Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ak 48 Automatic Lowrider 2e grow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ak 48 Automatic Lowrider 2e grow

Korting op 420shop
    Hee mensen,

Ik ben weer terug om het dit jaar weer te doen en heb er zin in.

Vorig jaar was leuk maar heeft me uiteindelijk een hoop moeite gekost en bijna niets opgeleverd(30 gram een beetje te roken spul). Zie hier het topic http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Rose-1e-kweek

Dit jaar ben ik terug en wel met 2 AK48 Lowriders(zie foto). De reden dat ik dit jaar voor lowryders ga is omdat ik nog thuis woon en mijn ouders het denk ik niet echt leuk vinden dat ze een deel van hun tuin moesten afstaan omdat ik drugs aan het verbouwen was (klinkt wel logisch).

Ik begin nu met 1 plant en met ijsheilige doe ik de andere. De eerste heb ik gisteren laten ontkiemen en had na een halve dag een mooi worteltje dus deze heb ik geplant.

Ik ben van plan om deze tot ijsheilige in de vensterbank te laten staan en deze dan naar buiten te zetten.

Twee vragen heb ik nog aan jullie meestergrowers (H):
    - Kan mijn plant voldoende groeien in de vensterbank?
    - Ik weet genoeg over voeding maar wanneer ik nu het beste wortelstim kan gaan toevoegen?

Alvast bedankt
    Attached Files

Re: Ak 48 Automatic Lowrider 2e grow

Met dit weer zou ik ze niet op de vensterbank zetten maar meteen naar buiten en als het weer verslechtert kun je ze nog altijd naar binnen halen.En ak48x lowrider is een autoflower en die hoef je niet te voeden die moet je alleen als hij begint te bloeien bloei stimulator geven.

Comment

Automatic soortjes kan je het beste niet te lang binnen laten en zoveel mogelijk naar buiten.
      de duur van een auto soortje is kort en daarom belangrijk dat ze in het begin zoveel mogelijk licht vangen (kijk ook even andere verslagen want er zijn dit jaar veel mensen die auto soortjes kweken
      sigpic

Comment

Het is 25 graden buiten iedereen gaat naar het strand of doet gewoon lekker niets. Maar ik niet, ik bouw gewoon een kas voor mijn plantjes omdat ik gewoon lief ben voor ze (nu nog haar) ben. Na 4,5 uur knutselen is dit het resultaat. Hebben jullie nog advies over buiten kweken in een kas?
        Attached Files

Comment

zorg wel voor een beetje ventilatie daar binnen
          sigpic

Comment

1 kant is open of tenminste daar staat een halve plaat in, denk je dat dit voldoende is? of zal ik gewoon nog wat gaatjes boren aan de andere kant?

Comment

zorg dat je onderin een gat hebt aan bijde kanten, zodat het door kan luchten.
              sigpic

Comment

Hee mensen,

Het is inmiddels 1 week geleden dat ik het uitgekiemde zaadje gepot heb en hij staat nog steeds niet boven de grond, vorig jaar stonden ze alle 3 binnen 3 dagen boven de grond. Mijn vraag is: is dit normaal of komt dit vaker voor? ( zo niet wat ik kan ik doen om het "Plantje" te redden?)

Comment

Comment

Hee hallo,

Hier ben ik weer mensen, nadat mijn eerste poging tot growen eventjes op mysterieuze wijze mislukt is. Ben ik een week daarna weer begonnen.
                    Zie hieronder het resultaat.

Rechts is de Blueberry automatic en de andere is de AK 48 automatic.

De Blueberry gaat denk ik bijna bloeien want er schieten overal haren uit de oksels.

Zie hier.

Tips en commentaar zijn welkom.
                    IMG_0252.jpgIMG_0253.jpgIMG_0254.jpgIMG_0255.jpg

Comment

u is goed bezig

Comment

Goede avond mensen.

Het kweken gaat hier goed. Eerst de blueberry automatic:
                        Deze staat in de kas op het dak en staat nu 3,5 week in de bloei en begint al lekker vol te worden.
                        Hij krijgt vanaf het moment dat ie bloeit al extra voeding hiervoor.
                        DSC08051.jpgDSC08052.jpgDSC08053.jpg

Ak48 Automatic.

Deze staat gewoon buiten op een zonnig plekje. Deze week heeft ie al aardig wat regen gehad maar toch doet ze het goed.
                        Hij staat nu ongeveer 1 week in de bloei en krijgt ook extra voeding.
                        DSC08054.jpgDSC08055.jpg

Dit was mijn update.
                        Alle tips zijn welkom!

Ook zou ik graag willen weten vanaf hoe lang voor de oogst ik mijn plant geen water meer moet geven.

Comment

Hee mensen,

Ik heb wat hulp nodig betreffende mijn auto blueberry.

Hij begint er wat minder mooi uit te zien en volgens mij moet ik hem binnenkort gaan oogsten.
                          De knoppen zijn nog niet echt groot.

Het probleem is alleen dat ik zaterdag op vakantie ga en pas een week later terug ben.

De vraag is:

Zal ik hem voor zaterdag oogsten of pas over 2 weken?
                          IMG_0275.jpgIMG_0274.jpgIMG_0273.jpgIMG_0272.jpg
                          Ik hoop dat jullie met deze foto's genoeg kunnen de kwaliteit is niet heel goed sorry daarvoor.

mvg

Comment

Ik zou hem na je vakans oogsten mids er iemand haar int oogje kan houden en water geven, dat die opt laatst vergeeld is redelijk normaal.

Comment

Bezig...
                            X