaad koopt en dan een zaadkweekje doet dan hoef je geen duur zaad meer te kopen
Last edited by ceBep; 24 July 2011, 11:44.
Reden: verkeerd quoten, dus verwijderd
dan mag je wel een vrouwelijke stek gaan behandelen voor stuifmeel van de mannelijke vruchten van een vrouwelijke plant vell succes. of ga je iedereen die regular zaden geven
Comment