Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
had ik ook gedaan , bleek wat overbodig te zijn maar beter voorkomen dan genezen
die planten van jou gaan lekker de goede kant uit
worden nog mooie struiken
en over die drietop kan ik me ook nog niet uitlaten
afwachten en zien
das leuke aan onze hobby
Zo een paar fototjes van vandaag, de planten staan mooi recht al is dat op de foto's door de wind niet goed te zien, kleur komt weer terug op de scheuten!
Laters
Ik zal vanavond eens tussen de blaadjes door fotograveren, zodat de groei wat beter zichtbaar is, mijn derde top heb ik net ook nog eens even goed bekeken er groeien wat blaadjes op maar of het nu ook nog een derde top word???
De andere 2 hoofdtoppen zijn nu al weer zo'n 10 a 12 cm lang, wat gaat dat ineens snel zeg...
Meer blaadjes, meer zonlicht, meer fotosynthese --> DonPassie blij!
Zo een paar fototjes van vandaag, volgens mij heeft mijn grote dame er zin in! Het is namelijk al best een struik aan het worden.
Tijd om eens te gaan meten denk ik. Mijn kleine ooit misvormde plantje is hele mooie blaadjes aan het ontwikkelen, ben in LOVE hahaha.
Comment