Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kannabia seeds Bcn Diesel fem autoflower 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kannabia seeds Bcn Diesel fem autoflower 2011

ja ben nu 4 dagen bezig met melk te spuiten op me dames lijkt minder te worden blad wat erg ana getast ik knip ik er gewoon tussen uit en hoop het zo te kunnne bestrijden

heb geen foto's van de meeldauw omdat ik dat zielig vind voor me dame om te posten lol

Comment

Kom op, is niet zielig....we helpen je mee.

Comment

heb geen foto's van de meeldauw omdat ik dat zielig vind voor me dame om te posten
        Hahahaha,..... jij begrijpt het tenminste dat een vrouw niet op de foto wilt op haar "slechts"
        recht is recht. krom is krom.

Comment

Comment

LOL.je hebt gelijk zonder een goede foto kunnen we niks.
            recht is recht. krom is krom.

Comment

ja de reden dat ik geen fot oheb van de meeldauw is omdat het bijna weg is heb het 2 dagen goed aanwizig gehda maar na ongeveer 30 bladeren er af getrokkne te hebben lijk ik het gewonnen te hebben tot nu

---------- Post added at 08:43 ---------- Previous post was at 08:42 ----------

en beroerste is het zijn allene maar mijn bcn diesel me sativa heeft het niet

Comment

Het is raadzaam aandachtig te blijven limbo omdat de sporen vaak nog aanwezig zijn en eventueel de behandeling voort te zetten tot lang na het verdwijnen van de meeldauw.
                Duim alvast voor je mee!

Grtz $iR
                sigpic

Comment

ja heb ze gister tog weer f fin garage gezet met dta kut weer en nu 2 dagen met rust gelaTEN met volle melk en water het lijkt te stoppen
                  maar dat kan ook komen omdat ik erg blad wat aan getast ik gewoon der af knip of het nu 1 vinger is of hele blad weg er mee en het lijkt te stoppen nu
                  dus vanavond de lichte plekjes weer ff behandelen en dan zla ik na wiekend ff foto;s maken want ben wiekend helaas niet thuis

Comment

blijfen voor je duimen
                    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

ook naar pukkelpop?

Grtz $iR
                      sigpic

Comment

nee ik dat niet ik was bij ene kennis dus vandaar ik zal vandaag foto's maken al sik klaar ben met verven en het weer mee zit

Comment

wij willen foto's zien

Comment

Meeldauw krijg je niet weg met melk.
                            Voor meeldauw gebruik je zwavel dat maak je aan met water er zijn ook andere goede middelen voor meeldauw hoor van Bayer bv.
                            Bladeren met meeldauw verwijderen zal niet helpen het zal alleen erger worden want elk blad dat je verwijderd laat en wond achter
                            en de meeldauw zal dan in je plant kruipen door de wonden.
                            Beter haal je iets voor meeldauw en bestrijd je het goed in plaats van met melk en bladeren verwijderen

Groetjes en Suc6

P.s schaam je niet we hebben allemaal wel is meeldauw gehad
                            God was never on your side..

Comment

lol ik haal niks er voor ben het zo zat dat ik gister 2 dames om geknipt hebt en hup de klikko in gedaan heb top rot werd erger en nu me laaster 2 van de bcn diesel ook top rot begint t ekrijgen
                              ben ik sterk geneigt di eook al om t eknippen want ook die 2 biggen meeldauw te krijgen na mijn weten nu en di emoeten ook nog 4 week maar het rare is dat mijn af fgewoon trg de groei in gegaan is dus jah raar soortje die we volgend jaar du sniet weer gaan nemen

Comment

Bezig...
                              X