Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste keer.....

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: mijn eerste keer.....

Ik zal deze zo goed mogelijk opvolgen.
    So far so good, ze lijken aan een meer-dan-gezond tempo door te groeien (naar mijn aanvoelen) en krijgen ook zeker genoeg licht.
    Wat betreft het water: in de eerste afbeeldingen stonden ze inderdaad te nat. Bij de laatste lijkt dat beter. Wat sommige kwekers doen (ik persoonlijk niet), is soms de grond zelfs iets te doorg laten worden, dan gaat de plant op zoek naar extra water en ontwikkelt ze haar wortels verder. Als je dan daarna water geeft, neemt ze daar plots veel meer van op. Natuurlijk wel opletten dat je de plant niet utidroogt terwijl je dat doet .

Verduisteren; waarom zou je dat doen? Bloeit dit soortje zo laat af? Als je ze gaat verduisteren denk ik dat je dat de hele bloeiperiode moeten doen, maar zeker ben ik niet want heb het zelf nog nooit gedaan. Maar ik weet wel dat het mogelijk is om de plant terug in de groei te zetten door de uren terug op 18/6 te zetten (zogenaamd reveggen). Maar there again, geen ervaring mee. Waarom zou je moeder natuur niet gewoon haar gang laten gaan?

Grtz, Dissi.
    Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

Hey Dissi,

dankje voor je reactie,dat met dat droog laten worden doe ik niet,ik pas natuurlijk wel op met water! wat betreft het verduisteren...ja dat zal ik wel moeten doen,zodat ik er zeker van ben dat ze af kunnen bloeien.
      eind september begin oktober denk ik niet dat we nog zo'n mooi weertje hebben.
      Met reveggen heb ik al helemaal geen ervaring en wilde het eigenlijk allemaal zo natuurlijk mogelijk houden.

txs en tot dan....

TheBull

Comment

zien er goed uit man en ik ga je zeker volgen

Comment

txs Man!! ik hoop dat het een mooie zomer gaat worden

Comment

leuk topic, je beschrijft alles leuk en duidelijk.
            succes
            sigpic

Comment

Inti,

Dankje voor de reactie!! morgen is het weer tijd voor een updatetje,een paar plaatjes erbij en dan maar kijken wat de medekwekers ervan vinden.

TheBull

Comment

Hallo mensen,

Bij deze weer een kleine update......zoals ik al gezegd had,had ik nog 2 zaden te kiem gelegd en ze hebben allebei voor het leven gekozen
                De meisjes die ik als eerste had gezaaid heb ik inmiddels overgepot,ze moesten ff wennen geloof ik,maar achteraf vonden ze dat heel prettig.
                Het zal niet lang meer duren,dan moet ik dat meisje die ik een week later had gezaaid ook overpotten,maar dat doe ik toch graag.
                hier even wat plaatjes van de meisjes......

deze twee heb ik als laatste gezaaid.....IMG_1490.jpgIMG_1489.jpg

dit zijn de meisjes die ik als eerste had gezaaid,en overgepot heb....IMG_1482.jpgIMG_1483.jpg

de meisjes van het zijkantje....IMG_1481.jpgIMG_1480.jpg

En dit is het meisje dat ik een week later had gezaaid......IMG_1485.jpg

En ook nog maar een keer van het zijkantje.....IMG_1484.jpg

ZOOOooooo dat was ie dan weer,ik vind zelf dat het er allemaal echt te gek uitziet,ik ben zo gelukkig met de meisjes,en ik hoop dat het wat leuks gaat worden!!!!
                Oke,volgende week weer een update,en als er tussendoor iets is of gebeurd dan schrijf ik het wel.
                Ik zou zeggen,veel plezier allemaal en ik wens allen een superweertje

Tot dan,

TheBull

Comment

leuk om te zien hoe je met passie kweekt
                  succes met de dames en blijf updaten!
                  sigpic

Comment

Ziet er goed uit, veel succes verder, dat je een mooie oogst mag krijgen en er vaak stoned van mag worden haha

Comment

gaat de goede kant op bij jou he

Comment

@ DNNS.. dankje,ik ben al gelukkig als er uberhaupt iets vanaf komt,ik dacht bij mezelf dat als ik er nu van uit ga dat er per plantje 20 gram afkomt,dan is alles wat meer is mooi meegenomen.
                        het belangrijkste aan het hele zaakje voor mij is de groei en de bloei,en hoe de meisjes langzaam maar zeker vrouwen worden,ik vind het gewoon te gek om te zien,en ik had nog nooit eerder een kweekje gezet

tot dan

TheBull

Comment

Heey limburg,thanks man,mooi dat je ook ff bij mij heb gekeken,tot nu toe gaat alles wel goed met de meisjes geloof ik,tenminste ik heb goede hoop!

tot dan,

TheBull

Comment

ziet er leuk uit TheBull !

Comment

ZO!! dat gaat zeker de goede kant op!

met mij gaat alles goed, reageer ff in je eigen topic anders staat het zo raar! hoe gaat het met jou?

dat doe je goed je eerste kweek, weet mijn 1e kweek nog wel 2 jaar terug haha.. wat een ramp

ze staan er mooi groen bij, lekker fris!!

keep them growing

PW
                              Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

Ziet er goed uit

Comment

Bezig...
                                X