Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
buitenkweekje 5x purple widow
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: buitenkweekje 5x purple widow
zo, anderhalve week en HEEL VEEL zonuren later zijn ze echt een stuk groter geworden (merk je pas als je ze een paar daagjes niet ziet)
4 van de plantjes zie je vrij weinig aan maar aan 1tje zie ik al iets wat misschien het geslacht kan bepalen (is dit niet veel te vroeg)
ik heb er een closeup van gemaakt maar htc staat niet bekend wegens zijn goede camera (helaas)
ik vond deze plant in het begin al wat vreemd omdat deze een beetje een andere textuur blad heeft, een stuk groffer dan de andere 4.
ik weet niet of jullie er wat aan kunnen herkennen? als het namelijk een mannetje is dan gooi ik die eruit want ik heb nog andere zaadjes en tijd.
173.jpg172.jpg177.jpg
180.jpg178.jpg179.jpg
Comment
-
Oke, dat dacht ik dus ook al.
dan heb ik nog 1 twijfelaar (wat meer naar een mannetje toe neigt) en dan zijn die andere 3 volgens mij vrouwtjes.
Ik ben de andere zaadjes al aan het ontkiemen die lopen dan misschien wat achter maar ik denk dat het wel goed komt
bedankt voor de reacties keza en frits
Comment
-
Hallo mensen, na een weekje meivakantie en veel zon zijn mijn vrouwelijke plantjes al weer een stukje gegroeid.
Helaas moest ik wel mijn mannelijke plantjes (2 stuks) laten inslapen maar daar zijn 2 nieuwe voor in de plaats gekomen (ze zijn net uitgekomen).
so without further ado, mijn 3 mooie vrouwtjes
IMAG0213.jpgIMAG0215.jpgIMAG0216.jpgIMAG0214.jpgAttached Files
Comment
-
Weer een nieuwe updateVolg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012
Comment
Comment