Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
die tweede komt van binnen maar zat vol vliegjes en kon de rest niet volgen, TL hing er 25 cm boven ondertussen...
Laat em buite maar stilletjes verderdoen zullen wel zien wat het geeft, is wel een dicht kerstboompje hoor... zonder toppen ofzo veel vertrakkingen maarja....
ah staat die dr nog bij? :p was voor JD dat hij me zou herkennen gisteren
EDIT: kheb em dr af gekregen!!
was ook ni bepaald beste foto van mezelf maar batt was op na de eerste
FF een updateje!!
Nu niveel meer aan gedaan, paar grote bladeren weg gehaald om zijtakken wa extra licht te geven, naambordjes bijgezet in de hoop da die nog juist staan...
Fototjes:
Wel 1 vraagje, die white skunk is gepland begin maart, heeft maart en april buiten gestaan, mei binnen maar daar groeide ie ook ni...
nu terug buiten maar daar ist ni veel beter... HELP... minder zaadje? halve AF mutant? en killen of stekken? Kga ni vo extra plant gepakt worden vo zoiets :p kan em ook voor zadenkweek gebruiken maar white skunk x jack... lekker?
Tweede vraag: Goed getopt op laatste foto? en ik top ook men zijtakken... slim? 101_1422.jpg 101_1425.jpg
Jaaaaaaaaaaaaaa, kweet het ondertussen al ma hij heeft er nog genoeg en hij zal er nog wel bijmaken ook wees gerust!!
Help me eerder met die skunk... wtf isda vo iet?
Eef ik snap iets niet op de CHAT kom je over als een man die growshop wil gaan beginnen en allemaal tests enz met planten wil gaan doen
als ik je daar hoor praten dan denk ik echt sow die weet er hoop van af die weet waar hij mee bezig is.
En dan kijk naar je planten en dan denk ik das trieste bedoeling seg sorry hoor maar je mishandel die planten denk ik ofzo.
een zwembad vol groenblubberwater en alle beestjes die daar bij horen zeer slecht voor je planten lieverd.
En hoe krijg je het voor elkaar om zulke vreemde bladeren te krijgen?
Hopelijk ben je nu niet boos of zo maar ik ga je niet voor het lapje houden en zeggen wow mooie planten want sorry hoor ....oho
Tip 1 neem zwarte potjes aarde maak de aarde vochtig leg een zaadje er op en geef hem nog een slokje water
3 dagen niet naar om kijken en buiten lekker in je kasje laten staan.
Wanneer er een plantje uit komt even de aarde goed nat maken want baby heb dorst en moet groeien
Dan weer minder water geven zo dat de worteltjes gaan zoeken naar water
Voeding gebeuren en wortels shit enz hoeft niet pas als je plant daar om vraag ik wens je suc6
Mja bellie, growshop is omdak van kweken hou... dus ni alleen van mijne opbrengst
planten heb ik allemaal gekregen buiten de Jack's... moeste ze van mij zijn zoude van kleinsaf getopt (gefiemt) worden dat ze met lange zijtakken wat bolvormig worden...
omdak zo van kweken hou maar er nog ni veel van af weet en nog ni lang doe probeer ek graag eens iets uit.. zoals bij 1 plant wat bladeren afjakkeren....
btw tis kevin altijd
en
PS weet gij hoelang het duurt voor zo'n zwembad leeg is? zeker als het lager staat dan de plaats waar het water heen moet...
Lijkt me ook de discussie niet waard, wel of niet afjakkeren () feit blijft dat het niet goed is voor je plant en altijd stress opleverd.
Denk niet dat daar verder het onderzoeken waard is ?
Je zei: ik top me zijtakken... ow? waarom en hoe dan?
maar verder dan dat armzalige plantje (krop sla? lijkt wel of er 2 planten door elkaar groeien) ziet het er goed uit toch allemaal? behalve dan dat ik me nek in kramp heb door het draaien van me hoofd kijkend naar je foto's --> in windows verkenner rechtsklikken en rechtsdraaien drukken? 1 sec werk, scheelt een hoop RSI
tsja dat zwembad... zou toch eens met paar man emmertjes gaan overgeven
lijkt me voor jezelf ook niet zo lekker naar zo'n spontane paddestoelen kweek te kijken
tuurlijk komt ie goed!!
en is gestaag aan het leeglopen via tuinslang maar die komt hoger uit dan het zwembad staat dus dat werkt tegen :s
heb hem nu al half omgedraaid dus tzal tege morge wel leeg zijn... goed afschrobben en laten drogen alst weer er goe genoeg voor is
en popos.. er smullen er wel meerdere van mijn plant vrees ik maar vrij veel sluipwespjes en lieveheersbeestjes da regelmatig komen smullen dus nog ff afwachten
PS 16000 liter @ emmerkes van 10 liter?? liever gij dan ik :p
zandfilter busted... en klein filtertje van intex trekt het ni...
Vorig jaar stond het op men binnenplaats in de stad, nu in de tuin op de boerebuite... vliegt dus veel meer groen in en vele meer insecten...
Volgende poging als ik nieuwe filter heb is overdekken met afdakje tegen het groen.... mss combineren met muskietennetje langs de zijkanten
zal wel zien en tis nu ook leeg :p straks opkuisen se, laatste restjes water eruit hozen (zal nog wel een emmertje of 10 zijn ze maken die gaten ook 8 cm boven de rand???????)
dan met tuinslang proper maken en opbergen voorlopig... eerst zonneverwarming en nieuwe filter en de kleine zit er ni graag in :p
Comment