Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Gaat goed he Kel
En ze zijn ook zo lekker groot.
Maar waarom (dure)spullen halen tegen meeldauw als je een melkoplossing kan gebruiken??
1 deel (volle)melk op 9 delen water en klaar,goedkoper krijg je het niet en het is nog goede bladvoeding ook.
En 5 vingerig blad is opzich ok toch?,ik neem aan dat je op de nieuwe scheuten al 6 vingers of meer heb of niet?
Ziet er vet goed uit iig.
Suckses
Haal maar da dure spul voor je mooie planten want da melk gebeuren werk niet echt hoor en geloof me
ik vecht al enkele jaren met meeldauw en da dure spul is het beste.
alleen spuit het niet 2 weken voor je gaat oogsten want dan rook je het ook op
Klopt Bella ik heb die melkoplossing ook al eens geprobeerd maar dat werkt idd niet en heb ook al eens silinal gehad maar dat vond ik ook niet echt werken, maar het lijk erop dat Bayer garden exact wel aanslaat maar dat is nog ff afwachten. En ehhh duur? Nou ik vind 10 euro niet echt duur gemiddelde voeding voor je planten is duurder.
Tja ik had er ook een beetje last van in het begin.
Toen wou ik ook bayer halen maar las dat melk ook werkte.
Heb het iig wel gedaan en bij mij was het na de 2e nevel behandeling weg.
En ja 10 euro is ook niet super veel,maar 25 eurocent of 10 euro......dan is 10 euro veel geld ,je zal maar elk dubbeltje moeten omkeren.
Maar ja het belangrijkste is dat jouw probleem opgelost word toch?
En voeding heb je zowieso nodig of je moet elke keer nieuwe grond in je bakken gooien.(das ook weer zon gedoe)
Heb zelf 150 euro aan voeding gehaald,maar daar kan ik wel wel 2 tot 3 kweken mee door.(als de houbaarheid het toelaat uiteraard).
Maar nogmaals dat je probleem opgelost word is het belangrijkst
Suckses iig
P.S.
Werkt het weer ook niet tegen?,want met die regen lijkt me dat behandelen weinig zin heb.
of zie ik dat verkeerd.
Daar heb je gelijk in kris daarom heb ik het ook gedaan toen het nog mooi weer was dus ik kan nu niet zien of het echt geholpen heeft normaal moet je het herhalen na zeven dagen maar idd door de regen kan dat helaas niet maar we zullen zien. We kunnen alleen maar hopen op heel veel zon.
Ja precies 100 % correct
En beginnen jouw schatjes ook bloei te vertonen?
Die van mij beginnen echt te bloeien nu lijkt wel.
Weet niet of het te vroeg is want ik heb nog niet verduisterd,dus vandaar mijn vraag
Mischien komt het door het weer ofzo.
Ik hoor het wel.
Keep up the good work
Suckses
Mooie planten daar kel, en wat een gaaf lieveheersbeestje heb ze nog nooit oranje gezien met zoveel stippen.
Verder had ik net als krisChronic de vraag beginnen ze al bloei te vertonen?
Hallo, Zo hier weer even een update van de meiskes. Ik heb even niks van me laten horen wat er viel even weinig te melden. Nu eigenlijk nog steeds niet behalve dat de meeldauw niet door heeft gezet Normaal zou ik ze al lang hebben verduisterd maar door het slechte weer heb ik ze buiten laten staan. Er is nu wel voorbloei te zien ik had ook niet anders verwacht om deze tijd dus volgens mij gaat het helemaal prima geen last van beestje meer die er niet horen alleen schatjes van lieveheersbeestjes. Dus gaan top! Op het moment zijn ze rond de 150cm. Als het weer een beetje mooi blijft ga ik ze verduisteren. Hier onder nog een paar foto’s Gr Kel
Flinke bomen, ik heb bij me moeder ook nog 4 pps staan in volle grond met ongeveer dezelfde hoogte als die van Jou , maar nog niks van bloei te zien helaas.. mooie gezonde planten heb je .. succes ermee
Comment