Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011
Wederom bedankt voor de reactie Purple
op die ene foto lijk het idd op een naald,maar lijkt ook alsof ie 2 achterlijfjes heb.
Bij de ander beestjes zie ik dat niet en dat beestje van de foto kan ik niet meer vinden.(Kan ook net zo goed hetzelfde beestje zijn)
En voor de verbruining ik had het ook even opgezocht nog,idd niets om zorgen over te maken.
Qua superkruid dat is het zeker,vindt de planten heel mooi om te zien.
De PP"s zijn mooie struikjes geworden.
En me 2 Haze wijfjes.... die vind ik persoonlijk qua blad en breedte wel heel erg mooi,met die grote 7 vingerige fan leaves.
Het zijn net gouden regens zoals ze hangen savonds .
Maar Hmmmm,denk niet dat ik deze week verduisteren ga nog.
weerbericht van 14 dagen op buienradar voorspelt alleen maar regen zowat .
zo beginnen met verduisteren is niet goed lijkt mij.(zo met het oog op al die nattigheid)
Maar ja let the sun shine on us all soon again!!
P.S.
Kan je als het langere tijd(meer dan een week) dit weer is,je planten gewoon buiten laten staan of is het beter om ze onder een afdak te zetten?.
Greetzz
Wederom bedankt voor de reactie Purple
op die ene foto lijk het idd op een naald,maar lijkt ook alsof ie 2 achterlijfjes heb.
Bij de ander beestjes zie ik dat niet en dat beestje van de foto kan ik niet meer vinden.(Kan ook net zo goed hetzelfde beestje zijn)
En voor de verbruining ik had het ook even opgezocht nog,idd niets om zorgen over te maken.
Qua superkruid dat is het zeker,vindt de planten heel mooi om te zien.
De PP"s zijn mooie struikjes geworden.
En me 2 Haze wijfjes.... die vind ik persoonlijk qua blad en breedte wel heel erg mooi,met die grote 7 vingerige fan leaves.
Het zijn net gouden regens zoals ze hangen savonds .
Maar Hmmmm,denk niet dat ik deze week verduisteren ga nog.
weerbericht van 14 dagen op buienradar voorspelt alleen maar regen zowat .
zo beginnen met verduisteren is niet goed lijkt mij.(zo met het oog op al die nattigheid)
Maar ja let the sun shine on us all soon again!!
P.S.
Kan je als het langere tijd(meer dan een week) dit weer is,je planten gewoon buiten laten staan of is het beter om ze onder een afdak te zetten?.
Greetzz
Comment