Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia
Update week 20,Oogst PP
Thanks voor de reacties mensen
De PP's zijn inmiddels omgehakt en geknipt.
En weet weer waarom ik eigenlijk nooit knip,volgend jaar maar weer uitbesteden aan de dames hehe.
Het knippen ging lekker snel dat wel,maar oh oh oh wat een rot hebben we er tussenuit moeten halen.
desondanks toch nog een vrij redelijke oogst als tijdens het drogen de rot tenminste niet doorgaat.
Ik gok op 2 a 2,5 ons(200 a 250 gram).
De zolder hangt zo goed als vol en de schuur ook + nog een droogrek die vol hangt.
Nu nog even 2 tot 3 weken wachten op de Amnesia's,maar ook die beginnen nu rot plekjes te krijgen.
Was net begonnen met PK 13/14,die maak ik iig nog af deze week,en dan nog even een week of 2 weken doorspoelen voor de oogst.
Als de rot tenminste niet doorzet,anders gaan ze eerder om.
Hier iig nog wat shots van het oogsten.....
PIC_0486.JPGPIC_0498.JPGPIC_0499.JPGPIC_0500.JPGPIC_0501.JPGPIC_0502.JPGPIC_0503.JPGPIC_0504.JPGPIC_0505.JPGPIC_0506.JPGPIC_0509.JPGPIC_0511.JPGPIC_0514.JPGPIC_0519.JPGPIC_0520.JPGLast edited by KrisChronic; 4 September 2011, 12:45.
Comment
-
Nog een paar..
en dan is het klaar
En nog een rups die op de Amnesia zat,die zie je niet snel door zijn schutkleur.
PIC_0516.JPGPIC_0518.JPG
PIC_0521.JPGPIC_0525.JPGPIC_0522.JPGPIC_0524.JPGPIC_0527.JPGLast edited by KrisChronic; 4 September 2011, 12:52.
Comment
-
@ PH
Idd,maar had veel veel meer kunnen zijn met een beetje beter weer,maar helaas
En tja als de zomer volgend jaar beter meewerkt dan gaat het helemaal goedkomen.
Zo en zo nog een serre bouwen,dat zal ook wel meehelpen aan een betere kweek.
Hoop idd dat die 6 weken bloei een rookbaar wietje opleveren.
Moet zeggen dat ik al een batsie gerold heb en ik was niet ontevreden.
Qua smaak is het goed tot perfect.
Qua effect een korte maar wel vrij heftige high met een heel licht stoned effect.
Dit proevertje heb ik in het licht laten drogen,dus wat ik donker heb hangen zal waarschijnlijk iets beter te roken zijn.
@ Update week 21
Gelukkig heb ik nog 2 Haze Amnesia;s die wel normaal kunnen afbloeien.
Ze doen het opzich goed,maar de getopt en gediefde Amnees vertoont wel wat kleine rot plekjes en heb aanzienlijk kleinere toppen vergeleken met de ongemoeid gelaten Amnees.
Vandaag ook voor het laatst PK 13/14 toegevoegd zodat ze vanaf vandaag de laatse 3 weken doorgespeold kunnen worden.
Er word gezegd dat je de planten moet oogsten als 80 % van de pistels bruin zijn,maar bij mij komt dat punt eraan maar aan de trichomes te zien zijn ze nog lang niet amber.
Volgens mijn schema moeten ze nog zeker 2 a 3 weken.
Hier nog wat shots van mijn mooiste dames van dit seizoen...
PIC_0528.JPGPIC_0529.JPGPIC_0530.JPGPIC_0531.JPGPIC_0532.JPGPIC_0533.JPGPIC_0534.JPGPIC_0535.JPGPIC_0537.JPGPIC_0538.JPGPIC_0539.JPGPIC_0540.JPG
Comment
-
Thanks Bella ,much appriciated.
Was nog vergeten me selfmade stek update erbij te knallen.
Ze groeid als een malle en heeft ipv 1 hoofdtop 2 hoofdtoppen.
Ik heb de stek niet getopt en vind dit ook niet zo erg hehe.
Nou maar hopen dat ze het einde haalt,dan heb ik mischien toch nog 1 PP die normaal afbloeid
Hier wat shots van de stek....
PIC_0541.JPGPIC_0542.JPGPIC_0543.JPGPIC_0544.JPGPIC_0545.JPGPIC_0546.JPG
Comment
-
nice stekkie
schone Mechelaar , enkele jaartjes oud maar geloof ik
allemaal milky trichomen
zal met goed weer in twee weken afkunnen
zeer schoon planten
mooie dikke gevulde toppen
dat beloofd
en te horen naar de eerste rookervaring heb je waardige wiet
en nog flink wat over
looking good
greetz
Comment
-
@ PH,Ron en Davibe
PH :
idd ze is 1 jaar en 3 maanden.
En ook waren de trichomes milky,afgelopen dinsdag werden ze wat meer amber.
De PP's idd redelijk waardig,ze zien er alleen niet uit lol.
Maar hier ga ik zelf nog iets aan proberen te doen om de werking nog iets te boosten.(zie eind update)
Ron :
Ze zagen er mooi uit lol,
de meeste zagen er nog steeds mooi uit hoor maar toch.
waarom???,zie eind verslag.
Davibe :
Thanks n Tja is wel een aardige opbrengst geworden,maar kan beter.
Volgende zomer moet haast wel beter zijn en dan zal me oogst ook beter zijn,zeker met de kennis die ik vergaard heb deze zomer.(me hoofd doet nog steeds pijn lol)
@ Eind Update (Self made Stekupdate,ga ik nog mee verder hier)
Gisteren zijn ook de Amnesia's om gegaan.
De Amnees die ik getopt en gedieft had begon steeds meer toprotjes te krijgen.
Ik had haar al apart gezet van mijn gezondste plant (en mooiste) van 2011,dus die in de tent en mijn beauty gewoon lekker gezellig binnen.
Maar toch is het erin geslopen helaas .
Nou moet ik zeggen dat ik waarschijnlijk ook een foutje heb gemaakt met het berekenen van de bloeitijd.
Ik ben te laat begonnen met het tellen,dus me schatjes hebben meer bloeitijd gehad dan ik gerekend heb +/- 1 week
Ook bezoek gehad van een maat van me,en die zei dat ze eigenlijk al om konden,maar de trichomes waren nog milky.
2 dagen later (gisteren dus) waren ze licht amber aan het kleuren,en heb ik besloten ze om te hakken.
Ik had bloeitijd gerekend van 10 a 11 weken voor Amnesia's,maar schijnbaar toch ook gewoon"9 weken net als de PP"s(die hebben dus ipv 6 een kleine 7 weken bloei gehad).
Ligt dit mischien aan het stekje,omdat het een binnenstek was?,want ik heb het nog is opgezocht en er staat toch echt 10 a 11 weken bloei voor.
Ik wil nog 1 ding testen met deze kweek,en dat is me PP"s gaan boosten qua uitwerking.
Ik wil de PP"s gaan curen in een grote tupperwarebak.
De PP's zijn inmiddels droog en gaan in de bak,daar wil ik dan nadat de getopte Amenesia oogst 3 dagen heeft gedroogd deze aan de PP gaan toevoegen zodat die weer iets wat vochtig word.(Curen dus)
Ik hoop zo de uitwerking van de wiet nog iets te verhogen.
Maar ja,eerst de PP even wegen later vandaag dus gewicht komt spoedig.
Dus was opzich een leerzame maar zwaar rottige zomer,maar toch nog wat opbrengst
De Amnesa's zagen er wel heel mooi uit iig dus dat belooft nog wat.
PIC_0563.JPG
Selfmade Stek Update
Me stekkie is geen stekkie meer.
Ze is zelfs der pubertijd al voorbij (dat heb de wind er wel even uit gewaaid)
Weer en wind heeft ze doorstaan dus best een sterke dame.
Ze is nu ongeveer 60 cm hoog en de bloei begint erin te komen.
Zal mij benieuwen hoe me twin towertje het zal vergaan.
PIC_0564.JPGPIC_0565.JPG
Greetzz
Comment
-
Eind Update PP's
Zou nog het gewicht van de oogst doorgeven en moet zeggen dat ik er heel wat naast zat.
Eind gewicht van de 5 PP's is uiteindelijk 640 gram geworden.
Uiteraard ben ik hier heel erg blij mee want hier komen we samen met de Amnesia's het jaar wel doorheen en het rookt ook nog eens lekker.
Nou maar even afwachten wat het eindgewicht gaat doen van de Amnesia's,en wat de rookervaring daarvan gaat worden.
Belooft wat met een goede zomer .
hier wat shots van het eind gewicht,jammer dat ik niet alles in 1 keer scherp in beeld kan krijgen maar ja het wordt er niet minder om gelukkig
PIC_0572.JPGPIC_0573.JPGPIC_0574.JPGPIC_0575.JPGPIC_0576.JPG
Greetzz
Comment
Comment