Mededeling

Collapse
No announcement yet.

automatic big devil

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: automatic big devil

waarom moet dit mss?
    GrOeNe ViNgErS

Comment

dan werk je de strek een beetje weg en staan dus steviger in de grond
      sigpic

Comment

Heb jij ze nu snachts al buiten staan? zal je zeker blijven volgen heb zelf ook een big devil van een weekje

Comment

Bij mij hebben die een week in mijn serre'tje gestaan om te ontkiemen
          En heb die vanaf dan al altijd buiten laten staan da zijn nu juist 3 weken da ze staan
          Ze zouden dus 1van dees in bloei moeten schieten ma ze zijn nog klein e
          Ma heb ne maat die heeft er ook en die groeien ook nog een groot stuk tijdens de bloei
          Laat ons hopen grtzzz
          GrOeNe ViNgErS

Comment

Ja mijne is ook nog niet bepaalt groot. gebruik jij nog voeding dan of gewoon aarde met extra voeding.
            Mijne komt van de week in een pot van 50 bij 40 cm dan zal die wel wat doorgroeien denkik

Comment

Mijn aarde was normaal goe vo drie weken
              Heb die gekocht in growshop alien die heeft me daar gwn een bus terra bloom meegegeven
              De groei van de big devil is maar 2a3 weken dus normaal gezien zou ik nu al men terra bloom knn geven
              GrOeNe ViNgErS

Comment

yellow
                hier ben ik tr met men twee dames(dagje vroeger dan normaal ) waar ik toch wel fier op ben hehe
                ze meten nu 10 cm en 8cm (vind ik nog al redelijk klein)
                ze zijn nu 3 weken en 4 dagen oud de bloei kan beginnen
                zoals ik al vermeld had geef ik dus terra bloom van plagron en ga me gwn nog een fles big bud gaan halen eens mijn topjes te voorschijn komen
                alle hulp en info nog steeds welkom en reactie's natuurlijk ook
                peace peopleIMG_0167.jpgIMG_0171.jpgIMG_0169.jpgIMG_0168.jpgIMG_0174.jpgIMG_0172.jpgIMG_0173.jpg
                GrOeNe ViNgErS

Comment

Zien er tog al sguun uit he!
                  volges mij da geel is gwn van da bladaanmaak word wel groen peisk ;;

men laatste shitareke opfume zi

Comment

Hehe thx
                    Idd ze beginnen e
                    Kan ni wacjten tot ze af zijn
                    Maja geduld is een mooie kunst zeggen ze e
                    GrOeNe ViNgErS

Comment

nieuw 128.jpgOok ik heb enkele Big Devils in mijn tuinkas. De planten in de grote potten zijn 3 Big Devils en 1 Automaria. De 5 Cream Caramels auto en de 5 Nadia's zijn nog jong, ongeveer 10 dagen na ontkieming. Een tiental Big Devils en 5 Automazars moeten nog ontkiemen. Op een later tijdstip komen er een aantal Sugar Mango auto, Sweet Coffeeryder en Vertigo auto bij.
                      Ligt de voortuin er niet netjes bij?
                      Attached Files
                      Last edited by Xtreme; 5 May 2011, 08:36.

Comment

zien er goed uit hoor. die van mij zijn iets verder maar ook iets ouder nu.

@extreme heb jij al vaker cream caramel auto gehad. ik heb deze ook staan en ben wel benieuwt of jij daar mischien iets meer over kan vertellen

Comment

Ik was gewoon benieuwd naar een aantal auto's nadat ik vorig jaar Big Devils had gekweekt. Daarom heb ik dit jaar voor het eerst wat andere auto's aangeschaft, te weten Cream Caramel auto, Automazar, Sugar Mango auto, Sweet Coffeeryder auto en Vertigo auto. Ik draai eerst een gewone ronde en daarna een volgende waarbij ik alle auto's laat bestuiven door een Nadia Regina. Ik ben benieuwd of de kruisingen ook auto zullen zijn.
                          @extreme heb jij al vaker cream caramel auto gehad. ik heb deze ook staan en ben wel benieuwt of jij daar mischien iets meer over kan vertellen; wat me bij de Cream Caramel opvalt dat het blad lichter groen getint is dan dat van de Big Devils, terwijl ik bij beide het zelfde medium heb gebruikt.
                          Last edited by Xtreme; 5 May 2011, 10:17.

Comment

dat ziet er een mooie verzameling uit man
                            volgen zal ik doen
                            succes met de kweek
                            als je tips of hints weet laat maar komen
                            GrOeNe ViNgErS

Comment

Hoi megadonzie,

Ik ga geen uitgebreid verslag maken van deze kweekronde. Het meest relevant is de uiteindelijke opbrengst en de kwaliteit. Als de planten rijp zijn maak ik wat foto's en vermeld ik de opbrengst. Heel erg zinvol acht ik het niet om een volledig verslag te maken. Immers, het is inmiddels toch wel bij een ieder bekend hoe je in een kas wat wietplanten moet kweken.

Comment

nog wa pics just 4 fun IMG_0176.jpgIMG_0179.jpgIMG_0177.jpgIMG_0178.jpgIMG_0180.jpg
                                GrOeNe ViNgErS

Comment

Bezig...
                                X