Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

P.P Buiten Wiet Kweek verslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: P.P Buiten Wiet Kweek verslag

gaat erg goed met stekkie , groeit lekker en maar ene paar blaadjes met gele uitslag ! dus alles gaat zo als het zou moeten gaan

25 Mei

100_0659.jpg100_0661.jpg100_0655.jpg100_0656.jpg100_0657.jpg100_0660.jpg100_0658.jpg

Comment

prachtige plant.
      Ik heb zelf ook 5 P.P. staan maar die zijn vanaf stek meteen in de pot naar buiten gegaan,alleen snachts naar binnen.
      Ook niet voor gegroeid onder de lamp.
      maar 3 raakten een beetje achter waarvan 2 misvormd met blad ed.
      Nu gaan ze lekker hoor na de plant van de week mishandelt te hebben.
      heb jij trouwens ook veel 3 blad erin?,ik wel helaas(is opzich niet erg denk ik maar ziet er wel raar uit(een blad met 5 punten is mooier toch).
      En hoe hoog is je plant dan kan ik een aantal dingen vergelijken.
      iig je plant ziet er echt top uit, ga zo door

Comment

Sorry voor het lange wachten maar had het een beetje druk met andere dingen.

met stekkie gaat het goed , gele uitslag en witte binnenkant van bladeren is er nog steeds maar is niet zichtbaar meer geworden, wel is stekkie weer een stuk gegroeid!
        Laatste paar dagen alleen weinig zon gehad maar beter weer word voorspeld.

wil stekkie alleen overpotten maar als ik dat probeer lijkt het alsof de hele zooi uit de pot valt, ben dus beetje bang dat stekkie op de grond valt , afbreek ect , iemand een idee hoe ik dit het beste kan doen?

Krischronic :
        om even te reageren op jou vraag, ja ik heb helemaal onder ( zie foto ) een paar 3 blad er in zitten , maar ik heb ook 7 blad die lekker door groeien.
        Hij is nu 62 Cm Hoog. ga dit vanaf nu wel even bijhouden zodat ik precies kan zien hoe hard hij groeit.

31 Mei
        100_0669.jpg100_0672.jpg100_0668.jpg100_0673.jpg100_0667.jpg100_0674.jpg100_0670.jpg100_0671.jpg100_0666.jpg

Comment

heej gozerr

ik blijf je ook volgen.. heb zelf ook 5 pptjes staan en zit bijna in de vijfde week . ; check http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...408#post197408

succes

Comment

Lijkt dat luizen mijn plant ook mooi vinden , verschillende eitjes onder het blad , men moeder heeft toen een goedje van water , groene zeep en spiritus gemaakt en daar heb ik de plant mee bespoten , hopen dat ze snel weer verdwijnen.

verder zijn er een paar gele bladeren waar ik me een beetje zorgen om ga maken , iemand enig idee waardoor het komt en hoe ik dit het beste kan oplossen?

hij groeit wel heel goed dus daar maak ik me dan weer geen zorgen over

4 Juni

IMG_1289.jpgIMG_1291.jpgIMG_1292.jpgIMG_1287.jpgIMG_1285.jpgIMG_1295.jpgIMG_1293.jpgIMG_1294.jpgIMG_1290.jpgIMG_1284.jpgIMG_1286.jpg

Comment

die gele bladeren... niets om je zorgen om te maken, je plantje staat er immers mooi bij.
              Gr

Comment

Je plant ziet er erg gezond uit man.
                Die gele blaadjes is niet erg dat zijn blaadjes die niet nodig zijn en geen zon hebben gehad.
                De plant neemt nu alle voeding uit het blad en die wordt oud gaat dood en wordt zo geel.
                ik heb zelf knabbelaars nu mijn vraag dus ook meteen in welke verhouding heeft jouw moeder de zeep/spiritus water mix gemaakt per liter?

mooi plantje gaat wel goed komen

Comment

@ KrisChronic mijn moeder heeft het een beetje uit de losse pols gedaan maar heb het even opgezocht voor je en het is 1 liter water 20 gram groene zeep en 20 ml spiritus. elke dag even spuiten en het liefst niet als de plant in de zon staat , dus gewoon tegen de avond aan.

je kan ook opzoek gaan naar lieveheersbeestjes maar ja kost ook weer zo veel tijd op die kleine dingen te kunnen vinden.

laat me maar even weten of het lukt

Comment

hee ziet er netjes uit!
                    heb zelf ook een PP staan, ga hem vandaag ook even helpen tegen bladluis!
                    en geef jij je planten voeding? ik heb pk 13-14 staan en bio nova supermix, zou alleen niet weten hoe vaak, hoeveel en wanneer wat ik zou moeten gebruiken!! heb je tips?

Gr Mike
                    Last edited by MikeNL; 7 June 2011, 17:48.

Comment

Mike : ik heb de laatste paar weken eigenlijk helemaal geen voeding gebruikt en als ik het gebruik is het groei stimulator, maar dit komt ook omdat ik voorbestemte grond heb gebruikt voor mijn stekkie.
                      maar als je het gebruikt zeker niet vaker dan 1x per week en dan maar 2ml met 400 ml water ( dit is tenminste de verhouding voor mijn groei stimulator)

Nog even iets heel anders wat niks met mijn stekkie te maken heeft maar toch in het rijtje wiet past .............. ik heb vandaag dan eindelijk men eigen bong gekocht. ga hem vanavond even uitproberen en kijken of we daar lekker stoned van worden

100_0666.jpg100_0667.jpg

Met stekkie gaat het verder goed , laatste paar dagen veel regen gehad maar daar heeft hij niks onder te lijden gehad,
                      groeit nog steeds voldoende en de gele bladeren die er aan zitten zijn inmiddels bijna allemaal weg ( heb ze er maar af gehaald)

binnenkort komen er weer een paar prachtige foto's er op

Bless the Herb

Comment

gaat voorspoedig met de PPtjes......hoe oud zijn ze nou ?

Comment

@ Seole
                          thnx voor het recept,zal het meteen even inelkaar mengen.
                          En hoe rookt je Bong?,ziet er goed uit iig mischien ook maar weer s een (water)pijp halen,best lekker.

@ Mike
                          Bijvoeden met buiten planten moet je goed mee oppassen want voor je het weet heb je teveel gegeven.
                          ligt er ook aan wat voor grond je gebruikt (licht bemest,zwaar,of normale grond etc etc.)
                          als je namelijk bemeste grond gebruikt zitten er namelijk voedingsstoffen in tot ongeveer 3 a 4 weken,maar wil nog niet zeggen dat je bij moet gaan voeden meteen.
                          vanuit stek zo en zo eerste maand niet bij voeren op bemeste grond.
                          en als je dan al begint begin dan met het halve hoeveelheid.
                          je geeft ze snel te veel,en eigenlijk is dat hetzelfde met water geven als ze het stek stadium voorbij zijn is 1 x in de 1,5 week watergeven eigenlijk wel voldoende,en zo niet zal je plant daar wel om vragen door te gaan verkleuren of hangen etc etc.
                          Pk 13-14 is dacht ik ook bloeivoeding dus niet in groeiperiode geven.
                          Bio nova supermix gebruik ik niet,ik gebruik zelf Bio-Grow Npk 8-2-6 gewoon volgens bijsluiter.
                          maar al een tijd niet meer gebruikt.

greetzz

Comment

sorry voor het lange wachten maar het updaten is er een beetje tussendoor geschoten ( weekje alleen thuis ). 100_0669.jpg100_0671.jpg

door dat ik me plantje niet mag overpotten van me moeder ( !%!@!*&^) groeit plantje niet meer in de lengte maar meer in de breedte. heb haar geprobeerd over te halen maar het gaat em echt niet worden... helaas.

ik weet niet hoe het komt maar die gele bladeren krijg ik echt niet weg. iemand enig idee?

24 Juni
                            100_0689.jpg100_0690.jpg100_0691.jpg100_0693.jpg100_0694.jpg

Comment

Denk een magnesium tekort.
                              Alles over de juiste voeding voor je planten, PH waarde, Meststoffen etc..

Wel snel behandelen.
                              Suckses

Greetzz

Comment

hey fazzy hier, keb 3 flinke dames staan pp ze zijn nou 120cm gebruik wat mideltjes maar niet te veel ik heb de zaatjes begin maart uitgekiemt ik heb ze halverwege april buiten gezet en niet meer naar binnen gehaald je moet het weer gewoon goed in de gaten houden exreem regen zet je ze onder afdak ik ik heb ze 2 dagen geleden op 12/12 gezet de toppen hebben de warme zon nodig om goeie toppen aan te maken ik heb geen zin in schimmel /spint/ toprot extr ,,,, STAAN ZE IN HET DONKER LAAT ZE DAN MET RUST KIJK GEWOON OF MAAK FOTO,S ALS HET WEER LICHT IS, wil je foto,s zien zeg het dan even ;p dalijk als ze 2 weken in bloeii staan februik ik een keer bloombastic ik wil namelijk niet dat mn wiet dalijk naar die rotzooi smaakt ps heel veel blowen als je dood bent kan het niet meer wahaha;p

Comment

Bezig...
                                X