Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste keer.....

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

mijn eerste keer.....

Korting op 420shop
    Dinsdag 12-4-2011

Hallo luitjes,

Mijn naam is Michel A.K.A TheBull,ik woon in duitsland en ga voor de eerste keer
    2 planten buiten zetten,gewoon om een keer te proberen!
    Als alles goed gaat doe ik het de volgende ronde nog een keer,met misschien nog een guerilla-kweekje erbij.
    Zo dat zijn zo'n beetje mijn fantasien,maar goed,eerst maar eens kijken hoe deze ronde gaat lopen!

Na twee en een halve dag tussen een vochtig stuk toiletpapier gelegen te hebben,zijn mijn twee zaden "White Skunk" ontkiemt.
    De wortels waren ongeveer 1,5cm groot en dus tijd om in de potgrond te zetten.
    Ik heb met een cocktailprikker een gaatje gemaakt en daar de zaadjes ingezet,met uiteraard het worteltje naar beneden.Het kopje(zaadje) kijkt nog net boven de aarde uit.
    Nu goed vochtig houden en hopen dat het een stel mooie vrouwen worden!!

Als jullie tips hebben of me raad willen geven,verheug ik me op jullie bIMG_1436.jpgericht.
    Ik zal iedere week een verslagje posten met de plaatjes erbij,zodat jullie het goed kunnen volgen als jullie daar zin aan hebben.

Groeten,
    TheBullIMG_1437.jpg

Dinsdag 19-4-2011

Beetje vreemd om op mijn eigen bericht te reageren,want ik weet niet of ik een nieuwe discussie moet starten,om mijn verslag te updaten!? Mijn vorige verslag van 12-4-2011 heb ik ook eerst vandaag gepost,beetje verwarrend maar heel langzaam ga ik het snappen ghehe.. en met jullie hulp zal het allemaal wel goed komen.zooooo........

Hallo stambroeders,

Ik wilde jullie even laten zien hoe het met mijn kinderen is,ze zijn nu precies een week oud.
    Eergisteren heb ik nog een zaadje te kiem gelegd en heb die vandaag in de grond gedaan.Ik heb een kuip van 90 liter,daar kunnen best drie planten in denk ik,en daarbij komt nog dat ik de geboorte van zo'n plant gewoon te gek vind!!
    Nu maar hopen datIMG_1440.jpg ze gezond bliven,en dat ze natuurlijk groot en sterk worden!

Ik zou het trouwens super vinden als er iemand is die mijn allereerste grow een beetje volgdIMG_1439.jpg en mij eventueel helpt met tips en raadgevers,

Zo luitjes,volgende week weer een klein woord van mij en een paar plaatjes van de kids!

Groeten,

TheBullIMG_1442.jpg
    Last edited by ceBep; 19 April 2011, 17:40. Reden: dubbelpost

Re: mijn eerste keer.....

De plantjes staan er netjes bij. Wel vind ik dat de grond er nog al vochtig uitziet. Voorzichtig met water geven: te weinig kun je makkelijk aanvullen, te veel kun je niet makkelijk ongedaan maken. Verder: verzoek de mods je topic te verplaatsen naar verslagen buitenkweek.
    Succes

Comment

Hey Xtreme,
      dankje voor je reactie!!!!
      Ik heb de webmasters een mailtje gestuurd,ik zou niet weten hoe ik mijn verslag kan verplaatsen!? Oke voorzichtig met water,zal het in de gaten houden.

Comment

en doe maar 1 plant in de speciekuip
        en wat voor grond ga je gebruiken
        en zou voeding van hesi ga gebruiken ,die is het makkelijkste en redelijk goedkoop
        bij www.eugrowshop.eu

Comment

Ga je uberhaubt voeding gebruiken? Of gewoon lekker puur natuur?

Ziet er veelbelovend uit, en je planten zijn mooi fris groen,

Grtz,
          Pw
          Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

1 plant in 90 liter grond? is dat niet een beetje veel?
            de grond is een mengsel nl: potaarde,kompost,hydrokorrels,wormenmest en kalk.
            als de bloei erin gaat wil ik gaan voeden met cannaboost.

groeten

Comment

Hey Peterww,

met de voeding wilde ik beginnen als de bloei erin gaat,en daar wil ik dan cannaboost voor gaan gebruiken.
              voor de groeifase wilde ik het eigenlijk puur natuur houden,zolang de planten er gezond uitzien.
              af en toe de ph checken en dan hoop ik dat het een leuk kweekje wordt.

groeten,

TheBull

Comment

hey welkom
                leuk dat je meedoet

en je hoeft je geen zorgen te maken over de mensen die je verslag gaan volgen, want er zijn er genoeg!
                zolang je blijft updaten blijven er zeker tips komen als je die nodig hebt

plantje ziet er goed uit,
                let wel.. als je 3 plantjes in 1 kuip doet.. dat ze wortels met elkaar gaan stoeien en de groei kan beinvloeden.. beter is allemaal een apparte.

en zoals xtreme al zei.. je kan best even een tijdje geen water meer geven

succes!
                sigpic

Comment

hey joekie,

Ben zelf ook erg blij dat ik meedoe en vooral hier op dit super forum!!
                  Ik heb al drie 35 liter potten gehaald,en als de tijd rijp is gaan ze daar in.Dat stoeien met de wortels willen we niet,logisch ook eigenlijk!
                  bedankt voor je reactie man.

groeten

Comment

Hallo luitjes,

Hier even een update....
                    Volgensmij gaatIMG_1478.jpg het goed met de meisjes maar zeggen jullie maar wat je ervan vind.
                    Ook wilde ik hier even vragen of iemand weet hoelang ik moet verduisteren als het zoverIMG_1477.jpg is? kan ik stoppen met verduisteren als de bloei ingezet is of moet ik ze de hele bloeitijd op 12/12 houden??

groetjes,

TheBull

Hier de plaatjes.......IMG_1479.jpg

Comment

Achja..... die gele puntjes op de blaadjes,is stuifmeel wat hier van de bomen afkomt,daar hebben we op het moment echt last van!! alles is hier geel bedekt!
                      Ik denk dat het geen kwaad kan voor de plantjes.

greetingz

Comment

ze gaan lekker bulletje gaan lekker kom ook eens kijkje nemen bij mijn stekjes

Comment

Staat er allemaal puik bij kerel, geduld word beloond!

word deze plant groot?

Grtz en succes kerel!

pw
                          Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

Dat antwoord moet ik je schuldig blijven omdat ik dat niet zeker weet.Ik dacht zo'n 1.50 ongeveer.
                            En dan ligt het er ook nog aan hoe groot de potten zijn waar je ze inzet.
                            Zelf wilde ik ze in 35 liter emmers gaan zetten..
                            kom trouwens oorspronkelijk bij jou uit de buurt,daarom ook interessant te volgen.woon al een paar jaar in duitsland vandaar!
                            jij ook veel succes kerel.

groeten

TB

Comment

hallo luitjes,

Ik heb gisteren 2 planten overgepot,de meisjes staan er mooi bij! (dinsdag of woensdag doe ik weer een foto update!
                              Voor de aarde heb ik hele goeie potgrond,guano,en lava gebruikt,na vier of vijf weken doe ik nog een keer guano erbij en dan maar eens kijken hoe ze het gaan doen tijdens de groeifase.
                              Ook heb ik eergisteren nog 2 zaadjes in de grond gedaan en die zijn inmiddels ook lekker uitgekomen.zoals gezegd doe ik komende week de plaatjes erop zetten,zodat jullie het verschil goed kunnen zien.

oke,tot dan en geniet van het mooie weertje

TheBull

Comment

Bezig...
                              X