Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Xtreme's kaskweek 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Xtreme's kaskweek 2011

wel jammer van het verdwenen en aangevreten plantjes, maar je hebt precies nog een kas vol !
    ziet er toch al veelbelovend uit

chrs
    --------------------------------------------
    Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
    ik voel me een geurillaboer

Comment

Het meeste uit mijn kas heb ik cadeau gedaan aan vrienden. Wat me thans resteert is 1 Big Devil die over 2 weken "rijp" is, 7 Nadia's, 6 Danish Gold (ik heb namelijk van beide reguliere planten 2 mannetjes nodig, de vrouwtjes zal ik anderen mee verblijden), 2 White Widows en nog wat autoflowers zoals, nieuwe Big Devils, Cream Caramels Auto en AutoMazars. Meer dan 30 planten wil ik niet "voorhanden" hebben. Het lijkt me namelijk leuk om zo'n 8 soorten autoflowers -na getest te zijn op kwaliteit- te kruisen met genoemde Deense soortjes. Uiteraard op 2 afzonderlijke locaties, want ik wil wel graag weten door welk mannetje de vrouwtjes bestoven zijn. Alleen, om 8 soorten te testen zit ik al gauw aan zo'n 80 planten, dus 40 per locatie: ik heb de "testers" beloofd dat ik bij ontdekking de boete zal vergoeden. De zaden zal ik deels laten testen door de liefhebbers op dit forum en deels ter beschikking stellen aan bevriende kwekers. Zodra de resterende Big Devil rijp is zal ik wat foto's maken: zoals het zich thans laat aanzien houd ik er ongeveer 20 gram "droog" aan over. (Ik weeg namelijk het gewicht van de takjes niet mee: hout is namelijk geen wiet, het gaat me uitsluitend om het netto-gewicht van de bloesem)
      Last edited by Xtreme; 31 May 2011, 08:19.

Comment

De resterende Big Devil heb ik deze week geen water gegeven en het verdorde en vergeelde blad verwijderd. Ik laat de plant gewoon in de aarde staan en wil eens zien of drogen zo ook lukt.
        Attached Files
        Last edited by Xtreme; 4 June 2011, 07:06.

Comment

je laat hem in zijn geheel drogen nog in aarde dus ?
          --------------------------------------------
          Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
          ik voel me een geurillaboer

Comment

Update?
            God was never on your side..

Comment

En is ie goed opgedroogd?.
              Of heb je nu Stro wiet.

greetzz