Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek kel 2011: 5x PP

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweek kel 2011: 5x PP

Ik ben wel erg benieuwd of ze nog hoger gaan worden normaal word een pp niet veel groter dan 150 dus we zullen zien.

Comment

Zien er perfect uit Kel
      Net wat davibe zegt,heel gezond.
      Hier bij mij staan ze nu flink in de bloei.
      maar jou plantjes zien er wel beter uit
      Suckses iig

Greetzz

Comment

heej kel.. gaat goed nog ?? ik ben vd week ff bij me moeder geweest en heb van de pptjes ff de maat opgenomen, en ze zijn 1m70 .. dus ze kunnen nog echt wel groeien
        nou staan ze wel in de volle grond daar , dus dat scheelt ook wel iets.. Mijn vorige pptjes zijn nog aan het drogen en heb gistere nog nieuwe pptjes gepoot in volle grond.. Kweet dat het laat is,, maar kon het niet laten haha aangezien ik al die plantjes hier van iedereen moest zien haha nieuw verslaggie ; http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...utdoor-Da-Vibe

Comment

Hey Kel.
          Laten je plantjes al wat bloei zien?
          Je heb het waarschijnlijk goed uitgekiend met het weer,niet verduisteren was voor mij ook wel een betere optie geweest.
          Maar ja achteraf kijk je een paard in zijn hol.
          Hopen op een zonnige maar vooral droge nazomer
          Suckses en prettige vakantie nog.

Greetzz

Comment

Hey kris ik heb idd naar het weer gekeken vandaar dat ik nog niet had verduisterd maar het moest er toch maar een keer van komen anders word het steeds later. thnx voor je reactie.

Hey,
            Hier weer even een update van de dames. Ik ben deze week begonnen met veduisteren en dat bevalt ze prima ze laten al tekenen zien van bloei. Helaas laat het weer het nog steeds een beetje afweten (daarom ben ik ook nu pas begonnen met verduisteren) dus heb ik voor de dames maar een party-tent gekocht zodat als ze buiten staan niet nat worden om later toprot te verkomen.(krijgen ze toch wel als het vochtig buiten is maar dan heb ik er igg alles aan gedaan) Veder kan ik er weinig over melden geen last van meeldauw geen last meer van beestjes het lijkt ze veder goed af te gaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er dit jaar veel minder aan doe dan voorgaande jaren.
            Hieronder nog een paar foto's van de dames in de tent en het verduisterhok

Gr Kel

plantjes 18-08-2011 001.jpgplantjes 18-08-2011 002.jpgplantjes 18-08-2011 003.jpgplantjes 18-08-2011 004.jpgplantjes 18-08-2011 005.jpgplantjes 18-08-2011 008.jpgplantjes 18-08-2011 009.jpgplantjes 18-08-2011 011.jpgplantjes 18-08-2011 012.jpgplantjes 18-08-2011 013.jpgplantjes 18-08-2011 018.jpgplantjes 18-08-2011 019.jpg

Comment

WoW dat ziet er even goed uit zeg!!!
              Jij ben echt lekker bezig daar.
              Mooi verduisterhok ook,echt perfect.
              En ik zie nog een lamp ook,gewoon licht of....(pas wel op,want als je opgemerkt word ben je volgens de wet professioneel bezig en krijg je er juridische problemen mee waarschijnlijk).
              Je planten zien er echt top uit,grote bomen met veel takken en heel veel toppen .
              Ik hoop dat je een heel goede nazomer gaat krijgen iig,zulke mooie planten mogen gewoon niet tenonder gaan hehe
              Deze zomer was mijn eerste kweek en veel getest en gekloot aan de schatjes.
              Volgende zomer zal beter gaan bij mij,en hoop zoals bij jouw nu.
              Je mag trots zijn op je kweek en ga vooral zo door zou ik zeggen.
              Suckses man.

Greetzz

Comment

Hoe Gaat het ermee ?? Gr

Comment

Bezig...
                X