Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The church buitenkweek (eerste keer)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

The church buitenkweek (eerste keer)

Korting op 420shop
    Hallo,
    ik heb besloten om met een maat 10 planten te zetten
    We hebben gekozen voor the church (greenhouse), zijn dit goede zaden? op de site staat van wel, ma gij weet nooit...
    Verder gaan we 100 L potten kopen maar is het verstandig om gewoon grond uit de tuin te gebruiken? Voor de zekerheid hebben we ook BIO canna groei-en bloeivoeding gekocht en we gaan de plantjes eerst twee weken binnen laten groeien vooralleer ze buiten te zetten...

foto's volgen nog..
    altijd welkom om tips, commentaar, enz.. te geven

change of plans 10/05
    Last edited by greekindicalover; 10 May 2011, 10:27.

Re: The church buitenkweek (eerste keer)

Tis te zien wat voor grond er in je tuin ligt gewone zandgrond, kleigrond, leem.
    Als je toch gewone grond uit de tuin gebruikt kan je evengoed in de volle grond planten. In een pot is volgens mij enkel goed als ze kleiner zijn en je ze achteraf wil verpotten naar een grotere pot of naar de volle grond. Of indien je de plant wil gaan verduisteren door ze in de garage te plaatsen of binnen wil afbloeien onder een lamp. Zet ze maar in die tuinaarde die je wat mengt met potgrond, compost.. Al goede dingen gehoord over the church. Maar je moet niet alles gaan geloven wat de zaadbanken vertellen. Die 800 gram wiet per plant moet je echt niet op gaan hopen.

gtz jan

Comment

De zaden van de greenhouse, heb ik altijd goede ervaringen mee. een opbrengst van 800 gram per plant is haalbaar, met veel geluk en perfecte omstandigheden. Dus als je hem in de volle grond zet, en daarna onder heel goed sterk kunstlicht, dan kan je toch wel een behoorlijke opbrengst hebben. Tuurlijk wordt er altijd wel een beetje overdreven met de opbrengsten, maar mijn ervaring is dat een plant waarvan gezegt word dat ie 1000 gram levert, wel meer opbrengt dan een plant waarvan ongeveer 800 gram beloofd wordt. Als je een goede zomer hebt, en ze staan in de volle grond, kan je uitgaan van de helft van de beloofde opbrengst plus of min een paar procent.
      Maar ook hier moet je jezelf en mij niet op vastbinden.

Comment

veel succes ik ga zelf ook church kweken ben al begonnen dus kunnen we een beetje vergelijken
        Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

Comment

Ik ga ze in potten steken, zodat ik ze savonds kan binnen zetten.
          Wie weet stelen ze de planten en daar heb ik echt geen goesting in

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door greekindicalover View Post
            Ik ga ze in potten steken, zodat ik ze savonds kan binnen zetten.
            Wie weet stelen ze de planten en daar heb ik echt geen goesting in
            Ik ga gewoon ouderwets met een dubbelloops in de tuin zitten waken
            Werkt prima

Comment

en zijn ze al ontkiemd of andere vorderingen??
              Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bangman View Post
                ik zal ze pas morgen leggen ontkiemen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bangman View Post
                  nu wel !

Comment

ik had ook dat het zaadje bij een plantje er op bleef zitten, ik heb deze voorzichtig er van af geknipt.

Comment

ik heb onlangs een mixpack besteld van Greenhouse en er zat ook een church bij die niet is uitgekomen, waarschijnlijk had ik em moeten kraken maarja, nu te laat.
                      De rest is tot nu toe wel al mooi uitgekomen. 1x Arjan Strawberry Haze, 1x Lemon Skunk en 1x Great White Shark.

De Hawaiian Snow gaat binnenkort ontkiemen :p

Grtz
                      Ben je besodemieterd? Beneluxaflex, biceps, triceps. Hoe is het?

Comment

Comment

bij mij duurde het ook heel lang, waarschijnlijk heb je hem ook iets te diep in de grond gestopt. dat had ik tenminste gedaan en toen ik dat de 2e keer niet meer deed ging het een stuk sneller.

ik zou nog zeker wachten tot je nog een keer overgepot hebt. tot die tijd zit er nog wel genoeg voeding in de grond. maar dat is aan jou ik vind het nergens voor nodig.

Comment

ok dankuwel voor de info :p
                            het is gewoon balen dat er maar 2/5 overleefd hebben en dat het bij mijn maat allemaal veel sneller gaat :'( hha :p

Comment

Comment

Bezig...
                              X