Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big Bang Autoflower, eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Big Bang Autoflower, eerste kweek

De plantjes staan er allemaal gezond en wel bij, de zon heeft redelijk geschenen de laatste dagen en dat heeft ze dus deugd gedaan.
    Ik ben de Big Bang nu voeding aan het geven, de dosis ga ik rustig verhogen. Wat ik ook opvallend vind aan de Big Bangs, ze hebben allebei zo'n verdwaalde vinger bij de tweede node.
    Voor de rest heb ik niets belangrijk te melden.

Fototijd:

Big Bang AF:

Super Skunk:

Tot de volgende update.

Comment

DIe zien er goed uit, al lijkt het me wel dat je ze iets meer water mag geven hoor.
      Grtz
      Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

Ik stem ook voor wat meer drinken en meer aarde op je potten zie nu nog de kiem potjes das niet goed
        verder mooie planten hoor
        God was never on your side..

Comment

Comment

Ik heb ze juist even binnen gezet omdat het hier nogal stormt.

Foto-update:

Ik heb vreemde dingen gevonden in de bladoksel. Dit is toch geen mannelijke voorbloei?

Comment

hee goed bezig man
              maar weet je wat ik heb gedaan werkt perfext een soort kasje gemaakt van hout in elkaar getimmerd en dan gewoon doorzichtig houdbarheids folie er overheen en ze daar in laten stan beetje wind er door wat al eerder werd gezegd en gaan en het word er nog warmer ook.
              ik hoop dat je wat aan de tip hebt.

ltrzz

Comment

Vandaag heb ik de tweede Super Skunk overpot van 10 liter naar 47 liter, de pot was al iets te veel beworteld volgens mij.
                De rest van mijn dames staan er goed bij, ze hebben maar weinig zon gezien de laatste dagen maar we blijven hopen op beter weer.
                Bij de Big Bang AF begin ik stilaan te denken aan oogsten.
                Ik heb een speelgoed vergootglas om de trichomes te checken maar die vergroot maar zes maal, zouden de meer ervaren kwekers me wat raad kunnen geven (of ze bijna klaar is)?

Vreemde bolletjes:

Comment

Mijn plantjes (ook bb auto) waren iets rijper, maar die waren ook rot ik heb 75% van de oogst verloren. Zet ze onder een afdakje als het regent want ze rotten erg snel. Het is wel leuk om te zien dat jij dezelfde twee feno's hebt die ik ook had een brede luchtige plant en een kleine smalle.

Comment

die ''big bang' kan nog wel 3 weken ofzo.

Comment

Het is nog eens tijd voor een updateje.

Ik ben mijn dames juist gaan nakijken en ze zien er nog altijd piekfijn uit, niet al te groot maar dat is normaal gezien de omstandigheden.
                      Het weer is hier echt bar slecht de laatste weken (zoals overal), veel regen en geen zon, dus heb ik mijn BB AF onder een afdakje gezet.
                      Bij mijn Super Skunk heb ik gele bladpuntjes gezien die soms wat krom trekken, iemand een idee wat dat is? Overbewatering met de vele regen?
                      Nu het goede nieuws, de voorbloei is er vorige week bij de tweede Big Bang AF en de grote Super Skunk ingeschoten! Oi oi oi!
                      Het wordt dus steeds tastbaarder en ik ben al plannen aan het maken voor volgend seizoen waar ik meer en beter ga kweken. Ik geniet er echt van om mijn planten te verzorgen en ze te zien opgroeien, echt een leuke hobby.

Hier de foto's:

Grote Super Skunk in voorbloei:

Kleine Super Skunk in groei:

Tweede Big Bang AF in voorbloei:

Een welgekome bezoeker:

Big Bang AF die vol in de bloei zit:

Ik heb ook nog een microscoopje besteld die 60 maal vergroot, makkelijker om de tricho's te checken dan.

Last edited by lenni; 28 July 2011, 11:01.

Comment

Mooie planten en die Big Bang AF ziet er echt zalig uit
                        Groet,
                        PlasticHorse

Comment

ik ben precies het zelfde van plan!
                          heb een Big Bang AF zaadje binnen staan.
                          dit word mijn eerst plantje, spannend!

ziet er mooi uit trouwens!

Comment

Last edited by lenni; 5 August 2011, 18:12.

Comment

Joepiiieee!!!!!!! Ojojoj!
                              Voor de eerste keer in mijn leven een plantje geoogst. Het was de bedoeling om nog een kleine week te wachten maar doordat ik een beetje meeldauw had gemerkt en er blijkbaar wat toprot inzat, heb ik ze toch maar omgehaald.
                              De toprot en de meeldauw heb ik goed weggeknipt en de rest hang ik direct te drogen, hopelijk gaat dat zonder problemen.
                              Morgen post ik foto's van de oogst, ik ben er zelf al erg tevreden, men vingers plakken gigantisch en ze ruiken heerlijk.

En dan nog iets leuks, sinds een weekje woont er een lieveheersbeestje in de top van mijn Super Skunk, leuk om te zien en nog nuttig ook.

Comment

ik hoop dat je geweldig geniet van je eerste oogst,was leuk om je versla en foto`s te zien, enjoint it.
                                en dat lieveheersbeestje? zo kun je er wel beesies inhebben

Comment

Bezig...
                                X