Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder #2 eerste keer outdoor

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Lowryder #2 eerste keer outdoor

Korting op 420shop
    Hi(gh) all,

ik ben begonnen aan de Lowryder #2 ik kon niet meer wachten. Dus heb ik hem achter het raam gezet gewoon, hij/zij zitten elke dag lekker in het zonnetje alleen de blaadjes hangen een beetje. Wat kan de oorzaak zijn? hij zit zo'n 20-30cm van de verwarming af, die af en toe aan staat. Maar ik denk niet dat dat veel kwaad kan, ik heb de grond gepakt van me vorige kweek maar ik denk niet dat het een probleem is.
    misschien is me LV te laag? wie kan me helpen. Greetz ^^

girlor.jpglorlar.jpg
    Long time ago, Back on track.

Re: Lowryder #2 eerste keer outdoor

kan me er wel wat bij voorstellen idd keza > af en toe een stoot warme lucht langs je plantjes door die verwarming ... kapje erover (maar sleuven dagelijks open!)
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

waarom zet je ze niet meteen buiten door de wind worden ze steviger mijn LR2 staan ook buiten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door levigreen View Post
        waarom zet je ze niet meteen buiten door de wind worden ze steviger mijn LR2 staan ook buiten
        en hoe doe je dat met regen en kou? of zet je ze met regen binnen en 's avonds ook?

Comment

overdag met lekker weer naar buiten, voor de rest binnen voor het raam.

wat zit er in je grond die je gebruikt van vorig jaar? misschien teveel voedings stoffen die er nog inzitten?
          sigpic

Comment

ze staan niet in de regen en vandaag was de koudste dag ze staan 13 dagen bovengrond

Comment

Regen is geen probleem als je goed draineert, ze zullen nu nog niet erg hard groeien maar ze kunnen prima naar buiten.

Grtz
              B.

Comment

Heb ze vandaag even naar buiten gedaan omdat ik hoorde dat het geen kwaad kon,
                nouja de blaadjes hangen niet meer zo en daar ben ik blij om, heb ook de zaden uit de koelkast gehaald die klaar zijn om te ruilen met anderen,

Ik heb ze op de boot staan, want als de zon schijnt reflecteert het wit als een gek,
                heb ook foto van de zaden gemaakt even laten zien of het goed is, (ik zelf denk van wel want ze hebben zwarte streepies)
                3.jpg2.jpg
                yopie.jpg1.jpg

Greetz

Keza

De lucht is groen, het gras is blauw, nee ik ben niet stoned dus wat l*l je nou.
                Attached Files

Comment

Plantjes staan lekker in de buitenlucht, maar nu zien de plantjes er weer zo "mongol" uit, vanochtend was het ook zo toen ze binnen waren en toen ik ze buiten had gezet dacht ik dat veranderd wel, maar het is niet veranderd, ik heb een plantje verpot kijken hoe hij reageert misschien ligt het daaraan. hier zijn 2 foto's.

IMG00413-20110415-1745.jpgIMG00412-20110415-1744.jpg

Comment

Ik zou ze van de boot afhalen, misschien dat die reflectie wat te is...
                    Zet ze lekker in de grond, en laat ze lekker groeien.
                    Elke vorm van lowryders gedijen het best in de aarde...lowryders in potten blijven meestal te klein.
                    Mvg
                    She gives me the Blues ...

Comment

Mijn LR2 werd in pot van 5 liter 60cm hoog, met mooie toppen.
                      Onzin dat ze perse in de volle grond moeten staan dunkt me.

Dat zaad ziet er overigens prima uit. NIet teveel water geven verder enzo....

Succes
                      B

Comment

Inderdaad, LRers moeten niet in volle grond. Het is zelfs beter in pot.
                        Je kan voeding geven en die voeding gaat meer naar je plant want voed je in de volle grond
                        is er altijd verlies aan andere planten die er rond staan. Dus moet in volle grond vind ik larie..

Comment

Ik zal mijn punt even nader verklaren, lowryders zij zo wie zo kleinere planten dan "normale" cannabis planten, echter maken zij ook een lang wortel gestel.
                          Hoe groter de plaats is dat een plant haar wortels kan laten groeien, des te beter en groter ze groeit.
                          Ik zie op fora heel veel LR's die 60 cm groot zijn en die prachtige vrucht dragen, maar bedenkt dan dat een LR van 60 cm klein is, LR2 vooral kan tot 1.20 groot worden.

Wat voeding betreft RSG, het spreekt vanzelf dat voeding die je in een pot gooit allemaal voor die ene plant is, maar ook het afval en zouten die de plant niet opneemt.
                          In volle grond zullen deze op een natuurlijke wijze verdwijnen en de plant niet ziek maken.
                          Waarom denk je dat er zoveel bladproblemen zijn bij potplanten, en voeding, op een of andere manier denken vele kwekers dat ze bijna elke week moeten voeding bijgeven.
                          Vele kwekers maken hun planten ziek met veel te veel voeding te geven,
                          Maar ja iedere zijn eigen idee wat dat betreft, ik zeg niet dat je nooit mag/moet voeding geven en vooral in de bloei kunnen ze die goed gebruiken.
                          Mvg Freebird.
                          She gives me the Blues ...

Comment

Er is nergens gesproken dat ze in de volle grond moeten.
                            LR kan net zo goed in de volle grond als elke andere plant, 't is geen breekbare of kostbare plant die speciaal behandelt moet worden. Het is onkruid, weet je nog

En het voedingsverhaal ben ik het ook mee eens, te veel en te vaak.
                            Komt omdat men klakkeloos schema's vertrouwd, heb ik vandaag ook al een keer eerder verteld btw: "Het is een richtlijn, geen exacte wetenschap".

Meten is weten zegt men , maar kweken is kijken.
                            Je ziet je plant en aan de hand van wat je ziet ga je je plan van aanpak maken en uitvoeren!
                            Soms zie je door te bomen het cannabis niet meer......

Comment

De Lowryders , de AF's van het eerste uur, zijn tot mijn verbazing nog steeds oververtegenwoordigd in de buitenkweek, terwijl er inmiddels zoveel andere soorten bijgekomen zijn. De Big Devils van vorig jaar zijn zo goed bevallen dat ik er dit jaar er weer behoorlijk wat van zet. Om niet alles op een kaart te zetten staan er inmiddels ook een aantal Cream Caramel auto in mijn kas. Overigens is er niks verkeerd aan de Lowryders.

Comment

Bezig...
                              X