Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 2x White Widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Buitenkweek 2x White Widow

Dit is ook mijn eerste kweekje.

Geef je Visvoer ??, zijn toch geen waterplanten.
    Ik lees te veel Topics denk ik, hou het niet meer uit elkaar, qua voeding dan en wat er mogelijk is.
    Mijn dames staan in de volle grond, dus extra voeding heeft niet zoveel zin denk ik.

DSC00868.jpg
    Hier een foto, elders in de tuin staan er ook nog

Comment

Is gewoon klei dat sporen afgeeft, las iets over sporen dat dat wel goed zou zijn. En ze gaan tussen de steentjes bij de waterplanten om langzaam te bemesten van origine.
      Had het in eerste instantie geprobeerd bij de kleine want die had achterstand beetje misvormd geweest, en dat ging als een speer. Toen ook bij die grote een stuk of 5 van die pillen in de grond geduwd.
      Dus ja klei kan toch geen kwaad?
      En verder krijgen ze regenwater, lol, en als het niet regent opgevangen regenwater of kraanwater dat stil heeft gestaan een nachtje om het chloor kwijt te raken. Beetje om en om.

Verder zien jou plantjes er toch mooi uit? Ik denk dat het bij mij of misschien aan de zaden ligt al waren die niet echt speciaal denk ik, aanbieding zelfs. Ben wel benieuwd hoe de rest er uit ziet? Wil grote bladeren logischerwijs zeggen dat er ook hele dikke toppen aan komen?

Laters
      Last edited by DonPassie; 16 July 2011, 18:17.

Comment

Goed plan, ik heb ze op drie manieren gekiemd.
        Gewoon zaadjes in de potgrond in een kweekbakje op een temperatuur geregeld vloertje (24 graden) en binnen 32 uur staan ze boven de grond.
        Maar ook hier zitten grote groeiverschillen in.
        De grootste is nu zo'n 125 cm. en de kleinste 55 cm.
        Ik ga ook bij een paar deze voeding testen.

Hier nog een paar foto's van de andere dames.

DSC00871.jpgDSC00872.jpg

Comment

Netjes buitenlocatie of gewoon hele grote tuin?! Gheghe

Hier nog een paar fototjes van net:

2011-07-16 18.53.30.jpg2011-07-16 18.53.35.jpg2011-07-16 18.53.40.jpg

Beetje onscherp het regent en waait en wilde weer snel naar binnen. Erg eigenlijk "zomer". Ik moet zeggen dat als er geen zonlicht is mijn telefoon echt rare foto's maakt kleur klopt niet meer dan, nieuwe scheuten zijn wel wat gelig maar niet zo erg. En volgens mij glimt het blad ook waardoor je wat weerkaatsing krijgt van de grauwe lucht... Kwaliteit hoor Samsung!

Laters
          Last edited by DonPassie; 16 July 2011, 19:08.

Comment

Samsung eigen, versterkt de kleuren meer dan in het echt. Ik heb heb 3D LED tv ervan die versterkt de kleuren ook, wel mooi hoor.
            Was vanavond op een verjaardag en sprak iemand over die Terra Caps, hij doet veel in vijvers en bevestigde dat planten er inderdaad veel goede voeding van krijgen.
            Ga ze maandag ook halen en bij de kleinst en de grootste in de grond doen.

Tuintje is wel groot en geen last van buren, hoewel die niet gek zijn.

Zoals bij jouw zijn de toppen van mijn dames ook wat gelig, zal wel door het heerlijke kampeerweer komen.
            Morgen droog,
            grt.

Comment

Die tv hangt hier bij mij ook 60 inch 7000 series. En fijn dat mijn terracaps ok bevonden zijn door duyvis ik krijg er ook een goed gevoel bij! vandaag beetje zon #fijn!

Laters

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Comment

Te laat thuis... Geen flitser geen foto's ze gaan wel lekker dacht ik te zien.

Laters

Comment

2011-07-18 14.41.30.jpg2011-07-18 14.41.38.jpg2011-07-18 14.41.43.jpg2011-07-18 14.41.49.jpg2011-07-18 14.41.54.jpg

Weer regen... beetje zon zou fijn zijn, de groei gaat wat minder hard heb ik het idee. Verder redden ze zich goed volgens mij in de regen.

Update:

Ik heb er nu toch een stok in zitten voor de steun bij beide planten. Dit na die tegenslag van laatst, als het weer rustiger word gaan ze er weer uit ter bevordering van de stam.

Laters
                  Last edited by DonPassie; 18 July 2011, 23:24.

Comment

2011-07-19 13.51.44.jpg2011-07-19 13.53.19.jpg2011-07-19 13.51.59.jpg2011-07-19 13.52.15.jpg2011-07-19 13.52.28.jpg2011-07-19 13.52.57.jpg2011-07-19 13.53.01.jpg2011-07-19 13.53.08.jpg2011-07-19 13.53.14.jpg

Zo paar fototjes van vandaag, mij grote is lekker breed aan het worden. De zon laat zich eindelijk weer eens zien! Hopen dat dat aan blijft houden.
                    De grote is nu 73 cm, 11 cm in 5 dagen.
                    De kleine is nu 59 cm, 9 cm in 5 dagen.
                    Vanavond krijgen ze een lekker groen theetje staat af te koelen in de gieter, 2 zakjes thee op 1,5 liter kokend water.

Laters

Ps: @Buitencana; het blad is gemiddeld zo'n 17 a 18 cm.

2011-07-19 16.08.29.jpg

Stokken inmiddels verwijderd, alles op eigen kracht.

Laters

@Vale; sorry, next time
                    Last edited by DonPassie; 20 July 2011, 14:16. Reden: dubbelpost, gebruik de bewerk bericht knop a.u.b.

Comment

2011-07-20 14.18.48.jpg2011-07-20 14.18.54.jpg2011-07-20 14.19.11.jpg2011-07-20 14.19.18.jpg2011-07-20 14.19.24.jpg

Zo de meiden vandaag! Ik heb de grootste weer getopt dit is de laatste keer heb op de 3e en de 7e node nu getopt. Ze zal wel weer even een paar dagen stil staan nu.
                      De kleine laat ik puur natuur ze heeft al een achterstand en wil ook wel 1 plant gewoon houden, kijken hoe dat uit komt.

Laters

Comment

Mooie planten zien er gezond uit!
                        Alleen de potjes zijn een beetje klein of lijkt dit zo?
                        Groet,
                        PlasticHorse

Comment

Het zijn 17.5 liter potten daar wilde ik ze eigenlijk in laten staan ze hoeven nl niet mega te worden ivm buren, thnx

Later

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DonPassie View Post
                            Vanavond krijgen ze een lekker groen theetje staat af te koelen in de gieter, 2 zakjes thee op 1,5 liter kokend water.
                            Heb je daar wat aan?
                            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Ja dat is precies goed qua waarden voor je planten als je niet extra bijvoedt zou ik dat 1 a 2 keer per 4 weken geven naast alle regen die valt.
                              Succes!

Laters

Comment

Hey DP,
                                Wat een geweldig gezicht die GROTE vingers !!! komt dat door het toppen ??
                                Ik heb 2 weken geleden een van mijn WW getopt, maar er komen geen grote vingers aan. (staan wel in de volle grond).
                                Top hoor.
                                grt.

Comment

Bezig...
                                X