Re: automatic big devil
beste medekwekers
na eenige tijd ben ik tr met men dames en ze hebben gezelschap gekregen van een stek white widow x big bud IMG_0263.jpg
omdat er een tijd ni veel veranderde heb ik ook niet meer gepost
maar daar is verandering in gekomen de autoflowers zijn begin bloei een dikke week nu een goei 40cm groot
ik geef plagron bloom en big bud(vloeibaar)
in begin gaf ik 2ml big bud maar ben nu overgeschakelt naar 5ml
een kennis van mij geeft vanaf begin bloei telkens 5ml en dat gaat goed dus...
de stek ww x bb heb ik in grond van plagron royalti mix geplant en geef ik andere voeding(atami) dan men autoflowers
de stek heb ik ondertss voor de eerste keer getopt tis de bedoeling om een laag struikje te maken
de stokjes heb ik gestoken omdat er op men terras een felle wind kan slaan dat heb je met een hoekterras e
IMG_0259.jpgIMG_0254.jpggrtzzzzz
IMG_0255.jpgIMG_0258.jpgIMG_0257.jpgIMG_0256.jpgIMG_0260.jpgIMG_0261.jpg
beste medekwekers
na eenige tijd ben ik tr met men dames en ze hebben gezelschap gekregen van een stek white widow x big bud IMG_0263.jpg
omdat er een tijd ni veel veranderde heb ik ook niet meer gepost
maar daar is verandering in gekomen de autoflowers zijn begin bloei een dikke week nu een goei 40cm groot
ik geef plagron bloom en big bud(vloeibaar)
in begin gaf ik 2ml big bud maar ben nu overgeschakelt naar 5ml
een kennis van mij geeft vanaf begin bloei telkens 5ml en dat gaat goed dus...
de stek ww x bb heb ik in grond van plagron royalti mix geplant en geef ik andere voeding(atami) dan men autoflowers
de stek heb ik ondertss voor de eerste keer getopt tis de bedoeling om een laag struikje te maken
de stokjes heb ik gestoken omdat er op men terras een felle wind kan slaan dat heb je met een hoekterras e
IMG_0259.jpgIMG_0254.jpggrtzzzzz
IMG_0255.jpgIMG_0258.jpgIMG_0257.jpgIMG_0256.jpgIMG_0260.jpgIMG_0261.jpg
Comment