Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GROEIVERSLAG: elke week een foto.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: GROEIVERSLAG: elke week een foto.

en die bloem soort (pioen roos)die je erbij heb staan dat is een luise plant met veel beestjes.
    weet niet of dat handig is.(weet het wel hoor ).
    Last edited by KrisChronic; 19 June 2011, 10:32.

Comment

Er is weer een nieuwe foto. De plant heeft nu wel een groeiachterstand maar ik ga gewoon door met elke week een foto maken.

@Pugistix: ik dacht vorige week: laat ik eens voeding geven, kijken of het wat helpt tegen de verdorde bladranden. Ik had ook bladluizen en heb er toen een zeepoplossing opgespoten(dreft). Misschien was de zeepoplossing te sterk. Ik weet niet wat het is maar ga mn plant nu met rust laten en de bladluizen haal ik met de hand weg. Dat lukt nog met zo weinig blaadjes Bij mij viel er niet zoveel aan te doen behalve de grond spoelen en wachten. Toen ik erachter kwam ging het afsterven nog gewoon een paar dagen door. Als dat bij jou ook zo is hoop ik dat je, net als ik, genoeg blaadjes over houdt zodat je stekje weer kan groeien.

@Rastaron: op de dag van de foto begon ik met de grond uitspoelen.

@Inti: jaa mijn plant is wel een lelijkerd te noemen(haha) maar tuurlijk herstelt ze wel, ze heeft gewoon tijd nodig. Schrik niet van de foto van deze week, er zijn allemaal blaadjes vanaf gevallen maar ze is weer begonnen met groeien.

@derest: De plant staat in "substraat". Ik weet niet precies wat het is maar het lijkt op een soort vermaalde cocos. Het houdt heel veel water vast. Ondanks dat ik maar om de dag water geef is het substraat altijd nat. Ik ga vanaf nu minder water geven.

@KrisChronic: Die plantjes die ernaast staan zijn een tomatenplant en een knoflookplant, maar toch bedankt voor de tip
      Attached Files
      Last edited by lelijkerd; 19 June 2011, 11:20.

Comment

leuk idee van je.zal zeker en vast af en toe eens komen checken

Comment

Je plant in een witte emmer zetten is niet slim.
          Water kan niet weg ook al maak je onder gaten er in om dat het dan de vloer raakt en dat ik bij goede potten niet daarom zijn er planten POTTEN
          Daar naast is aarde veel tenat en voeding ja je plant was super mooi en dan geef jij voeding kijk wa je hebt gedaan.

Haal je plant uit de emmer zet hem in een Pot en doe er voor al hydro korrels onder in.
          Doe nieuwe aarde bij je plant en geef hem klein beetje water zo dat de worteld hun weg gaan zoeken.
          Geef geen voeding meer of je vermoord die plant.
          Voeding geef je pas als je plant daar om vraag en alle voeding uit de aarde op is lees op op de zak tuin aarde hoe lang je er mee kan doen?

Groetjes Bella ben benieuwd hoe hij er volgende week uit ziet
          God was never on your side..

Comment

Ik heb net een nieuwe foto gemaakt.

Ze ziet er weer een beetje mooier uit
            Attached Files
            Last edited by lelijkerd; 19 June 2011, 11:03.

Comment

ze zien er niet echt mooi uit vind ik.

ik denk dat ze niet zo gezond zijn check die laatste foto's dan!

maarja veel succes
              met een jointje elke dag, ben ik elke keer weer lekker skaf

Smoking marihuana , till I die

Comment

Ze? Het is 1 plant.
                Ja eigenlijk is ze nog steeds lelijk, maar ik bedoel een stuk minder dan vorige week

Comment

ik kon eerst je foto's niet vinden maar zag dat je ze update in je hoofdpost.

wat heb je er toch mee gedaan? ik zou je bijna aangeven voor verkrachting

groet

Comment

Ja dan kan je goed vergelijken, als de foto's allemaal naast elkaar staan. Misschien moet ik ergens erbij zetten dat de foto's bij het begin staan.

Haha jaa ik weet nu al wat er is gebeurd: ik had in week6 zeepwater op mn plant gespoten om van de bladluizen af te komen. Toen zijn alle blaadjes die op mn plant zaten gaan afsterven. Ik heb blijkbaar teveel dreft gebruikt
                    Last edited by lelijkerd; 29 May 2011, 17:20.

Comment

Planten in een witte emmer ? Dreft op je plant?? tja niet gek dat je zo vreemde plant hebt.

Groenezeep gebruikt men en geen dreft
                      God was never on your side..

Comment

zwaar kansloos die enne plant lol
                        Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

:alienstoned:​← klik hier

sigpic

Comment

Haha ooh, wacht nou maar een paar weekjes
                          Last edited by lelijkerd; 29 May 2011, 22:50.

Comment

nou ik zou em ook afschrijven en opnieuw beginnen. ik loop al wat jaartjes mee maar zoiets heb ik nog nooit gezien,

wat ik wel weet is dat een plant gezond blad nodig heeft om de zonnestraaltjes op te vangen

al die energie die de plant nu in het herstellen moet steken loopt ie straks qua groei achter.

herstel is stress, stress is groeistop.

groeistop is achterstand.

ik adviseer mensen bijvoorbeeld ook altijd om van het kleinste potje in 1 keer naar de uiteindelijke pot te verpotten. om zo min mogelijk stress factoren te veroorzaken.

elke dag stress zie je terug aan de kwaliteit en obrengst!

groet

Comment

met veeeeel liefde gaat ze mss nog een grote hoofdbud voor je bloeien

Comment

@Mr Pitbull:
                                Ja de plant is raar en heeft echt een grote groeiachterstand. Daardoor heeft hij nu nog maar evenveel bladeren als in week5 en loopt dus een maand achter. Herstel is inderdaad stress, gelukkig herstelt hij niet meer en groeit alleen maar. Ik ga niet opnieuw beginnen want dan eindig ik met een kleinere plant. Weedy zei in het begin dat het een 2,5 meter hoge plant kon worden. Ik zou nu heel tevreden zijn als mijn plant 1,5 meter hoog wordt.

@Rastaron:
                                Ik hoop het, een gebrek aan liefde heeft ie niet

Comment

Bezig...
                                X