Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

-Stoney's 3de kweek 4x White Widow (seedsman)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

-Stoney's 3de kweek 4x White Widow (seedsman)

Korting op 420shop
    Goede dag allen,

Het is alweer bijna een half jaar gelden dus begon het stiekem weer een beetje te kriebelen om weer eens wat zaadjes te kopen en vandaar toch maar wat zaadjes aangeschaft aangezien de Super lemon haze van vorig jaar veel te weinig(naar mijn zin) opbracht i.v.m. de laat/langbloeier, dacht ik pak er nu eentje met niet zo'n lange bloei tijd. Uiterraad dit jaar ook weer feminesd zaad.

Vandaar dus de WW zie hier onder de foto's.
    1 plantje ziet er alleen niet helemaal jofel meer uit beetje 'verbrande' bladeren lijkt het wel ik weet niet of 1 van jullie me toevallig kan vertellen wat dit is?

Zoals jullie ook kunnen zien heb ik ondertussen de plantjes ook alweer overgepopt naar grotere potten, tegen mij is altijd gezegd dat overpotten goed is voor de plantjes dus vandaar. Hierna pot ik ze nogmaals over in grotere en daarna waarschijnlijk weer in de volle grond.

Was ook nog van plan een Autoflowertje te halen maar moet dat nog even verder onderzoeken.

Reacties zijn altijd welkom

P.s. foto's staan niet echt in volgorde zoals jullie kunnen zien
    Attached Files
    Last edited by -Stoney-; 14 April 2011, 18:27.

Re: -Stoney's 3de kweek 4x White Widow (seedsman)

succes met de kweek,
    wat zijn je plannen? voeding e.d ?
    sigpic

Comment

Is wel altijd een dilemma met dat overpotten vind ik.
      Aan de ene kant denk ik dat je de wortels beschadigd, maar aan de andere kant is het misschien wel zo dat de plant daarna toch weer sterker uit de stijd komt.

Comment

verpotten is sowieso gemakkelijker, niet iedere vensterbank kan 5 potten van 9 liter gevuld met aarde en water hebben.

Persoonlijk ben ik tegen het gebruik van stokjes, Liever zet ik jonge spruiten of stekken vanaf jongs af aan in de wind, bij een raam op een kier of bij een ventilator.
        Je zult snel zien dat ze stevig worden en nooit om vallen, omdat ze een dikke stam hebben voordat ze lang genoeg zijn
        http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/15630-Quizmaster-s-kweek-2011

Comment

Typisch voorbeeld van een plant trainen

Comment

als ze wat groter zijn gelijk in de volle grond, kunnen ze heus wel tegen
            desnoods stokjes ernaast
            sigpic

Comment

Ja idd, en mocht het plantje nog zo klein zijn dat het door de wind kan knakken, kan je er altijd nog iets overheen zetten.
              Een soort tijdelijk kasje.

Comment

Zoals jullie kunnen zien zijn me plantjes een beetje verschroeit, kan iemand me uitleggen waardoor dit komt ? of is dit alleen een quistie te veel zon voor zulke kleine plantjes ?
                en kan dit kwaad ?

Oorspronkelijk geplaatst door joekie View Post
                succes met de kweek,
                wat zijn je plannen? voeding e.d ?

Liefst puur natuurlijk tenzij ze dit niet trekken.
                Attached Files

Comment

te veel zon lijkt me heeeel sterk..
                  ik denk eerder aan teveel water? of wat zit er in je grond?
                  sigpic

Comment

Leek mij ook maar goed heb nu weer wat foto's toegevoegd en 1 plantje heeft wel rare blaadjes, 1tje is er nog wat kleiner maar 2 doen het perfect.
                    DSCF1470.jpgDSCF1473.jpgDSCF1472.jpgDSCF1471.jpg

Comment

Is de White Widow van Seedsman niet alleen voor binnenkweek? kan zijn dat ik het fout heb,
                      ik heb gekeken op wietzaadjes.nl en daar staat bij "binnen"

greetz

Keza
                      Last edited by Jointjedraaien; 8 July 2011, 05:28.
                      Long time ago, Back on track.

Comment

Toen ik ze bestelde stond er nog beide bij dat week ik zeker maar als je kijkt voor de rest naar text die er bij staat moet dit ook gewoon kunnen, letterlijk van wietzaadjes.nl :

''
                        White widow per 5 stuks - Seedsman EUR 21.95
                        AANBIEDING: Vrouwelijke White widow zaden!

Meer info: Deze soort verscheen begin jaren 90 in Nederland en werd al snel een bestseller in alle coffeeshops, niet veel later werd de White widow plant bekend over de hele wereld!

Gewonnen prijzen: 12 Cannabis Cups! Zeer bijzonder!

Smaak: Een aromatische wiet die licht fruitig van smaak is.

Afkomst: Braziliaanse sativa x Indian sativa

Effect: Een zeer heftig stoned gevoel vanwege het hoge THC gehalte

Soort: dominant sativa

Bloeitijd binnen: deze white widow bloeit ongeveer 8 weken

Oogsttijd buiten: eind oktober, begin september

Hoogte buiten: Een White widow in de volle grond kan over de 2 meter groot worden. Een flinke struik!

Eigenschappen: deze dame is geschikt voor binnenkweek, kas en buiten. Deze plant staat bekend om haar enorme bijna witte toppen vol met hars. De plant is makkelijk te kweken en is niet zo gevoelig voor schimmels en ziekten. Kortom een zeer geschikte plant voor beginnende kwekers omdat het bijna niet fout kan gaan.

THC: ongeveer 20% ''

Zie onderstreepte texten moet niet echt uitmaken lijkt mij....
                        Last edited by Jointjedraaien; 8 July 2011, 05:28.

Comment

vaag.jpgDSCF1541.jpgDSCF1543.jpgDSCF1542.jpg

Ik weet niet of jullie het goed kunnen zien op deze foto's maar dit plantje lijkt op een vage manier wel in bloei te staan >.<

Comment

Tis weer een tijdje geleden wegens drukte op het werk en met me studie, dus vandaar hier nog even een korte foto update.
                            Heb btw dat schrale plantje bij onze locale frietboer in de tuin gezet
                            DSCF2006.jpgDSCF2007.jpgDSCF2008.jpgDSCF2009.jpg

Comment

En weer een paar weekjes verder, schrik je je helemaal kapot als je de plantjes weer eens zie
                              DSCF2158.jpg

Comment

Bezig...
                              X