Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder #2 eerste keer outdoor

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

IMG00585-20110606-1436.jpg
    Dit is me AK-Snow of me Lowryder #2 tijdens het ontkiemen was het zaad veranderd van positie en wist ik niet meer wat, wat was niet zo heel slim eigenlijk maar later kan ik wel zien welk soortje het is.
    IMG00580-20110606-1434.jpg
    De kleine autoflowers samen.
    IMG00579-20110606-1434.jpg
    Je ziet dat Tyra redelijk mager is maar haar hoofdbud, daar lijkt ze alle energie in te stoppen omdat die aardig dik begint te worden vergeleken met Megan.
    ik heb de onderste budjes geknakt trouwens omdat er wat bladeren in de weg stonden en ik wil zo min mogelijk blad wegknippen.
    IMG00584-20110606-1436.jpg
    Megan die verspreid haar energie geloof ik meer, want haar hoofdbud is niet echt zo heel dik, maar de buds die eronder zitten zijn wel lekker dik, sommige pistels beginnen nu wat duidelijker bruin te worden en de geur is Citrus achtig. Mag ik trots zijn op zulke plantjes ?
    IMG00582-20110606-1435.jpg
    En hier zijn de 2 prachtige topmodellen samen, wel moet ik de PH nog even wat naar beneden zien te krijgen, maar regen, kraantjeswater de meter blijft maar op 7 staan en af en toe een klein beetje hoger en af en toe een klein beetje lager, geen idee wat er mee is. is er een natuurlijke manier om de PH naar beneden te krijgen?
    IMG00587-20110606-1437.jpg

peace'
    Keza
    Long time ago, Back on track.

Comment

Re: Lowryder #2 eerste keer outdoor

Dit zijn ook mooie planten Lekker groen en al buds.

offtopic: Ik post even in je Apple topic
      Groet,
      PlasticHorse

Comment

tis echt n grappig soortje die autoflowers..
        wil ze echt volgend jaar gaan uitproberen.. veel succes ermee.. mijn kweekje ; http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...al-Power-Plant

Comment

@PlasticHorse
          Er komt ook nog een UK 08/09 bij

@davibe
          ik ga vaker autoflowers zetten leuk soortje maar geeft niet echt een high of stoned effect, wel lekker voor als je gaat slapen trouwens word je wel rustig van,
          je kan ze dit jaar toch ook nog uitproberen als je wilt?

peace'
          Keza

Comment

High all,
            we zitten nu in dus
            16 juni - 23 juni week 9

het gaat allemaal goed de pistels op de moedertop zijn nu allemaal een beetje bruin.
            eronder zijn de meeste nog wit, de 2 lowryders die ik laatst had ontkiemd ik heb een knulletje en een meissie.
            het knulletje staat voor het raam eventueel wat stuifmeel opvangen maar daarna dan gaat die op de compost hoop.
            het meissie staat nu buiten te genieten tussen de andere lowryders #2
            ik heb nog wat foto's gemaakt voor jullie, bij de moedertop zitten wat gele bladeren is dat omdat ze bijna aan het einde is of omdat er iets niet goed gaat?
            1. Close-Up van Tyra's moedertop
            IMG00599-20110616-1650.jpg
            haar slanke postuur. En een foto van de bovenkant.
            IMG00601-20110616-1650.jpgIMG00603-20110616-1650.jpg
            Megan die wat dikker is. En een foto vanaf de bovenkant.
            IMG00602-20110616-1650.jpgIMG00604-20110616-1650.jpg
            Ik geef het vrouwtje een leuke Hollandse naam ik noem haar Beppie en echte gezonde moeder.
            IMG00605-20110616-1651.jpg
            En haar echtgenoot de oer-Hollandse Wilko
            Alleen wilko is een beetje een mongol als ik kijk naar de bladeren en hij heeft zichzelf getopt of gefimmt :O
            IMG00606-20110616-1652.jpg

ik hoop snel iets van mijn mede-kwekers en rokers te horen.

peace'
            Keza
            Last edited by Keza; 16 June 2011, 17:11.

Comment

hey keza ..

helemaal in to the AF..
              ze zien er netjes uit hoor ..
              hoelang moeten ze nog..?

grtzz birdie

Comment

ik schat zo'n 3/4 weken birdie ik wil een high/stoned wietje hebben en een stoned wietje dus de een gaat eerder als de ander
                maar ik heb nog een UK 08/09, Danish Duck, pDucky 46 wil toch een lekker rokertje hebben dit jaar maar daar post ik af en toe foto's van.
                Want die lowryder is denk ik in 1 maand op. Aangezien lowryder #2 niet echt veel opbrengt.

peace'
                Keza

Comment

Deentjes.. ik kijk wel weer ff voorbij

Comment

Ja vale pducky 46 is afkomstig van jou
                    AK-Snow ga ik ook nog ontkiemen.

peace'
                    Keza

Comment

AK-Snow, daar ben ik ook benieuwd naar hoe die het gaat doen... kijk wel weer voorbij

Comment

High growers, smokers, kabouters, aliens en animals.

heb wat foto's voor jullie ik heb een foto gemaakt van Tyra's moedertop via een loepje of vergrootglas ff de naam kwijt,
                        doet er niet toe. Is deze dame klaar voor een high wietje ? Of kan ik alleen een stukje knippen voor een testertje ?

de White Widow in volle grond doet het ook goed maar die gaat binnenkort weg het was alleen bedoeld als test van mijn zelfgekweekte zaad,
                        waar ik nog steeds een xxx aantal van heb die ik wil ruilen tegen ander zaad. Stuur maar een pm als je interesse hebt.

hier zijn de foto's.
                        Tyra. waar ik aan zit te twijfelen of deze geoogst kan worden of waar ik Hand Hasj van kan maken.
                        IMG00609-20110619-1920.jpgIMG00610-20110619-1920.jpgIMG00613-20110619-1922.jpg
                        Eigen gekweekte white widow.
                        IMG00614-20110619-1922.jpg
                        de 3 Lowryders #2 bij elkaar.
                        IMG00611-20110619-1921.jpg
                        peace'Keza
                        Attached Files

Comment

De Tyra ziet er goed uit, ik denk dat je m wel al kan oogste.. en zijn die 3 lowryders van mij?? en wat zit er in die bekertjes?

greetz en ziet er nice uit man!

Comment

Zien er mooi uit zeg denk ook dat wel al kan gaan oogsten mooi kweekje
                            God was never on your side..

Comment

Ze staat toch pas een week of 5 in bloei ?
                              Ik denk dat ze dan nog wat fluffy is.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@Damn nice, ja man dat klopt die 3 Lowryders zijn van jou, In die 3 witte bekertjes zitten White Rhino

@Bella ik heb Tyra in het donker gezet, met Megan wacht ik nog even want die word duidelijk met de dag dikker en voller.

@QnQ klopt ze staat pas 5/6 weken in de bloei, maar ik zelf let nooit echt op de dagen ik let meer op hoe ze eruit ziet de een is wat sneller als de ander !
                                heb op Youtube wel eens gezien dat iemand zijn lowryder van zaad tot oogst in 62 dagen had.

ik ga nog wel even verder in dit topic natuurlijk

peace'
                                Keza

Comment

Bezig...
                                X