Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 x Jack in hobbyserre

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2 x Jack in hobbyserre

WOOTWOOT it's the sound of the polies
    Constant combi's door de straat, daarstraks trapautotje bij de buurman...
    Dus roundup van de planten en allemaal binneplaats op!!
    Nog 1ne man ontdekt ook... bij de santa's en 1 vrouwke ook die zijn zo lief van ff voor te bloeien dak kan checken
    als er iemand kan bevestigen dat om ne man ga kan dieje op guerilia plekje morgenacht als ze dan is kome kijke van de blauw muts eb ek toch al ene minder
    maar dat betekend wel dat de mama maria F1 eraan komt!!!
    sorry vo slechte kwaliteit foto's ma mijn kodakske blijft inzoomen op de muur achter de planten :s morgen is proberen met portret instelling ofzo
    101_1429.jpg101_1433.jpg101_1435.jpg

Comment

Kijk da ziet er al wat beter uit.
      Kheb iets gevonden voor jou zwembad ik ben verslaaf aan zwembaden namelijk

Klamboe voor parasol, diverse kleuren
      € 19,95
      Linkje bijde Ikea

Off

Popup
      Last edited by belladonna; 16 June 2011, 15:56.
      God was never on your side..

Comment

mja kweet bella ma kdenk dak ga upgraden naar de ovale versie ook tuin helt nl beetje af (ong 3 cm op volledige breedte)
        dus met die ovalen ga ek minder last hebben, komt wss soort greenhouse achtig ding over te staan zodak in oktober ook nog kan zwemmen
        en nix zo plezant als ronddobberen in ne band me ingebouwde bekerhouder en asbak :d

Comment

Jho da wil ook Hey da zwembad wa je nu heb kan je goed verkopen zie veel van die baden tweede hands
          Mn tuin is te klein voor een zwembad dus ik spaar voor opblaas wirlpool

Comment

die vindt je ook gauw tweedehands had laatst nog eentje voor 150
            maar ik hou meer van het ronddobberen :p
            en dit verkopen mja... heb ondekt dat de grond onder het zwembad drassig was.... mss van leeglaten maar kan ook lekje zijn en de bovenband zit ook minilekje in dak ni vond + elke keer da ge het afbreekt vervoerd en opbouwt ebde veel kans op extra schade...
            Daarom: Ovaal bad met frame!! (frame voor opzetten extra cushke verf geven)
            bovenbouw erboven (iets serreachtigs voor extra warmte ??) en een solarverwarmingssysteem (geef ni graag geld aan zoiet onozel als zwembadverwarming...) en drekt de juiste producten erin, had dit jaar men PH ni gecheckt enkel chloor ingesmete maar had de kracht van mama natuur wa onderschat... lag meer groen in men zwembad na een storm dan er nog aan de bomen hing
            en dan die domme pluizebolletjes van paardebloemen grrrrrrrrr die blijven in de filterslangen hangen en zorgen daar voor algen...
            En als je dan ne zandfilter krijgt die exact een kwartier draait voor da tem zenne geest geeft...
            Kwou dak handig genoeg was om gewoon put te graven en te bezetten maja..

Comment

Na het defile van de trapautotjes paar dagen terug vloog er net een heli over de wijk op een hoogte dak had kunnen meeliften,
              ik ga mijn buitekweek terugschroeven tot 2 grote vrouwelijke planten,
              2 kleinere vrouwtjes worden binnenkweek, grote man komt guerillia in het bos verderop net zoals men dwarfs in het veld komen

Voor de zaden van purple haze zal dit jaar spijtig genoeg geen plaats meer zijn... sorry dude

Pfff daar gaat de hoop om volgend jaar niet naar holland te hoeven rijden..

Comment

Dat zijn mooie baden die ovale met ijzere rand.
                Ik ga dit jaar meters tuinslang op mijn schuur dak legen en het zwembad water daar door heen laten gaan voor verwarming
                Tegenwoordig kan je een zwembad ook verwarmen met zonnecolecktor
                Maar jij heb zo groot stuk ruimte waarom maak je geen zwemvijver? je heb een mega tuin

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
                  WOOTWOOT it's the sound of the polies
                  Constant combi's door de straat, daarstraks trapautotje bij de buurman...
                  Dus roundup van de planten en allemaal binneplaats op!!
                  Nog 1ne man ontdekt ook... bij de santa's en 1 vrouwke ook die zijn zo lief van ff voor te bloeien dak kan checken
                  als er iemand kan bevestigen dat om ne man ga kan dieje op guerilia plekje morgenacht als ze dan is kome kijke van de blauw muts eb ek toch al ene minder
                  maar dat betekend wel dat de mama maria F1 eraan komt!!!
                  sorry vo slechte kwaliteit foto's ma mijn kodakske blijft inzoomen op de muur achter de planten :s morgen is proberen met portret instelling ofzo
                  [ATTACH=CONFIG]76423[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]76424[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]76425[/ATTACH]
                  Als je van iets lager en en verder schuint erop inzoomt zodat je vooral groen in je beeld hebt heb je meer kans dat hij scherp komt.
                  --------------------------------------------
                  Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                  ik voel me een geurillaboer

Comment

zelf ook kweekje waar 1 plant ongeveer even oud is leuk om te vergelijken

hou het in de gaten

Comment

zeg gastje , zijdde gij blind . ik heb u gepm'ed . geef gehoor aan miene pm , onnozel ventje
                      verhalen verhalen verhalen , meer is da bij u nie
                      ge hebt nog half daagske
                      clair!!!!!

Comment

Purple je moet echt eens rustig gaan doen man. je zit iedereen te beledigen en zoekt ruzie met zo'n beetje iedereen. chill man iedereen is hier voor de zelfde reden dus waarom ruzie maken?

Comment

Lol kerel, heb u terug gepm't kant verstaan dak door communicatieve fout ondankbaar overkwam wat ni de bedoeling was...
                          Maar denk nu ni dak hier ga zitten bibberen omda ge mijn adres hebt eh m8.....
                          Always welkom... kzal u eerst een pintje aanbiede kunne we rustig babbeltje doen... ma dreigen... lijkt me wel iets...
                          Waarom trouwens een ultimatum? wat zou er gebeuren als dit verstreken is? Ga je me laten bannen? kga hier nen hoop volk missen ma kga mij kreupel lachen en gij u blijven opjagen... dus have fun!!
                          En ga je me aangeven? lol .... die bal zal snel teruggekaatst zijn!! believe me!!
                          have fun en chill dude!!

Comment

ff impulsief half omslachtiche opmerkingen in bulk maken zodat je zelf kunt ondervinden hoe leuk zoiets is
                            je kunt beter een spammer worden

Comment

hmz als het u enkel om mijn manier van posten gaat, pm me dan op een iets beleefdere manier int vervolg... gaat ge pakske verder mee komen... nu zijde ondertussen al 2 dagen langer bezig me een volgens u nutteloze discusie...
                              Ma soit moet ook verstaan dat blowers en growers af en toe stoned zijn....
                              Ga jij blij zijn als +15% THC verboden is... kan je ook geen stonede opmerkingen meer krijgen...
                              soit peace out

Btw ff updateje mss
                              De man staat vanachter in het bos onschadelijk te wezen... (ga ik halveren en guerilia maar is geen weer om in een wei te gaan ploeteren nu)
                              De white skunk staat raar te wezen... same old same old... binneste nieuwe blaadjes die vormen verbranden direct en de blaadjes die daarna zouden moeten komen komen half...
                              De santa maria V is bijna evegroot als haar broer en begint mooi bol te staan, heb dus gisteren maar beetje geknakt om ze nog wat boller te zetten (dit tege alle verwachting in want ze was een vrij magere tante tot paar weken geleden)
                              De twee jack's zijn nog iets kleiner en nog ni echt iets op te zien van voorbloei.. (eentje staat trouwens nu mee in de binnenkweek)
                              De 2 mama mia's .. groeien netjes verder, middelmatige maat en middelmatige uitgroei... khoop dat ze goe bloeien dan maar... liever kleine plant vol top dan een lange plant met fluffy zeker?
                              De twee special skunks van binnen staan al paar dagen buiten int bos in de tuin klaar voor guerilia (bovenkant gestekt en terug binnen gezet)
                              En ik hoor in de verte nog een eskadronnetje dwergen aankomen
                              Morgen nog is voeding geven in de hoop dat ze weer ni drekt uitspoelt... heb al paar gele bladeren aan de onderkant dus is wel eens tijd!
                              Fototjes ist nu geen weer voor... kodak kan ni zo goe tege water door paar barstjes in de casing...
                              Last edited by ceBep; 25 June 2011, 22:49. Reden: dubbel post, lees de regels!!

Comment

Comment

Bezig...
                                X