Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

-Stoney's 3de kweek 4x White Widow (seedsman)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: -Stoney's 3de kweek 4x White Widow (seedsman)

Oogsttijd buiten: eind oktober, begin september
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Haha, was me nog niet opgevallen
      Ik denk dat ik er zelf maar voor ga liggen met een shotgun , was alleen van plan om ze te verduisteren maar heb nog steeds niet echt de tijd (en zin) gehad om een hokje in elkaar de bouwen, Het 'hokje' van vorig jaar is helaas ook veel te klein hiervoor maar moet binnekort toch echt maar gaan klussen heb zoiezo geen zin in toprot waar ik vorig jaar wel last van heb gehad...

Comment

DSCF2459.jpgDSCF2460.jpgDSCF2461.jpg

Dit gebeurt er dus als je het verduisteren van je planten NIET slim aanpakt ....

Van de voorkant hartstikke mooi tot dat ik het zeil aan de beide zijkanten weg haalde ...

zie hier boven het resultaat ..., heb meer dat 3/4 van me plant kunnen weg knippen en daarna weggooien

Me kleine plantje doet het daar in tegen nog het beste zal daar z.s.m. een foto'tje van maken voor de geintreseerde

Comment

Tsjongejonge...hoe lang heb je dat zeil erover gelaten ? Weekje of 5 ofzo ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ehummm... ja, ik weet het heel erg lomp maar ja daar leer je dan ook weer van...

Ach ja kleine plantje gaat goed bijna oogsten denk zie hier de foto:
            DSCF2587.jpgDSCF2589.jpg
            Last edited by -Stoney-; 3 October 2011, 14:14.

Comment

Zou iemand kunnen kijken of mijn planten al rijp zijn om geoogst te worden zie hier de links voor de foto's, aangezien ze best groot zijn:

of moet ik nog even ?

---------- Post added at 18:04 ---------- Previous post was at 17:46 ----------

http://imageshack.us/photo/my-images...aamloosjs.png/

Comment

is zonde van die ander planten volgende keer beter

Comment

Ja ach, volgend jaar maar 5 autoflowers en dan hopen dat ik 2x kan in een jaar .

mare niemand kan aan de hand van de foto's zien of ik al kan oogsten van het weekend of da ik nog moet wachten ...?

Comment

mijn mening zal ik ze mog even laten staan hoe langer hoe beter

Comment

Ook niet altijd waar he, als je ze te lang laat staan dan wordt het ook niet beter maare ga vandaag beginnen met knippen morgen alleen thuis dus kan ik lekker in de woonkamer zitten en op me gemak knippen. Dan komt er ook een maat langs om mee te helpen hoop dat het een beetje opschiet

Comment

Bezig...
                      X