Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zo de stand van vandaag, bloei word steeds duidelijker te zien. Kleur van de planten komt weer niet goed over, slechte camera als er niet voldoende licht is.
@ricoz3; dank u ik ben zelf ook wel trots de eerste keer.
Zien er goed uit die WWtjes
Maar duurt nog wel even voordat de topvorming te zien is.
Eerst groeien je takken lekker dicht om daartoppen aan te maken.
ik weet niet of je verduisterd?.
Zo ja zou de topvorming na 1,5 a 2 weken zichtbaar moeten zijn.
zo nee zou het nog wel langer kunnen duren.
Ben zelf nou een week aan het verduisteren,maar zie nog geen echte topvorming.
Wel groeien de takken mooi dicht.
Nogmaals zien er goed uit.
Suckses
Zo paar fototjes in de zon want die laat zich nog even zien, en een extratje! Haha
Ik heb een stekkie genomen en volgens mij doet ze het en gaat ze wortels schieten.
Dat stekkie gaat mijn bonsai worden denk ik lijkt me beter geschikt gezien de staat van de genen.
Zooow, de stand van vandaag. Mijn planten hebben al voorbloei vertoont ik zie nu ook de takjes op een andere manier groeien, dus niet meer aan beide kanten een tak maar om en om. Wil dat zeggen dat ze toppen aan het vormen zijn?
Als iemand een foto nodig heeft ter verduidelijking dan hoor ik het graag maar volgens mij is dit voor de ervaren kwekers onder ons een beste beschrijving toch?
De dames voor vandaag, de zon is nog niet geheel te zien in de tuin, ik denk toch maar eens dat ik met de buurman moet bespreken dat hij zijn boom uit de tuin haalt. Dat kan zo niet langer, LOL.
Ze groeien lekker door zal straks in de zon nog wat foto's maken, ze zijn inmiddels beide 91 cm hoog de kleine heeft de getopte ingehaald! Wel heb ik de grote 2 keer getopt waardoor ze natuurlijk 2 keer even stil heeft gestaan qua groei.
De zon! Yeah! Ik zit eraan te denken mijn planten te gaan verduisteren, om wat eerder in het seizoen klaar te zijn. Ben mijn vertrouwen in het weer een beetje verloren.
Comment