Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Dwarf autoflower en Special Queen eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Royal Dwarf autoflower en Special Queen eerste kweek

De tweede ronde!

Foto op 10-06-2011 om 12.29.jpgFoto op 10-06-2011 om 12.30.jpg

Kan al niet wachten....

Grtz
    Ignorance is bliss

Comment

Hey heb ook net men royale dwergen gaan halen
      straks de sproudpad in!!
      Denk eentje buiten en de rest langs een maisveld!!
      Foto's komen maar pakje zaad ziet eruit zoals hierboven dus die kan ik al achterwege laten :p

Comment

Yoo

Beide van mijn planten stellen het goed, dwarf is bijna oogstklaar en de special queen staat te genieten in de tuin van de zon en de regen. Ongeloofelijk hoe snel ze groeit deze dagen.

Royal Dwarf:
        IMG_1561.jpgIMG_1567.jpgIMG_1570.jpgIMG_1582.jpgIMG_1586.jpgIMG_1588.jpg

Special Queen:

IMG_1547.jpgIMG_1548.jpgIMG_1552.jpg

Grtz
        Ignorance is bliss

Comment

Hi all

Ben net met de schaar door men royal dwarf gegaan. Had de trichomes bekeken en ze zagen al redelijk amber dus was het tijd om te oogsten. Nadat ik de plant 2 dagen in het donker had gezet en ze er deze avond uit haalde merkte ik precies wat toprot, of in ieder geval donker bruine plekken op de blaadjes en sommige topjes dat een beetje bruin zagen ipv groen, denk dus dat het een beetje beginnende schimmel of toprot was. heb zoveel mogelijk geprobeerd weg te knippen, we zullen wel zien wat het geeft. als iemand weet wat het is vanop de fotos of als er iets tegen te doen is, let me know. Wil geen schimmel of rot roken . heb al wel wat gelezen over watercuren dus mss dat ik dat wel kan proberen!

bij deze de fotos op haar einde

IMG_4744.jpg
          IMG_4745.jpg
          IMG_4749.jpg
          IMG_4754.jpg
          IMG_4755.jpg
          IMG_4760.jpg

heb het even snel op de weegschaal gelegd maar nog wel met tak en al een 40gr nat, dus we zullen maar niet te veel verwachten. Ziet er echt lekker uit en riekt waanzinnig!

Rookverslag volgt!

Special Queen staat nog lekker elke dag te groeien en ze gaat echt groot worden! Deze week nog toppen en mss een kleine scruff bouwen om ze wat binnen de perken te houden sorry vr de slechte foto's

Afb0004.jpgAfb0003.jpgAfb0002.jpgAfb0005.jpg

De nieuwe zaadjes van rqs waren al een tijdje binnen en heb ze gisteren te ontkiemen gelegd, volgende update foto's daarvan!
          2x Northen light Automatic autoflower
          1x Royal Bluematic autoflower

Eens kijken wat dat geeft!

Grtz
          Ignorance is bliss

Comment

Hey, pak een afgeknipt stukje en leg half afgedekt weg, binnen een week vol schimmel dan was het beginnende rot of schimmel
            maar zo'n blaadje had ik ook en ik heb een ons mogen weggooien, was gewoon grijze masse in de tupperwaredoos...

Comment

Das inderdaad een idee, hoe bedoel je half afgedekt?
              Ignorance is bliss

Comment

Bekertje erover met gaatjes in...
                Als je het helemaal afdekt gaat het zowiezo schimmelen door sporen die gewoon in de lucht zitten
                Als je het niet afdekt gaat het eve traag als bij de rest van de oogst en kan je die evegoed in de gaten houden...
                Is beetje zoeken...
                Andere optie is natuurlijk www.google.be

Comment

Hey mooie planten. Ik heb ook een Special Queen plantje die ik in de eerste week van april heb gekiemd. Ik ga je volgen: leuk om te vergelijken. Het plantje groeit in de storm gewoon rustig door he haha alleen ik heb ook last van heel veel witte vliegjes maar komt wel goed. Veel succes met de jouwe

Comment

Thx lelijkerd

Jij mag van geluk spreken dat het sterk onkruid is, als ik de fotos van de eerste weken vergelijk, maar ziet er goed uit nu! rustig laten doen en komt wel goed!

Grtz
                    Ignorance is bliss

Comment

je royal dwarfs zijn op ongeveer 2 maanden klaar? hehe, ben ik blij, optimistisch over die van mij^^

Comment

Hellow

Tis weeral even geleden! De royal dwarf heeft me toch wat teleurgesteld, en echt heel veel rotte deeltjes die ik heb proberen te watercuren. Deze topjes zijn nu aan het drogen, maar er blijft niet zoveel van over! Heb er 1.5gr zonder rot gedroogd kunnen afhalen, maar kan niet zeggen dat ik er veel effect van gemerkt heb. Maar met de goeie nederwiet van tegenwoordig en het feit dat de plant veel stress heeft gehad en nr beneden gevallen is ga niet klagen, het was een mooie plant maar de volgende ronde zal het toch iets anders moeten! Deze is ondertussen begonnen en ik zal de link er bijzetten wanneer het topic gemaakt is!

Ander nieuws:

Special Queen:

Ze doet het werkelijk schitterend buiten. Het is de afgelopen week zeer slecht weer geweest en door een onhandigheide van mezelf is de hoofdstam van de plant tijdens de storm geknakt. Heb de volgende dag een spoedoperatie uitgevoerd met touwtje en spalkje, en ze is volledig hersteld. ongeveer 1m80 groot en een mooie dikke stam! heb vanonder wat gesnoeid en gediefd (juist geschreve?) en ziet er goed uit!
                        IMG_4763.jpgIMG_4765.jpgIMG_4766.jpgIMG_4773.jpg

Ik had vorige week ook nog eens een tweede poging tot fimmen gedaan omdat ze zo groot werd, en ik denk/hoop dat het gelukt is! de plant groeit in elk geval niet gewoon door en je kan goed zien op de foto dat er twee scheuten groeien waar het normaal groeit als het getopt is, en dan nog eens twee nieuwe op de plek waar ik gefimd heb. Dus wat het ook is dat er is gebeurd, meer hoofdtoppen!

IMG_4770.jpgIMG_4771.jpg

Grtz
                        Ignorance is bliss

Comment

Yoo

Toen ik de special queen vandaag eens van dichterbij bekeek merkte ik de eerste witte haartjes! Ze bloeit normaal vroeg en kort dus dit lijkt me normaal.
                          Ik heb vandaag nog wat groeivoeding meegegeven, afhankelijk van het weer begin ik vanaf nu rustig met de bloeivoeding.

IMG_4790.jpg

nog wat meer pics:
                          IMG_4787.jpg
                          IMG_4780.jpg

Grtz
                          Ignorance is bliss

Comment

Yo

Weer al lang geleden dat er een update verscheen. veel gebeurt met de special queen, heb haar 4 gefimde hoofdknoppe moeten afknippen omdat de stam door de storn doorgeknakt was. desondanks toch een bos geworden!
                            geknakte hoofdtoppen:
                            IMG_0030.jpgIMG_0031.jpgIMG_0032.jpg
                            paar dagen geleden!
                            IMG_0080.jpgIMG_0081.jpgIMG_0083.jpg

Grtz
                            Ignorance is bliss

Comment

en je dwergen?

Comment

Had maar 1 dwarf en die is al wel eventjes geleden voor de bijl gegaan! Niet zo tevreden van maar dat kwam door men eigen schuld dus kan niet klagen. Heb nog wel 2 andere autoflowers staan http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...omatic-van-RQS juist topic gemaakt!

grtz
                                Ignorance is bliss

Comment

Bezig...
                                X