Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
zo als een paar dagen geleden zijn 2 van de 4 dames goed in de bloei heb de 2 buurvrouwen nu ook al 3 a 4 dagen donker staan om ze ff te helpen en dat ik ze straks gewoon kan laten afbloeien buiten
nou dit was de grootse maar helaas in gehaald door de 2 buurvrouwen maar wel goed in de bloei al
hier komen de foto's
Da's idd een rups uit de spanners-familie. (Geometridae)
Misschien een 'gewone spikkelspanner' ?
Lol weer wat geleerd, ik dacht dat het een wandelende tak was. Ik heb deze trouwens nog nooit gezien op geen een plant in mijn tuin ze komen zeker niet zo veel voor?
Verder mooie planten limburg de bloei zit er lekker in zo te zien. En ze zien er super gezond/groen uit.
@ DonPassie: dankje en idd ik had er ook nog nooit van gehoord of gezien dit was echt de eerste x zo zie je maal al doende leerd men beetjuhs bij lol
@ PlasticHorse: ja dat wa smijn gedachten eerst ook maar toen ik hem aan raakte bewoon alleen het gedeelte wat ik aan raakte lol dus toen wist ik tog wel bijna zeker geen wandelendetak wat een woord en ja de bloei gaat nu in 2/4 dames goed der in komen jah dus hebben deze week genoteerd als eerste week bloei dus nu af tellen
ja beestje er op trek gewoon blad idd er af lol mara je ziet ze doen het nog goed en geef ze alleen maar 50 ml bloei mee op 10 l en ze hebben het lekker :d
na een paar dagen geigantisch kut weer dat me houden niet eens naar buiten wouden
is het vandaag tog heel erg zonnig dus dacht gelijk maar ff updaten
nou hier komt de eerste dame die in de bloei is
Comment