Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nou hier weer ff een updatje uit het mooie zonnege limburg!
na een paar dagen regen en wind te hebben gehad was het vandaag tog weer aan genaam warm hiero in het zuiden dus ik gelijk maar
ff de auto in gestapt om naar de growshop te gaan voor een flesje: SAM_1398.jpgdus had gelijk ff een SAM_1400.jpgmet dit als meng verhoudingSAM_1399.jpg en gelijk mijn dames hun heerlijke drankje gegeven nou hier volgen dan een paar foto's:
dit was de grootste van het stel maar helaas ingehaald door de 2 buurvrouwen :
met de buurvrouwen die nu het groots zijn:
deze staan nog niet 12/12 en lopen zo als je ziet achter ik ga maandag hun ook 1 week op 12/12 zetten en dan na die week auto buiten laten af bloeien ze ff helpen kan geen kwaad
k1smalle: ja dankje ik ga ze nu 1 x in de week voeding geven dus dat zullen ze wel
warderen want je kon wel zien dat voeding uit de grond aan verdwijnen was lol
die 2 kleiner lijken in zinken potten te staan(kan t mis hebben).
vreemd dat je er geen hinder van ondervind,zelf hang ik in zulke potten altijd wat zeil met gaatjes voor de afwatering.
grtz
ka dat heb je idd goed gezien en ik heb het vaker gehoord in me postje dat dat niet goed moest gaan
maar je ziet het ze gaan gewoon in de bloei en ja denk dat ik gewoon geluk heb gehad want vorig jaar stondcen ze ook in die bakken en toen ging het ook goed
Comment