Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
me nieuwe foto s me plant is nu 27 cm mijn vraag aan iedereen is , moet ik hem al overpotten of lekkr laten groeien nog
hij zit nu in een 10,5 L pot en ik heb een 45 L bak klaar staan ik hooor het wel
Ziet er goed uit jonko! En ik zou ze al overpotten als je toch al in de mogelijkheid bent.
Jammer van de probleempjes in het begin maar ik vermoed dat de grond waar je ze in stopte in eerste instantie wat te sterk was. Nu ze wat gegroeid heeft kan ze er wel tegen en slaat ze terug aan.
gaat mijn plant hierdoor nog wel groeien want ik wil wel een lekkre grote plant het liefst wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat mijn plant alsnog gaat groeien
wat is het voor een plant?
feminsed? autoflower?
ik kan niet direct antwoord hierop geven omdat ik niets van de info weet.
beter checkje je ph en ec vd grond even.
staat in het forum vast wel hoe dat moet.
verder zou ik niet echt overbewatering zeggen, anders waren ze wel flink naar onder gaan hangen.
check sectie: bladerproblemen eens.
je komt er vast wel uit.
succes met je groei!
p.s.
in de bloei groeien de meeste planten nog wel wat door.
ik heb sinds kort voeding gekocht ik ben dit vanplan een deze dage voor het eerst te geven zijn er nog handige tips voor het geven van voeding zoals bijvoorbeeld juiste tijdstippen etc en hoe je dit het best aan je plant kan geven bijvoorbeeld gieten of over je planten heen sproeien ik hoor graag over jullie ervaringen enzovoort zodat ik dit jaar lkkrre toppen kn krijgen
als ge begind te voedden beginne met 1/3 dan per week op bouwen man en zeeker niet over de plant gietten he met een gitter langs de stam is goed genoeg en besd waater geeven 2 u nadat de lamp is aan gegaan grt uit het bos
Comment