Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
buiten kweek 2011 ak 47 white widdow en cannaloop haze
Re: buiten kweek 2011 ak 47 white widdow en cannaloop haze
Oorspronkelijk geplaatst door PlasticHorseView Post
Idd een mooie plant man en hoe ver lig je voorop bij je buurman?
euhm de buurman bloeit nu ongeveer n week langer,en zijn dus flink uitgeschoten.hoog ,maar wel minder vol!
kwa volume is de mijne groter.
we zullen zien,gne gne
update.
mams ,staat er nog steeds mooi groen bij.ondanks t tot nu zwakke zomertje,verwacht ik wel n goed najaar.
ze staat nog steeds continu buiten!
en heeft al heel veel kinderen gebaart.
hier wat pics!
grtzSL373535.jpgSL373536.jpgSL373533.jpg
ja is n mooie productieve moeder,gonzo.
ze brengt heel aardig op,en heb haar nog in vegatieve staat in de vorm van enkele stekjes.
dus mocht je in de buurt zijn.
heb nog wat fotos van gisteren,de bloei zet nu door en ze gaat serieus de hoogte in.(na veelvuldig ,toppen en stekken)SL373561.jpgSL373560.jpgSL373559.jpgzoals te zien staat ze bijna boven mn garage dak uit!
grtz
kleine update,ik heb mams vaandaag uit haar kuip gehaald.de 90 l kuip zit voor 3/4 pot gevuld met wortel,de resterende 1/4 is ingezakt,en moest dus van mij aangevuld worden.eenmaal uit de pot,heb ik er n verse laag batmix ingegooid,de kluit ingekerfd(stimuleert wortelgroei)en boven op de batmix gezet.resterende bovenlaag erop,en n flinke waterbeurt gegeven,weer aangevuld,tot de rand.hoop dus op de zon.
fotos volgen zsm!ze maakt inmiddels topjes aan.
grtz
ik wil ook wel wat foto's zien
wat is eigenlijk gebeurd met je brabandertjes
en die cannaloop haze ,staat die bij de buurman ?
wil ik ook wel eens graag een fotootje van zien
je moeder zal wel aardig haar toppen aan het opbouwen zijn
@ purple haze.
even wat info:van de 2 brabanse is er 1 over gebleven,deze staat bij mn ouders.
staat op 45 l en vertoont enkel voorbloei.(mocht ik eraan denken neem ik mn cam mee)
de cannalope had ik 4 vrouwen vanwaarvan 1 hier te zien,deze buiten caannalope bleek de lekkerste vrouw van t stel.en is dus moeder geworden!
ze is als stek te zien in mn binnenkweek.
verder staat moeder ak 47 idd in de bloei,top opbouw van ongeveer 3 weken.ivm met t slechte weer staat ze nu enkele dagen in mn kelder.zodra ze buiten staat zal ik weer ff updaten!voor jullie!
Tuurlijk..updaten die hap!!
Reageer wel niet altijd bij jou (of bij anderen): ik heb er ook nog andere verplichtingen naast, maar ik volg wel vaste topics, waaronder ook de jouwe, dus kom maar op als je durft???!!
Comment