Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zo de beloofde foto's, deze zijn van vandaag. Ik had een groene sprinkhaan in mijn grote plant en hij heeft er flink van genoten.... De tering zeg.
Ik ben verder niet zo lief geweest tegen het beestje weet zeker dat die niet meer terug komt. Tijd voor een kassie of gaas denk ik want ze hebben me elke keer te pakken.
Verder gaan ze erg lekker, groeien lekker door.
Grote plant is 57 cm + 7 cm, kleine plant is 45 cm + 6 cm in 4 dagen
De foto's van vandaag, zie daar de schade van die krekel of sprinkhaan wat het ook was. Wat een vreter zeg best veel schade van een zo'n beestje???
De zon heb ik ook al ff niet meer gezien bahbah, en dat noemen ze Juli?
Toch maar tijd om een kamer te gaan huren @Inti LOL
zien er toch nog mooi uit.
ja die groene rakkers probeer ik ook elke dag uit mn planten te plukken en killen, je moet wel heel goed zoeken naar die rakkers.
Elke dag minder blad valt niet tegen te spuiten, zeker niet omdat de autoflowers bijna klaar zijn.
Heb nog wel een gastenverblijf te huur
Kak mijn planten hingen nog in de aarde van het weer vannacht??!! Wat een schrik als je zo wakker word en je ziet je dames hangen....
Gelukkig niks geknapt erg sterke stammetjes gewoon wat los geslagen in de aarde, toch maar een stok ernaast geplaatst.
Foto's volgen nog het is veel te nat buiten om een foto te nemen!
Paar fototjes van net, van de schade van vanmorgen is weinig te zien gelukkig. Blaadjes hangen wel maar ik denk voornamelijk door het gewicht van het vocht wat er aan hangt.
Ik ga maar eens een zonnedansje doen.
Kijk nou toch eens wat een geluk we weer hebben vandaag mede liefhebbers van het groene blad! De zon laat zich eindelijk weer eens zien!
Ook is de luchtvochtigheid nu na deze natte dagen perfect voor de plantjes! Mijn telefoon geeft aan 94% nou dat zal in de loop van de dag dag nog wel wat afnemen, maar ideaal voor de schatjes!
Morgen is het weer meetdag ik ga ze om de 2 dagen meten. Ze zien er in ieder geval nog goed uit dacht ik zelf.
Kolere! wat een giga bladeren zitten er bij jouw aan.
Ik heb een aantal WW in de volle grond staan, die zijn nu zo'n 120 cm hoog, maar geen een heeft van die grote bladeren.
Prachtig.
@Buitencana; Ja, nou dat vond ik dus ook al wazig. Mij leken ze ook al heel groot, maar ja dit is voor mij de eerste keer kweken dus ja weet het ook niet.
Waarschijnlijk ligt het aan de liefde en aandacht die ik ze geef .
Ik heb ze verder helemaal niks gegeven ja er zitten van die tabletten in de grond 2011-06-15 12.48.34.jpgterracaps.jpg
, en ik heb 1 keer cactusvoeding gegeven maar dat was niet zo'n succes had ik het idee.
Comment