Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
jooo beste medekweker's
wou toch gwn nog wa pics laten zien van begin bloei terwijl mijn dames zich opmaken voor een nachtje slaap
bij de grootste zie je het toch al goed de kleine begint ook maar krijg het niet goed op foto
ondertss was de kleinste beginn doorbuigen daarom het takje aan de plant
binn 2weken krijgen ze big bud mee
Ter info ze hebben echt goe gegroeid de kleiste van 13 cm naar 18cm ende grootste van 18cm naar 27cm
Dat gaat goed
De kleine begint zoals ik gistrn al vermelde nu ook zen witte haartjes te tonen
Nog steeds te klein voor op foto maar tis toch al duidelijker
Maar die komt later wel bij een volgende update
4 weken klaar lijkt me wel heeeel erg kort. er staat bij de meeste tussen de 8 en 12 weken maar dat red je buiten niet hoor. duurd wel wat langer. ik een hok met lampen kan je dat wel redden. dat is hetzelfde met de groote, dat is onder de perfecte omstandigheden. maar ze zien er erg goed uit hoor, jammer dat die ene buigt maar dat komt wel goed
normaal gezien is deze big devil op negen weken vanaf ontkieming klaar
ik heb er ook mijn twijfels over maar we zien wel hoe ze op 9 weken staan
sta get mij ni aan laat ik ze nog wa staan
De plantjes zijn inderdaad wel al goed gegroei ! Meer dan het gemiddeld , daar zijn ze dan daar ook op geselecteerd bij de zaadbank denk ik dan ! Die vier weken waar je het over hebt vergeet het, gaan ze nooit halen !
Die negen is vanaf de eerste tekenen van bloei dus vanaf dan nog 9 weken , de bloeitijd .
Ik heb al eens een Af soortje gehad (taiga dutch passion) heeft 12 a 14 weken geduurd. Nu op de verpakking van deze (die ik ik bij mijn collectie leg ) spreken zij over 8 a 10 weken bloetijd!
En uit ervaring weet ik dan dat ze ongeveer een maandje hebben goed gegroeit dan eerste tekenen van bloei gezien , en van af dan zeker nog 2 maanden voor ze af waren !
tuurlijk was dat wel allemaal binnen in de fridge
beste medekwekers
hier ben ik tr met men twee dames die toch weeral een flinke scheut hebben gekregen
odertss al duidelijk in bloei en ze laten ook al een lekker zacht geurtje achter
de kleinste is naar een 24 cm geklommen en de grootste naar 32cm
ze zijn nu 5 weken en 2 dagen oud
toch wel allemeel raar hoe dat zo een plant op korte tijd kan evolueren
me like autoflowers
heb wel een vraag
op mijn grootste plant kun je duidelijk zien dat de grote bladeren sommige toppen het zonlicht afnemen
wat kan ik hier aan doen
aangezien je geen bladeren mag afsnijden
ben ook reeds begonnen met het geven van big bud vanaf de eerste witte haartje's zichtbaar werden
alvast bedankt voor info en reactie's
grtzzzz IMG_0236.jpgIMG_0241.jpgIMG_0234.jpgIMG_0239.jpgIMG_0238.jpgIMG_0235.jpgIMG_0240.jpg
Comment