Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Silver Haze Puur natuur! Volle grond kweek.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

4x Silver Haze Puur natuur! Volle grond kweek.

Korting op 420shop
    10-5-2011 Zijkant, 3 weken.jpg10-5-2011 Bovenaf , 3 weken..jpg

Hoor graag wie er volgen en eventueel wat tips van buitenkwekers (puur natuur), want ik ben een beginnend kwekertje.

Groetjes Smoking!

Re: 4x Silver Haze Puur natuur! Volle grond kweek.

zien er goed uit,vanuit stek of zelf kweek?
    ik gebruik zelf all in bio mix als grond daar zit alles al in voor iig de eerste 3 a 4 weken daarna bijvoeding met bio grow voeding.
    ik ben zelf ook beginner en heb ook buiten kweek verslagje aangemaakt.
    good luck iig deze zomer ik ga je ook even volgen

Comment

Alles op een kaart zetten met uitsluitend haze is risico vol. Haze is pas eind oktober, vaker nog eind november rijp. Bij een nat najaar gaan ze ter ziele aan toprot. Het er bij zetten van wat vroeger bloeiende, schimmelresistente indica's en/of wat autoflowers is het overwegen waard.

Comment

Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

Het ligt toch aan de lichturen wanneer ze gaan bloeien?
          & hoe kom je erbij dat we een slechte natte zomer krijgen ?

@ peter - verduisteren doormiddel van een zeil? wij hebben wel een afdak waar er wel 4 in passen, en kuipen heb ik ook wel.
          Iemand een aanrader voor het potgrond?

Groetjes!

Kleine update erbij van vanochtend.
          Andere foto's waren van gister
          11-5-2011 s'ochtends lekker in zon.jpg

Comment

Jo King,

Ja wat je zegt met dat zeil is mogelijk, maar wat als je temaken krijgt met stevige windvlagen? Wat makkelijker is ( naar mijn idee ) is om ze binnen te zetten bijv. in de garage. en dan het raam afplakken met folie, zo hoef je geen hele constructie te bouwen. het is dan wel een gesjouw met planten 2 keer daags, maar dat moet je er maar voor over hebben!