Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Balkon van Michaelvld ( 3x auto 2x WW

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Het Balkon van Michaelvld ( 3x auto 2x WW

Korting op 420shop
    Beste liefhebbers.

Ik heb er een tijdje over zitten twijfelen maar ik ga het toch doen. Een kweekverslag. Ik heb een tijdje geleden wat zaadjes besteld bij wietzaadjes.nl die trouwens erg vriendelijk overkwam na wat vragen die ik had gesteld. maar goed daar gaat het nu niet om.
    Ik heb de plantjes op 3 april en 10 april gezaaid, het gaat om deze hopenlijk lekkere soortje die lekker wegroken natuurlijk.

Soort 1: Afgan kush ryder Auto, world of seeds 3 april
    Soort 2: Trojan Auto, 7 Dwarfs 3 april
    Soort 3: Cream Caramel, Sweedseeds 3april
    Soort 4: White Widow, Seedsman 3 april deze heb ik gefimt of een poging tot
    Soort 5: White Widow, Seedsman 10 april

Ik heb soort 1,2,3,4 in een 9 literpot universele aarde gezet na eerst in een cocosplug als zaadje op is gegroeit en daarna in een turfpotje dat alles in een mooie kweekbak. soort 5 geld alles hetzelfde maar die staat in een 12 literpot. ik geef de soortjes die nog niet bloeien Canna terra vega en de soortjes die nu een week bloeien een halve dosis pk 13-14 van Canna.

Grote op 08-05-2011
    Soort 1: Afgan kush ryder Auto, 22cm
    Soort 2: Trojan Auto, 22cm
    Soort 3: Cream Caramel, 16,5
    Soort 4: White Widow, 15cm (gefimt)
    Soort 5: White Widow, 13.5cm

hier nog wat foto`s van de plantjes.
    bij de gefimde ww zie ik vervormt blad en ik vraag me af hoe dat komt. ook krijg de afghan kush ryder hele kleine bruine bladpuntjes iemand een idee wat dat zou kunnen zijn
    2011-05-09 17.43.42.jpg2011-05-09 17.44.22.jpg2011-05-09 17.41.59.jpg2011-05-09 17.44.40.jpg2011-05-09 17.43.36.jpg2011-05-09 17.43.12.jpg2011-05-09 17.46.18.jpg2011-05-09 17.46.03.jpg2011-05-09 17.42.59.jpg2011-05-09 17.43.18.jpg2011-05-09 17.44.29.jpg2011-05-09 17.45.28.jpg2011-05-09 17.42.48.jpg2011-05-09 17.42.23.jpg

Volgende week weer een nieuwe updat of mischien wel eerder

Comment

bedankt voor de reactie, ik moet zeggen dat ze nu echt stappen aan het maken zijn met dit weer. en ze krijgen al een heel lekker luchtje ook

oh ja heeft iemand mischien nog wat informatie over deze soortjes. opbrengst smaak bloeitijd enz Alvast bedankt
      Last edited by ceBep; 9 May 2011, 22:20. Reden: dubbel post, gelieve je vorige bericht te bewerken

Comment

Re: Het Balkon van Michaelvld ( 3x auto 2x WW

Je kan altijd eens hier kijken: http://en.seedfinder.eu/database/strains/

Comment

Leuk, een balkongenoot!
          succes ermee, leuke soortjes!
          sigpic

Comment

Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

:alienstoned:​← klik hier

sigpic

Comment

alle drie de autoflowers zijn aan het bloeien maar de trojan en de afghan 3 dagen langer als de cream caramel

Comment

heb je ze verduisterd ofzo ? dat ze zo snel gaan bij jou
                begint er wel lekker uit te zien bij die afghanverwacht dat ze bij mij ook binnekort gaan

sigpic

Comment

@FrankVLD: heb je ze verduisterd ofzo ? dat ze zo snel gaan bij jou
                  Last edited by Xtreme; 10 May 2011, 09:46.

Comment

@Frank ik heb er niks geks mee gedaan hoor. staan altijd op mijn balkon gewoon. niks verduisteren aangezien een autoflower volgens mij zelf nog wel wat meer licht wil dan er nu buiten is. 20-4 geloof ik voor auto`s. die van jou gaan ook vast wel hoor. einde van de maand maar alvast weer nieuwe zaadjes bestellen voor de 2e ronde.

Comment

beste jd bezoekers ik heb een paar vragen. is het fimmen bij de ww gelukt. bij de gefimde ww zie ik vervormt blad en ik vraag me af hoe dat komt. ook krijg de afghan kush ryder heeft hele kleine bruine bladpuntjes iemand een idee wat dat zou kunnen zijn.

alvast bedankt

Comment

mooie plantjes,ik heb zelf 2 onbekende maar ik denk nu jouw plantjes gezien te hebben dat ik ook ww heb.
                        ben benieuw naar het antwoordt dat je mischien krijgt met het vervormen van het blad en de bruin gele puntjes,ik heb dat zelf namelijk ook.
                        ik heb wel wat gelezen met stamrot en toprot,mischien dat dat er iets mee te maken heeft,of mischien te veel voeding.
                        ik ga deze kweek zeker volgen.
                        Sucses iig.

Comment

yoo mike ik heb vandaag mijn grootste plant getopt
                          is goed zo tog ?
                          Joint Doctor - Easy Ryder
                          DSC01777.jpgDSC01779.jpgDSC01778.jpg

sigpic

Comment

Wat is de reden om zo'n klein blijvende plant te toppen? Veel meer dan een hoofdtop levert de Easy Ryder niet op. En die heb je nu weggehaald.

Comment

@ Extreme

jep heb vanmiddag indd gehoort dat je autoflowers niet hoeft te toppe
                              hellaas had ik uhm toen al getopt mjaa we zien wel wat het nu nog word

sigpic

Comment

Bezig...
                              X