Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Balkon van Michaelvld ( 3x auto 2x WW

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Het Balkon van Michaelvld ( 3x auto 2x WW

oooh frank je moest de white widow toppen niet je autoflowers hahaha daar gaan je grammetjes.
    Mijn topjes zijn alweer flink gegroeit en je ziet ze met de dag groter worden. maar ik laat jullie nog even in spanning hahaha

Comment

update ik heb gister een paar leuke foto`s gemaakt en de topjes groeien erg hard vind ik zelf.
      Hier nog wat mooie foto`s. als iemand nog op of aanmerkingen heeft hoor ik het graag

ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan. er zitten een paar leuke foto`s tussen vind ik zelf. alleen word ik gek van de witte pluisjes die van de bomen afkomen en aan mijn topjes blijven plakken. ik heb voor de zekerheid naar beestjes gezocht maar heb niks gevonden verder dus dat zal wel goed zitten.
      weet iemand mischien hoe je deze foto`s wat kleiner kan maken

Comment

zo te zien is er een spinachtig soort bezig geweest bij je plant.
        in ieder geval, dat lijkt zo.

tevens wil ik ook opmerken:
        wtf doen die ballen op een van je foto's. hoop voor je dat het geen man/herma wordt.
        grtz,

Comment

Ik hoop ook dat het geen herma is. maar die zaten er al vanaf het begin en er groeien echt witte draadjes uit. mischien dat er nog wat meer mensen naar willen kijken anders zet ik hem appart op het andere balkon. ik heb wel een klein spinnetje gevonden en dood gemaakt maar het zijn voornamelijk de massa`s witte pluisje die hier rondvliegen en aan de plant blijven plakken

Comment

Het lijkt wel op jij spinnenrage in je plant heb zitten, en voor zover je kan zien op de foto's zijn het geen herma's.

Veel succes verder!!!

Grtz

Comment

bedankt voor je reactie. gelukkig is het geen herma en als het wel zo is gaan we hem castreren. en de spinnerag gaan we straks even weghalen maar ik denk dat het gewoon de bomen zijn die de witte pluisjes verspreiden. al met al we houden het in de gaten allemaal

Comment

waarschijnlijk zijn het haren van je kat kees of dons van een esdoorn ziet er niet echt spinweb uit
                Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

:alienstoned:​← klik hier

sigpic

Comment

ja het is ook dons van de boom en die kutkat die koppies gaat geven aan me plant. beest is verlieft op me plantjes. let je een beetje op de buienradar frank. er kan hagel vallen en onweer

Comment

Mooie planten heb je zien er heel gezond uit en aan de foto's te zien groeien zo ook heel snel.
                    Groet,
                    PlasticHorse

Comment

ja groeien doen ze zeker. ik hou een logboekje bij met de groei. en ze groeien gemiddelt 1 a 2 cm per dag gewoon. nu ze in de bloei zijn groeien ze sneller als in de groeiperiode. maar dat komt mischien ook wel omdat het nu wat warmer is

Comment

Nieuwe update ik heb maar eens een filmpje gemaakt voor de verandering. de plantjes doen het erg goed. volgorde van de soortjes. Eerst de aghan kush ryder af , Trojan af, Cream Caramel af, de jongste WW en als laatste de gefimde WW die duidelijk 4 takken begint te vormen aan de bovenkant. maar wel een beetje achterloopt in de groei maar is weer hard op weg terug

Last edited by michaelvld; 16 May 2011, 22:34.

Comment

het filmpje staat er nu weer bij hoor. wat vinden jullie van mijn dames

Comment

Nieuwe update met nieuwe foto`s. zoals je kunt zien zijn de topjes alweer aardig wat gegroeit gelukkig.
                            Al laat het weer zich niet van zijn beste kant zien. de dagen die komen worden weer beter en dan zal de groei waarschijnlijk ook wat sneller gaan. ik heb wel een klein beetje problemen met de blaadjes. bij 1 plant zijn de problemen iets groter en ik vraag me af of jullie mischien weten wat het is. voor de rest gaan de anderen lekker door en hebben die nergens last van.

Kijk en oordeel.

, , , , ,
                            Last edited by michaelvld; 19 May 2011, 21:01.

Comment

mooi die boompjes

Comment

niemand die een antwoord heeft op mijn vraag

Comment

Bezig...
                                X