Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WW buitenkweek 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

WW buitenkweek 2011

Korting op 420shop
    Hallo allemaal

We zijn weer begonnen met zaden kiemen vorige week vrijdag, WW zaden had ik er nog 2 van liggen (alle 2 fem).

Hier liggen de WW's te ontkiemen in Wc-papier tussen 2 schoteltjes.
    IMG030.jpg
    Ze waren in 2 dagen ontkiemd en heb ze eergister in de grond gestopt.

We hebben een paar zaden in de vriezer gevonden toen we die gingen ontdooien, en die zijn al meer dan 7 jaar oud, en zijn van een eigen kruizing, K2 x Fourway regulieren zaden.

Hier liggen ze te weken in een glas met water,
    IMG031.jpg IMG033.jpg

Die heb ik eerst 24 hr in water laten weken, en liggen nu al een week in het papier en zie helaas nog steeds niets aan worteltje of openbarsten
    IMG002.jpg.IMG001.jpg

Die 2 WW zijn al uit gekomen en staan onder een soort kasje die we gemaakt hebben met een paar doorzichtige bakjes waar ik gaatjes in heb geboord voor luchting.

IMG007.jpg IMG005.jpg IMG009.jpg IMG006.jpg

Dus we zijn weer begonnen met de buitenkweek, en nu maar hopen dat het niet zulk kut weer wordt als vorig jaar.

Ga totaal geen voeding gebruiken, alleen water geven als het noodzakelijk is en ga ook niet toppen dit jaar, lekker puur natuur.

Het enig wat ik gedaan heb is de grond goed omgespit en er compost en tuin aarde bij gegooid uit het tuincentra, om de grond wat op te waarderen.

Ga proberen wekelijks een update plaatsen.

Grtz
    Attached Files
    Last edited by THC Dude; 25 April 2011, 14:05.

Re: WW buitenkweek 2011

hopen dat je andere zaden nog uitkomen, hoop dat t weer ook beter word als vorig jaar. suc6 met je kweek.

PPlantje
    ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Comment

als het weer zo blijft al nu, komt het helemaal goed
      succes met de dames!
      sigpic

Comment

@ PP

Ja dat hopen wij ook, dat die K2x4way zaden uitkomen, is een super lekker wietje en een mooie plant om te zien.
        Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er weinig hoop voor heb.... maar ja... we zien wel, ze zijn geen snot en ze zijn even hard als die WW zaden...

@ Joeki

Eind van de week gaat de temp. al naar benee, en komt er meer regen en omweer aan (zeggen ze...) en ik hoop meer dat de zomer beter is dan vorig jaar inplaats met al die wind en regen, dan kunnen ze tenminste goed afrijpen en hoef ik niet de helft weg te gooien door de budrot.

Grtz

Comment

succes met de kleintjes
          maar naar zoveel jaren ijs te heben gevoeld de zon ook een te mogen voelen
          hoop voor je dat er nog meer bij komen
          Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
          laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

@ gonzo

Ja dat hoop ik ook maat, maar heb er een hard hoofd in... We zullen zien wat ze doen, ook al liggen ze 10 weken te kiemen dan vind ik het nog best , als ze maar uitkomen...

Grtz

Comment

Daar zijn we weer met een foto update van de WW in de achtertuin.

Ze groeien lekker door in hun "kasjes" moet ik zeggen, zien er ook gezond en vitaal uit.

Verder weinig commentaar.

Grtz
              Attached Files

Comment

mooi dat het goe gaat
                hoe staat het met de ijszaden????
                Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

ziet er goed uit man,maaruh die grond bij jou in de tuin,heb je dat voorbewerkt? ik ben benieuwd hoe je dat gedaan hebt...
                  Veel succes en mooi weer wens ik je...

TheBull

Comment

@ TheBull

Ja, die grond is idd voorbewerkt, maar je ziet er niet veel meer van. Wij hebben klei-grond in de tuin en we hebben tuinaarde en compost toegevoegd en toen alles omgespit, dus wat je ziet is meer klei-grond dan aarde.

En ik hoop ook op goed en zonnig weer Thx

@ Gonzo

Die ijs-zaden (lol) liggen nog steeds tussen papier te kiemen. Ik zie nog steeds niet, maar had er 1 open gemaakt en die kiem was wit, dus ze zal er wel door komen, alleen duurt ff denk. Tot die tijd laat ik ze lekker liggen

Grtz
                    Last edited by THC Dude; 1 May 2011, 16:13.

Comment

Hallo allemaal

Weer ff een update van de WW.

Ze genieten zichtbaar van het weer , waar we erg blij mee zijn.

Het valt me wel op dat de een meer een indica-pheno is, klein en mooi donker groen, terwijl de ander juist meer een sativa-pheno laat zien, lichter van kleur en al verder dan de indica qua blad en internode aanmaak. Leuk om te zien!!!

Heb trouwens wel van de week 10L water geven met super-vit (van hesi) erbij (2 druppels op 10L) Dus we zullen zien of dat spul buiten ook werkt. Want het was wel erg droog de grond.

Ik laat verder de foto's praten.

Grtz

PS: de ijszaden zijn niet meer , die zijn nu wel snot geworden, helaas...
                      Attached Files

Comment

de dames staan er mooi bij hoor. ik had ook 1 zaadje die wel een beetje ontkiemt was maar toch snot geworden, beetje vreemd maar ja de andere doen het prima gelukkig. we hebben wel geluk met het mooie weer van de laatste weken. ik heb totaal geen strek gehad en ze ontwikkelen goed met dit weer

Comment

Ha die THC dude!
                          Zien er goed uit, mooi op schema.

Hoe bevalt kleigrond jou? Al problemen mee gehad?

Grtz
                          Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

hey thc zien er mooi uit

jammer van die andere zaadjes,
                            en nu maar hopen dat we een vette mooie zomer krijgen,

sucses maat

Comment

ze staan er mooi bij gaat goed zo succes
                              sigpic

Comment

Bezig...
                              X